D3kaux- to ma ale potom zaujima, preco je uroven dopravy tak nizko. Ad 21 problem je vo VOLKSWAGENE! Neodsudzujem ho, ale naco su 2 linky, 1 do vw, druha do vw cez dnv. Lepsie by bolo dat 2 linky nezavisle od seba, jedna do vw a druha IBA do dnv. A este jedna co by spajala DNV-VW. A uplne idealne by bolo rozdelit 21 na 2 linky podobne ako 91/191
fobust- ja som nebol za skratenie 21 po hriadky, ale za jej rozdelenie (cim by sa dosiahlo, ze obyvatelia nesidliskovej casti by mali kazdych 10min linku, a obyvatelia sidliska by mali v kazdom druhom voze volnu kapacitu). Ale kedze sa miu rozhodol pre zst, nema zmysel kvoli jednej zastavke linku delit, takze ak bude obratisko na ZST tak 21ka sem bude skratena na 100%.
d3ko- ad x50. Myslis, ze keby sme dali pred 21x tak by chodila cez devin?:-p ale mas recht. Zbytocne obmedzenia.
fobust- ja som nebol za skratenie 21 po hriadky, ale za jej rozdelenie (cim by sa dosiahlo, ze obyvatelia nesidliskovej casti by mali kazdych 10min linku, a obyvatelia sidliska by mali v kazdom druhom voze volnu kapacitu). Ale kedze sa miu rozhodol pre zst, nema zmysel kvoli jednej zastavke linku delit, takze ak bude obratisko na ZST tak 21ka sem bude skratena na 100%.
d3ko- ad x50. Myslis, ze keby sme dali pred 21x tak by chodila cez devin?:-p ale mas recht. Zbytocne obmedzenia.
Darro