Reakcia na: Martin Fundárek #9901:
Ved aj ja som to pisal, este ked neboli dostupne grafikony, ani dalsie info, ktore by objasnilo a spropagovalo zmeny
V tom case sa o zmene vypravy iba suskalo a nic oficialne nebolo. Podla mna by mal DPB pri takychto zmenach dopredu vysvetlovat, argumentovat a propagovat. Predislo by sa tym nedorozumeniam a spolocnost by mala lepsi imidz.
Motor horel uz aj ik-u 435-1809. Karosa B741 horela 4312. Nazdavam sa, ze u TAMov to sposobuju olejove trubky+prehriatie motoroveho priestoru. Aj tu poprosim o fundovane doplnenie, ak niekto vie presne priciny.
Andy
1. Mne osobne je to jedno..
2. Ako to mozes hovorit ked si tam ani nebol? Ja nemusim kritizovat, ale okolnosti ma k tomu dovedu. V takom Brne by sa to nestalo. Asi 1-2 hodiny po pade lesenia odisli vsetky poziarnicke auta a spol. A preco tam nemohli chodit busy dalsich 6 hodin ked tam bolo volno? Vedenie bolo potrhane chvilu kym ho neodcvikli, ale to len v useku pri padnutom leseni. Pri mamute bolo iba uvolnene. A premavka aut normalne fungovala po Cintorinskej ulici. Preco tam nemohli chodit autobusy?