Nebol by som proti nákupu ojazdených vozidiel, pokiaľ by mali naozaj opodstatnené využitie. Čiže napríklad spomínané nahradenie vozňov K2S. To "na tom tak zle" som myslel tak, že by sme mali problémy s výpravou. A to sa nedeje. Len niektoré spoje si zaslúžia posilnenie (linka 9 cez šk. rok určite). Ale kým tu budeme mať 35 kusov K2S tak k tomu asi nepríde.
Tí ľudia majú samozrejme dosť čo robiť aj bez toho, to nie je o tom, že by sa niekde neproduktívne váľali ako je to na dennej údržbe. Okrem toho napríklad 3. séria T6 má iné dverné otvory, takže tam by to nebolo len o prostom "prehadzovaní".
Určite by nebolo potrebné zháňať náhradu, ak by nebola "plonková" T6.
Kvôli ničím nepodloženej hrdosti "nebudeme ako hlavné mesto štátu EU kupovať ojazdeniny" sme tu možno ako posledné hlavné mesto štátu EU nemali nízkopodlažné vozy (mohli sme mať napríklad KTNF6).
Byť na mne, tak by som vyradil prvých 20 K2S a nahradil ich zgenerálkovanými košickými T6. Zatiaľ nič nenasvedčuje tomu, že v najbližších 15 rokoch budeme môcť vyradiť väčšie množstvo starších vozov (predovšetkým T6, keďže T3P môžeme považovať za novšie), takže po tej generálke by si tu ešte pekne pojazdili.
V prípade že sa rozhodnú zachovať počet premávkových súprav T6 tak áno, je to asi najlepšie možné riešenie. Ale tak pokiaľ viem, stále sa ešte ani nerozhodlo o osude #7927, sú to len tri dni od nehody... To, že K2S sú nám v takomto počte zbytočné a na niektorých spojoch by to chcelo súpravy, sa tu rieši už dlho, ale nemyslím si že s tým budú v blízkej dobe niečo robiť.
zas pouzit skrinu z ineho DP nevidim zas za az tak tragicke riesenie, teda pokial nie je vyrazne hnilejsia ako to co premava u nas.... potom to je uz len o case ludi v UD kym prehadzu vsetko co treba zo 7927....
zas ked zoberies ze T6ky boli donedavna najnovsie vozy.... radsej rano v spicke stretnem supravu T6 ako kachnu....
Je vôbec potrebné zháňať náhradu? To že každá súprava sa zíde je pravda, ale stále tu máme nie úplne využité T3P. Nie každý vodič má na ne papiere, to však nie je neriešiteľné... Ja osobne si myslím (a dúfam) že v prípade električiek nikdy nebudeme na tom tak zle, aby sme museli odkupovať staré vozy.
No ja to vidím skôr na tie Košice, tam majú podobnejšie série. Samozrejme, ak to budú KE ochotné za nejakú rozumnú cenu predať. Pravdou je, že sólo 7928 je k ničomu...
Porovnaj si bratislavskú 7927/28 a 7953/54 napríklad. Plus má Pražák iné kuplovačky, iný infosystém, iné prekáblovanie, iné sedačky etc. (to sa dá samozrejme všetko vyťažiť za 7927 ale zadarmo to nie je). O bratislavských T6 sa asi nie celkom neoprávnene hovorí, že fungujú lůen v tých dvojiciach, ako sú pevne dané a teraz si predstav zase niečo nové.
zrejme od včera začala oprava povrchu zastávky žst. Petržalka na Panónskej ceste v smere na most SNP, ja hovorím že KONEČNE......také dve diery čo tam boli, už tam ani vodiči nechceli zastavovať ani sa im nedivím, na zastávke Košická na Prievozskej v smere von z mesta prebieha umývanie skiel zastávky
V prvom rade má byť tlačenie súpravy sprevádzané dispečermi, ktorí zaisťujú voľnú cestu. V druhom rade majú vodiči tlačenej a tlačiacej súpravy spolu komunikovať prenosnými vysielačkami (alebo im má dispečing otvoriť generálnu voľbu. V treťom rade má tlačenie predpísané nejaké parametre (nespomeniem si teraz presne ale tuším Vmax = 20 km/h). Vo štvrtom rade by som povedal, že električka išla po hlavnej a autobusár vychádzal z už zrušeného predpisu, že na zastávke zastaví každý vlak, vrátane služobných a manipulačných jázd.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
mirec240