Reakcia na: a.m. #108654:
Aj Jadran, 2619 je sice stalica, ale aj zvykne vypadavat. Dost casto zhasne motor a nejde viac natocit. Vacsinou staci pritomnost pojazdnej a na dalsiu jazdu sa vrati. Avsak vcera to bolo fakt zaujimave v noci s N34. revizori daju pokyn otvarat iba 1 dvere, voz meska 19min a nikto ( ani vodic, ani revizor tuto skutocnost nenahlasi na DD ) meskanie sa zvysuje, nasledne revizori odstavia voz, aj ked to maju tusim zakazane. Tuto skutocnost nahlasia az 15min po odchode. Na opacny koniec upaluje NZV, avsak nikto nenahlasi, ze situacia s ciernymi je vyriesena a vozidlo je uz pustene do premavky. NZV zbytocne meria 27km. Zisti sa to az ked NZV dobehne premavkovy voz. Nasledne na hromadny odchod z HS ide druhy NZV a robi cele kolo. V NZV sa vezie aj zacvik, ktory mal byt v N34.
Re #108662 Jurajko: presne ako vravis.
kecho
68 - 4907/2?, 4828/..
88 - 1212/5, 1201/.. a aj nejaký zelený bombardér B741
96 - 1826/2?
99 - 4112/4
nevedel by mi niekto povedať, aký má problém vodič z 4811 odchádzať na L94 z Vazky načas? lebo som s ním išiel 2x tento týždeň a vždy odišiel z konečnej o 2 minúty skôr (jeden deň o 15:30 a vo štvrtok 14:45) pričom v bubuse si prehodil zastávku až keď išiel cez I. Karvaša...