Ešte, keď jazdila L7 s T6 tak bežne staničila aj ako druhá v poradí. Pri Škodovkách mie som si istý.
No vrchol je, že niektorý čakajú aj na odchod krátkej L94 prípadne klobásovej L31.
Tak Blumentál smer Americké nám./STU je to celé zle. Tam sa nedá stanicovať ako druhý kvôli nelogicky umiestnenému prijímaču Vetry(pôvodne bol takto umiestnený kvôli povelovému kontaktu, ale ten je už odpojený nejaký čas…). Blumentál smer Krížna/Račko sa dá bezproblémov vybaviť ako druhý a nikdy som s tým nemal problém.
Vo všeobecnosti si tu sami znižujeme priepustnosť niektorých úsekov tým, že prijímače pre Vetru sú príliš skoro umiestnené. Viď. Centrum.
Na Blumentáli niekto otvorí dvere ako druhá električka a niekto nie..
Malo by sa to zjednotiť.
No L9 fakt často púšta L3 pred seba a pritom ten prestup je logicky s L9 do L3 z Obchodnej.
Teraz by ma zaujímalo že čo sa reálne dá robiť s električkou ktorá je práve po prehliadke, ale furt sa kazí. Hrozí že by ju DPB vyradil predčasne, alebo budú sa s nou len trápiť dovtedy kým bude fungovať?
A celkom by ma zaujímalo čo tej chudere vlastne urobili. 7841 je dosť bežne na celodenkách a jazdí spoľahlivo, ale 7837 nezvláda ani ranné služby
Dlháče sa na konci roka vyriešia. Teda ak do vtedy stihnú postaviť TT a skolaudovať. Potom tam bude stačiť interval 6 min. s kĺbmi na L33, ktorý bude doplnený s kĺbmi na L32, ktorá by sa mohla celodenne posilniť. Však aj na úkor zrušenej L64.
Ked uz sa tu rozobera elina, neskutocne by sa hodila na Dulaku a celkovo ta vetva Mileticka Eurovea..
Rano ked idem z Dulaku, tak smer Petrzka/Dostojov rad su slusne fugy v intervaloch.. Vcera mi sla 68ma o cca 8.01 (4273) a to zmeskana 11min, dalsia mala ist az za dalsich 12min, 50ka za 6 a 15min.. samozrejme, ze obe uz boli zmeskane cca skoro 10min po trase..
Som zvedavy kedy Blumentalu umoznia prestup medzi elinami, lebo stale kvoli vyhybkam sa neda realizovat plnohodnotne z 9 na 3 a opacne.. A ako na potvoru, vzdy ked som v 9ke, sa supne pred nu 3ka a cakame kym odide...
Zapchy su des odkedy zacala skola.. a bude sa to len zhrosovat, okolo Vianoc, to si ani nejdem predstavovat co to bude..
Nehovoriac, ze to je jedine spojenie na Dlhace spolu s 32.
Inak 20 spojov na L33 v spicke poobede * 60 ludi na vozidlo (a to sme k TrDG este stedri, kedze tych 60 ludi tam urcite tazko das) to mas 1200 ludi.
Len samotna 83 ma poobede kapacitu 6 spojov * 177 kapacita Capacity = 1062 ludi, pridaj 84 so 6 spojov SOR * 150 = 900 a mas poobede 1962 ludi kapacitu.
Cize spoj kazde 3 minuty (20 spojov za hodinu) vs spoj kazdych 5 minut (12 spojov za hodinu) a kapacita je napriek tomu horsia o cca 38%
Úplne na začiatku v roku 1997 mala L83 interval v časti rannej špičky dokonca iba 3 minúty, ale netrvalo to dlho a prešlo sa na 4 minúty. Je to vidno aj v historickej výprave z jesene 97, keď mala L83 až 24 poradí, v roku 98 to bolo už "len" 20.
Inak jazdila vôbec nejaká linka niekedy častejšie ako každé 3 minúty? Alebo až teraz L3?
Očakávam, že po začatí vyučovania na VŠ linka 3 v 2,5 minútovom intervale stačiť nebude.
83/84 sú zrelé na konverziu na električku už desaťročia. Minimálne v úseku Dúbravka - Hodžovo nám.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Petto