VozidláElektričkyČKD Tatra K2 › #7117

Evidenčné čísla:
  1. 330    1974 – 1983
  2. 7021    1983 – 1991 (fyzicky prečíslovaná na 7021 v roku 1985)
  3. 7053III    1991 – 2003
  4. 7117    od 2003
Typ: K2 (do 2003)
K2S (od 2003)
Výrobca: ČKD - Tatra Praha
Výrobné číslo: 162150
Rok výroby: 1974
Sprevádzkovanie: 1974
Nadobúdacia cena: 669 025 Kčs (modernizácia na typ K2S: 10 926 949 Sk)
Depo: Krasňany
Jurajov dvor (11/2023 - )
Reklamy: ČSA (7 - 12/2011)

Pro.laika - Canon (12/2011 - 7/2014)

Pro.laika - Canon II (7/2014 - 5/2015)

Pro.laika - Olympus (12/2015 - 2020)

BKS bank (6/2021 - 3/2022)

Dolné Rakúsko (5/2022 - 1/2023)

Palma (8/2023 - 11/2023)
Nehody: Náraz do súpravy #7933+7934 z dôvodu zle prehodenej výhybky na Radlinského ulici (21.10.2008)

Nehoda s električkou #7108, ktorá prešla do nesprávneho smeru na výhybke na Radlinského ulici (14.7.2009)

Vzájomná nehoda električiek #7117 a #7722+7721 na Radlinského ul. - súprava T3SU #7722+7721 zozadu narazila do K2S #7117 stojacej v zastávke (7.2.2014)

Vzájomná kolízia s električkou #7408 pri zastávke Centrum (3.11.2023) - električka #7117 prešla do nesprávneho smeru a narazila do protiidúcej električky #7408.
Rekonštrukcie a úpravy: Modernizácia na typ K2S v PARS Šumperk (2003)

Prelakovanie do celočerveného náteru v rámci VP (2021)
Informačný systém: BUSE BS 100 (od 1999)
BUSE BS 120, BUSE BS 120 (od 2003)
BUSE BS 210 (112 × 19 px), BUSE BS 212 (112 × 19 px), BUSE BS 212 (112 × 19 px), BUSE BS 210 (28 × 19 px) (od 2003)
BUSE BS 200 (od 2003)
Iné údaje: Táto električka sa v roku 2000 stala poslednou jazdiacou originálnou K2 z roku 1974 s pôvodnými prvkami (napr. koženka na okenných priečkach a pod.).
Posledné záznamy o vypravení:
16.3.2024 4/6
14.3.2024 1/6
10.3.2024 4/12
1.3.2024 7/2
25.2.2024 4/8
24.2.2024 4/10
19.2.2024 1/7
18.2.2024 4/16
17.2.2024 4/8
16.2.2024 7/10
Všetky záznamy o vypravení

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Od 3.11.2023 do 16.1.2024 odstavená po kolízii s 7408
Reakcia na: Viko #4:
Nie je nejako extrémne poškodená.
Reakcia na: trolejbus6207 #5:
Posledná prehliadka bola na prelome rokov 2020/21, keď vozidlo prešlo aj zmenou náteru. Tá nehoda asi nebola až taká vážna, keď sa dpb pustil do opravy (teda nie je to na vyradenie, ale keďže vo výprave zatiaľ veľmi nechýbala, tak sa s opravou nemuseli ponáhľať).
Reakcia na: Viko #4:
Ja som mimo DPB, pokiaľ viem, o oprave rozhodlo vedenie, asi má ešte dosť kilometrov do vyššieho stupňa údržby, aby to malo význam (moja úvaha)
Reakcia na: trolejbus6207 #3:
To fakt malo zmysel opravovať?
Reakcia na: Polocan_8998 #2:
Vyradená určite bude, otázne je, kedy 😁

Momentálne sa opravuje po nehode s 7408...
Bude vyradená? Lebo väčšina nevyradených K2S sa vypracuje ale 7117 nie.
Nová CVR - Palma pre ľudí