Reakcia na: fobust #15870:
Nechcem hovorit nic nove, len porovnavat...Re #15866 Andy: Nie - iba som chcel poukazat na to, kde sa peniaze rozhadzuju, a kde sa naopak maximalne skrtia. Keby 50 chodila po trase X50, bol by o 1 voz naviac... Aj ludia na zastavke sa stale nechapavo pytaju, ako je mozne, ze X50 moze chodit po Parickovej a 50 nie. Asi je rozdiel len v tom pismene X... Mam teda navrh - precislujme linku 50 na X50 a je to vyriesene

Re #15865 Jano: Hmm... Mozno je to tak, ale potom mam vzdy vecer pri ceste do DNV smolu
Asi 7 min. pred tou napraskanou 21 sla prazdna 21 a nebrala ludi. Ako moze byt magistrat taky sprosty a plati aj vozokm, ked si tu behaju prazdne autobusy z mesta do DNV? To by bol az taky problem, keby aj 8 minut meskajuci spoj ludi bral? A to uz nehovorim, ze taka linka ako 21 pri takom intervale, aky ma, nema vypadnut vobec - vid system v Brne...Re #15861 Neo: Nemonitorujem, to bola len nahoda
:o)
, 2944, 2401, 2408
Neo
a ked chces monitorovat, odporucam 21 okolo 7mej rano z dnv:-)
btw. Nas MIU uz rozhodol o "novom obratisku linky 21 pri ZST DNV", z coho som vydedukoval ze linka 21 sa bude kratit. Avsak ak si myslia, ze VW a 40% cestujucich s tym bude suhlasit, tak su na omyle. A robit 121 kt. bude mat o 1 zast. menej, nema zmysel. Fakt neviem, preco sa nerozhodli pre hriadky...
ad. zastavky. Zastavka na pasekach: vystupiste sa presunulo na nastupiste, a nastupiste na zastavku 54,56, ktora sa posunula o 20m k vychodnemu. Citujem obyvatelov sidliska "na pasekach":
"to sa moze 52 otacat rovno na vychodnom". Takze takyto pasekonazor vladne ;-p