Úplne na začiatku v roku 1997 mala L83 interval v časti rannej špičky dokonca iba 3 minúty, ale netrvalo to dlho a prešlo sa na 4 minúty. Je to vidno aj v historickej výprave z jesene 97, keď mala L83 až 24 poradí, v roku 98 to bolo už "len" 20.
Inak jazdila vôbec nejaká linka niekedy častejšie ako každé 3 minúty? Alebo až teraz L3?
Plus problém je, že spoločný interval 83/84 smerom do centra sa mení zo 4 min na 6 min už krátko po ôsmej, kedy dopyt zostáva stále veľký a zápchy sú často väčšie
Tak, keď začínala 34/83 po zrušení expresov tak mala každá v špičke interval 4 min. Teraz ráno 8 a poobede 10 min.. no ľudí tam neubudlo.
Podobne ako Rača schytala ráno o 6 električiek menej čo je cca. 1500 ľudí. Je to cítiť a to tam ešte nie sú študenty z M.Gardy.
Budem sa opakovať, ale môžu za to aj meďáky. Tá výmena cestujúcich je tam pomaly na úrovni regiobusu. Budúci týždeň si dám záležať a zmerám priemernú dĺžku pobytu vozidla v zastávke a som presvedčený, že meďáky na plnej čiare prehrajú.
Dnes na každej zastávke vystúpila pomaly tretina autobusu, aby uvoľnila miesto jednotkám vystupujúcich. No a potom samozrejme nastúpila naspäť.
Kliešte... vláčiky vďaka fotobunkám keď máš dva typy vodičov, tých ktorí ich v špičke "pretlačia" a tých druhých ktorí budú na každej zastávke stáť aj dve minúty kým sa dvere samé nezatvoria a popritom stále počúvať ako navzájom cestujúci po sebe pokrikujú posunte sa od dverí
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Viliam22