Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mhr1 #164263:
Nemám pocit, že by Cífer trpel prebytkom odstavných plôch pod strechou na skladovanie vrakov.
Reply on: Mhr1 #164263:
No zrovna sprevádzkovanie dubnických pômst na akýkoľvek iný účel než pojazdnú kuriozitu by som ako veľkú prioritu asi nevidel...
Reply on: Jak44 #164250:
Súhlasím. T6 netreba nahrádzať. Sólo T6 by sa dala využiť ako školská, vianočná a vlastne by bola rezervou, kým sa nevybúra na šrot ďalšia T6. Potom by 7928 zaskočila za chýbajúci voz do súpravy. A chýbajúca súprava? Presunúť 7787+88 do Krasňan a konečne sprevádzkovať 7303+04. A bol by stav vyrovnaný ako pred haváriou 7927. Inak táto električka neuveriteľne priťahuje nehody... A tiež sa pridávam k ostatným, čo sa pýtajú: 7117? 7303+04? 7957+58?
A taktiež súhlasím s tým, že vozy sa nemusia vyradiť, stačí, ak sa zakonzervujú a schovajú pod strechu v Krasňanoch. Myslím postupne prvých 14 K2S tak, ako budú nabiehať km.
Reply on: henko151 #164260:
K2S nemajú zásuvku mnohočlenného riadenia + mal by si obmedzené možnosti spájania -> môžeš spájať analógovú výzbroj iba s analógovou a digitálnu iba s digitálnou.
Reply on: Solider #164258:
Keď je už reč o K2S, nevieš prosím Ťa čo je so 7117?
Nedalo by sa čisto teoreticky spájať K2Sky do súprav ako napríklad v Berlíne sa spájajú KT4D? To by sa kapacitne mohlo vyrovnať jednej súprave T6A5. Viem že toľko ich asi neni aby sa to dalo, ale skôr mi ide o to či je to technicky možné.
Reply on: Valec #164254:
Vo vyspelejšej časti Európy sa už predávajú jednak vozidlá dodatočne čiastočne znízkopodlažňované, jednak prvá generácia NP vozidiel, takže dalo by sa aj niečo onakvejšie zaobstarať ako košické T6, u ktorých sa dá dôvodne predpokladať, že budú vo veľmi biednom stave aj na bratislavské pomery - aspoň u košických KT8 odpredaných do Brna a kamsi na juh cez DPO som počul a videl hrôzostrašné veci.
Reply on: mirec240 #164257:
To, že máme 36 vozov K2 nie je dôvod na to, aby sa všetkých 36 aj vypravovalo.
Reply on: S499.1023 #164255:
Nebol by som proti nákupu ojazdených vozidiel, pokiaľ by mali naozaj opodstatnené využitie. Čiže napríklad spomínané nahradenie vozňov K2S. To "na tom tak zle" som myslel tak, že by sme mali problémy s výpravou. A to sa nedeje. Len niektoré spoje si zaslúžia posilnenie (linka 9 cez šk. rok určite). Ale kým tu budeme mať 35 kusov K2S tak k tomu asi nepríde.
Reply on: si #164252:
Tí ľudia majú samozrejme dosť čo robiť aj bez toho, to nie je o tom, že by sa niekde neproduktívne váľali ako je to na dennej údržbe. Okrem toho napríklad 3. séria T6 má iné dverné otvory, takže tam by to nebolo len o prostom "prehadzovaní".
Reply on: mirec240 #164251:
Určite by nebolo potrebné zháňať náhradu, ak by nebola "plonková" T6.
Kvôli ničím nepodloženej hrdosti "nebudeme ako hlavné mesto štátu EU kupovať ojazdeniny" sme tu možno ako posledné hlavné mesto štátu EU nemali nízkopodlažné vozy (mohli sme mať napríklad KTNF6).
Reply on: mirec240 #164251:
Byť na mne, tak by som vyradil prvých 20 K2S a nahradil ich zgenerálkovanými košickými T6. Zatiaľ nič nenasvedčuje tomu, že v najbližších 15 rokoch budeme môcť vyradiť väčšie množstvo starších vozov (predovšetkým T6, keďže T3P môžeme považovať za novšie), takže po tej generálke by si tu ešte pekne pojazdili.
Reply on: si #164252:
V prípade že sa rozhodnú zachovať počet premávkových súprav T6 tak áno, je to asi najlepšie možné riešenie. Ale tak pokiaľ viem, stále sa ešte ani nerozhodlo o osude #7927, sú to len tri dni od nehody... To, že K2S sú nám v takomto počte zbytočné a na niektorých spojoch by to chcelo súpravy, sa tu rieši už dlho, ale nemyslím si že s tým budú v blízkej dobe niečo robiť.
Reply on: mirec240 #164251:
zas pouzit skrinu z ineho DP nevidim zas za az tak tragicke riesenie, teda pokial nie je vyrazne hnilejsia ako to co premava u nas.... potom to je uz len o case ludi v UD kym prehadzu vsetko co treba zo 7927....
zas ked zoberies ze T6ky boli donedavna najnovsie vozy.... radsej rano v spicke stretnem supravu T6 ako kachnu....
Je vôbec potrebné zháňať náhradu? To že každá súprava sa zíde je pravda, ale stále tu máme nie úplne využité T3P. Nie každý vodič má na ne papiere, to však nie je neriešiteľné... Ja osobne si myslím (a dúfam) že v prípade električiek nikdy nebudeme na tom tak zle, aby sme museli odkupovať staré vozy.
Reply on: Mhr1 #164249:
Jak k ničomu? Máme novú vianočnú električku! ?
Reply on: Petto #164242:
No ja to vidím skôr na tie Košice, tam majú podobnejšie série. Samozrejme, ak to budú KE ochotné za nejakú rozumnú cenu predať. Pravdou je, že sólo 7928 je k ničomu...
Reply on: Petto #164246:
Ozaj, 7303+04 som už dávno nevidel v premávke...
Reply on: Petto #164246:
Porovnaj si bratislavskú 7927/28 a 7953/54 napríklad. Plus má Pražák iné kuplovačky, iný infosystém, iné prekáblovanie, iné sedačky etc. (to sa dá samozrejme všetko vyťažiť za 7927 ale zadarmo to nie je). O bratislavských T6 sa asi nie celkom neoprávnene hovorí, že fungujú lůen v tých dvojiciach, ako sú pevne dané a teraz si predstav zase niečo nové.
Reply on: S499.1023 #164244:
Je problem napojit prazsku s nasou ? Vela tech.rozdielov je tam ? Ci by sa vytvoril zase nejaky mišung, aky uz mame v BA a to 7303+7304.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.