Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Sati #108661:
Veru moze zamrznut aj pri prevadzkovej teplote,a to vtedy ked mas malo chladiacej kvapaliny v systeme.Paradoxne tato kvapalina ochladzuje motor,ale pre reduktor ma presne opacnu funkciu,zohrievat ho prave preto aby nezamrzol.To znamena,ze reduktor ti kludne zamrzne aj v lete ked je vonku teplo ako na sahare ak nemas dostatok alycolu v chladici.Hmmm.Nelogicke ze?Aj pre mna to bolo,kym mi to nevysvetlili. ?
Reakcia na: Jadran #108660:
Reduktor ti pri plusovych teplotach a ked uz je zohriaty asi tazko zamrzne ? Ale budis ty si znalec ?
Reakcia na: Sati #108658:
reduktor ti moze hocikedy zamrznut a ak sa nemylim, vtedy sa nepohnes ani dopredu ani dozadu ...
Chlapci, jediny problem ktory sa dnes v noci na N34 vyskytol, bolo mnozstvo ciernych pasazierov, z tohoto dovodu bol odchod 0.59 h. z Dubravky vykonany o 1.27 h., preto odchod z Hlavnej stanice od 1.30 h. do 2.30 h. robilo NZV/1-1635
Reakcia na: Jadran #108653:
Zamrzne ❓ ty sa radsej spitaj Risa ako funguje cng motor ktory je v karose a prestan vypisovat bludy ako zamrzne plynak v prebadzkovej teplote ❗
Dnes (23. 10. 10) ráno:
68 - 4907/2?, 4828/..
88 - 1212/5, 1201/.. a aj nejaký zelený bombardér B741
96 - 1826/2?
99 - 4112/4

nevedel by mi niekto povedať, aký má problém vodič z 4811 odchádzať na L94 z Vazky načas? lebo som s ním išiel 2x tento týždeň a vždy odišiel z konečnej o 2 minúty skôr (jeden deň o 15:30 a vo štvrtok 14:45) pričom v bubuse si prehodil zastávku až keď išiel cez I. Karvaša...
z piatka:
- 92/5 - ZV 4849 po 6 hod. hradil linku 92/5

podľa poradia:
41 - 3528, 3526
44 - 1901
84 - peto1622 doplním 4808/3, 4815/4
93 - 4869, 4234, *4830*, 4803, 4821, 4852, 4829, 4236, 4807, *4832*, 1825, ...., 4831, 1823, 1402
147 - 1904
191 - Marek1978 doplním 4120/5

ZV Hlavná stanica - 8213

Pomohol jano_94 a Ivan_Berta ?
Reakcia na: a.m. #108654:
inak sa cudujem, 2619 tam byva uz niekolko mesiacov a skoro vzdy vydrzi do ukoncenia N34 ?
'-D 2619 je tu stalica, nevypadava casto, neviem co sa mu dnes stalo ale 2633 zatial slusne slape
Reakcia na: a.m. #108652:
dlho tam nevydrzal a podla mna ani 2633 tam dlho nebude ? sice uz nie je teplo ale vsak uvidime, mozno zamrzne ?
Petto veru nie, 6618 na 201 uz aj cca tyzden dozadu
39/1635 prijemna a pohodova jazda az po Zimak. Tam mu vybehlo z vedlajsej cesty auto,vodic musel silnejsie sliapnut na brzdu.Na to zacala prskat vpredu stara jezibaba,vraj ide prilis rychlo a nacas. Kedysi to vraj nebolo. Nasledkom toho vodic spomalil jazdu na 20km/h az kym jezibaba nevystupila na Ivanskej ceste. Meskanie 5min. Pri vystupovani sa jej vodic spytal ako je spokojna so spanilou jazdou. Odpoved bola, uplne spokojna, ja mam casu dost. Som na dochodku. Dakujem. Na to jej vodic povedal, nemate zaco. S radostou aj nabuduce, ale ostatny cestujuci Vam budu nesmierne vdacni. Hlavne ti, co maju listky. Pozabijat taketo jezibaby je malo
Reakcia na: Johny D #108629:
diky za info ?
piatkova 88cka podla poradia: 1217, 1202, 1210, 1214, 1613, 1203, 1212, 1201
M: 1213/7
pozeram, ze mam chybuv 92/5 bol dnes 4813
Dnes bol asi 1x vonku 6618 na 201/x ? ( zatial bez nálepiek )
Dnes, 22.10.2010 /TAMy/:
24: 3703/ZV - hradil odchod o 16:30 z J. Jonasa-VW, nasledne aj 16:35 z VW
31/39: 1411
61: 2415
83: 2416 - TAM-BUSy ktore este zostali v 2. DP su vraj posledny mesiac v premavke
vďaka pár blbečkom,ktorí sa sťažovali na vysokopodlažné 15tr + včerajšiemu pretekárovi na TEDOME v obratisku je dnes :
33/4 nevypravená ,
33/5 nevypravená - aspoň MAN 8214 hradí ,
na 133 behá Mercedes 8216

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.