Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Dufi #164276:
Vďaka za info!
Sprostredkovane info:
auto v kolajisku pri obratisku KV
15min dozadu tam este neboli ani policajti ani hasici ani dispecing
stoja oba smery elektriciek
vraj na ceste v smere z dubravky do karlovky na vozovke sklo a este jedno auto na krajnici
Aktuálne prestoj električiek pri obratisku Karlova Ves.
Zdravim, nevie niekto aky kod cielu ma Prestavka? Ak to este vobec existuje.
Reakcia na: Valec #164271:
Lenže tuná to práve Nemec odpojil a Poliak udržal pri živote (vozidlo vie jazdiť aj bez Geamaticu na kľuku:
https://www.youtube.com/watch?v=gvwWVsHqbo4
Reakcia na: S499.1023 #164270:
Lenže garážita v Ostbloku, ak niečo nefunguje, tak to proste odpojí a ide sa ďalej. Toto u nás zas tak nefunguje.

Ja netvrdím, že by to musel byť problém, ale na základe doho čo vidím sa toho prosto obávam.
Reakcia na: Valec #164267:
Že by vozidlá, ktoré dokážu udržiavať v Poľsku, ex-NDR či na Balkáne v podmienkach absolútneho nedostatku čohokoľvek představovali pre sofistikované dielne DPB problém? V Lodži napríklad donedávna udržiavali (ak náhodou stále neudržiavajú) v prevádzkyschopnom stave 4 ks GT8 z Freiburgu s Geamaticom, nesmierne sofistikovanou elektrohydraulickou reguláciou odporovej výzbroje, ktorú v Německu dávno udržiavať prestali pre nedostatok ND. A čo asi živí stovky a tisíce garážistov v celom Ost kočku? To, že kúpia niečo, čo už Němec považuje za neopraviteľné a za pár korún to opravia. A to nehovorím o zvarencoch z troch búračiek ale o solídnych autách, za ktoré by som sa nehanbil.
Reakcia na: Solider #164268:
Ak 7303+04 zvládne brzdové skúšky, už bude môcť do premávky? Či sú tam ešte ďalšie nástrahy? ?
Reakcia na: Mhr1 #164263:
#7117 porucha regulátora, #7303-04 čaká na brzdové skúšky a #7957-58 je na prehliadke v ÚD, odkiaľ by sa mala čoskoro vrátiť.
Reakcia na: S499.1023 #164259:
Ide o to, či pre nejakých cca 15 vlakov treba zavádzať nejaký nový typ, s ktorým nevedia dielne robiť, nie sú na to diely, dielne.... (myslím, že neznáme mechanické časti a elektrická výzbroj budú väčším problémom, ako spriahadlá a sedadlá). Preto som navrhoval síce vysokopodlažné, zato nám známe vozidlá.
Reakcia na: Mhr1 #164263:
Takže haraburdy pod strechu a premávkové vozy nechať vonku. Super nápad. Nadbytočné K2S treba rýchlo, kým sú ešte záujemcovia.
Reakcia na: Mhr1 #164263:
Nemám pocit, že by Cífer trpel prebytkom odstavných plôch pod strechou na skladovanie vrakov.
Reakcia na: Mhr1 #164263:
No zrovna sprevádzkovanie dubnických pômst na akýkoľvek iný účel než pojazdnú kuriozitu by som ako veľkú prioritu asi nevidel...
Reakcia na: Jak44 #164250:
Súhlasím. T6 netreba nahrádzať. Sólo T6 by sa dala využiť ako školská, vianočná a vlastne by bola rezervou, kým sa nevybúra na šrot ďalšia T6. Potom by 7928 zaskočila za chýbajúci voz do súpravy. A chýbajúca súprava? Presunúť 7787+88 do Krasňan a konečne sprevádzkovať 7303+04. A bol by stav vyrovnaný ako pred haváriou 7927. Inak táto električka neuveriteľne priťahuje nehody... A tiež sa pridávam k ostatným, čo sa pýtajú: 7117? 7303+04? 7957+58?
A taktiež súhlasím s tým, že vozy sa nemusia vyradiť, stačí, ak sa zakonzervujú a schovajú pod strechu v Krasňanoch. Myslím postupne prvých 14 K2S tak, ako budú nabiehať km.
Reakcia na: henko151 #164260:
K2S nemajú zásuvku mnohočlenného riadenia + mal by si obmedzené možnosti spájania -> môžeš spájať analógovú výzbroj iba s analógovou a digitálnu iba s digitálnou.
Reakcia na: Solider #164258:
Keď je už reč o K2S, nevieš prosím Ťa čo je so 7117?
Nedalo by sa čisto teoreticky spájať K2Sky do súprav ako napríklad v Berlíne sa spájajú KT4D? To by sa kapacitne mohlo vyrovnať jednej súprave T6A5. Viem že toľko ich asi neni aby sa to dalo, ale skôr mi ide o to či je to technicky možné.
Reakcia na: Valec #164254:
Vo vyspelejšej časti Európy sa už predávajú jednak vozidlá dodatočne čiastočne znízkopodlažňované, jednak prvá generácia NP vozidiel, takže dalo by sa aj niečo onakvejšie zaobstarať ako košické T6, u ktorých sa dá dôvodne predpokladať, že budú vo veľmi biednom stave aj na bratislavské pomery - aspoň u košických KT8 odpredaných do Brna a kamsi na juh cez DPO som počul a videl hrôzostrašné veci.
Reakcia na: mirec240 #164257:
To, že máme 36 vozov K2 nie je dôvod na to, aby sa všetkých 36 aj vypravovalo.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.