No ja pridam este jednu iskru k horiacim vozidlam:
1403, 7735-36 ( prvy vozen ) a este male poziare mali i 7923-24 a 7929-30 ( druhe vozne )a udrzbovy 8435 jestli se nepletu. .
A teraz huraaa na vypravu, dovi.
Ved aj ja som to pisal, este ked neboli dostupne grafikony, ani dalsie info, ktore by objasnilo a spropagovalo zmeny V tom case sa o zmene vypravy iba suskalo a nic oficialne nebolo. Podla mna by mal DPB pri takychto zmenach dopredu vysvetlovat, argumentovat a propagovat. Predislo by sa tym nedorozumeniam a spolocnost by mala lepsi imidz.
Ja som písal reakciu na príspevok d3k0 a v tom čase ešte grafikony neboli dostupné (v príspevku som aj uviedol, že grafikony som ešte nevidel). Pokiaľ budú na 2-ke aj na 6-ke súpravy 2xT3, bude to tak, ako si napísal. Ale včera vraj jazdili tri 6-ky sólo (Andy #9886).
1. Mne osobne je to jedno..
2. Ako to mozes hovorit ked si tam ani nebol? Ja nemusim kritizovat, ale okolnosti ma k tomu dovedu. V takom Brne by sa to nestalo. Asi 1-2 hodiny po pade lesenia odisli vsetky poziarnicke auta a spol. A preco tam nemohli chodit busy dalsich 6 hodin ked tam bolo volno? Vedenie bolo potrhane chvilu kym ho neodcvikli, ale to len v useku pri padnutom leseni. Pri mamute bolo iba uvolnene. A premavka aut normalne fungovala po Cintorinskej ulici. Preco tam nemohli chodit autobusy?
Ach, jaj...aj ten bus je len clovek...:/ Doteraz vybuchli alebo horeli: 1405, 1409, 1410, 2402, 2409, 3700 a 370x(2 alebo 3-doplnte ma prosim niekto) Motor horel uz aj ik-u 435-1809. Karosa B741 horela 4312. Nazdavam sa, ze u TAMov to sposobuju olejove trubky+prehriatie motoroveho priestoru. Aj tu poprosim o fundovane doplnenie, ak niekto vie presne priciny.
4407 ma podla slov vodicov motor posunuty hoooodne dopredu-vraj je uz na kanali-a treba mu drzat palce...
K chorému Polusu trosku matematiky o kapacite,napr.skolsky rok, do mesta
17.h:(predtym 3190os./hod),3300 teraz;(29),30 T,103%
18.h:(predtym 2420os./hod),3300 teraz;(22),30 T,136%
19.h:(predtym 2200os./hod),2640 teraz;(20),24 T,120%
20.h:(predtym 2200os./hod),2200 teraz;(20),20 T,100%
21.h:(predtym 1650os./hod),1760 teraz;(15),16 T,107%
22.h:(predtym 1210os./hod),1320 teraz;(11),12 T,109%
23.h:(predtym 110os./hod), 220 teraz;( 1), 2 T,150%
alebo ak chces kazde 4 min.rovnaka kapacita (220 osob, 2T) do 19:10, kazdych 6min. do 21:40, kazdy 10min. do 23.h a pravidelnost cely cas ako bonus..tolko len na spresnenie:)
jeden revizor byva nedaleko konecnej v Cunove ale ma handicap, cela dedina ho pozna
eliny: mna stve ze po cca 20tej hodine eliny v meste "vymru", ked si magistrat objednava do 23tej, tak nech aj dovtedy jazdia a nie len do 19tej.
A navrhol by si aké riešenie. Neviem, ale ja teda nemusim nejako dlho rozmyslat ci je vikend alebo prazdniny. Ty by si bol tusim za to aby vsetko jazdilo stale ako pocs spicky.
Re #9847 Andy: Jasne padnute troleje, bez prudu, kedže ich opravovali a 202 mala jazdit posvojej trase okolo mamutu. A keby bolo treba nieco robit trochu dalej, tak by znovu stali a cakali. skus niedeky domysliet svoje argumenty a nesnaz sanadavat na vsetko z DPB, len preto aby si nadaval. Proste musis vsetko skritizovat.
O elinach. Magistrat si objednava dopravu do 23:00 a neviem preco by som ju mal zabezpecovat po tejto hodine. Linky, ktoré sú na trase nech dojdu do konecnych a to je vsetko. odchody typu 23:27 bohuzial, kym sa magistrat neuvedomí byť nesmú a nie je to vinna DPB. Ani ja keby som mal fa tak nebudem vyrabat nieco za co nedostanem prachy. Ja som so zmenou spokojny, len vodici by mali jazdit nacas.
Inak este by som zaviedol jednu zmenu. V obciach, typu Jarovce, Rusovce, Vajnory, C. Voda atď. by sa malo zaviest nastupovanie prvymi dverami s tym, ze sa musia preukazat elinou, bol by tam snimac, alebo cviknut listok. Tie linky jazdia s velkymi vzdialenostami a je privelky luxus tolerovat tam ciernych pasazierov. Ludia s Cunova atď si kupuju eliny len na prve pasmo, lebo vedia, ze revizor nikdy dlhsie ako po Jasovsku nesiel.
Stvrtok:
Na Obchodnej ulici zrazila nejaka elektricka 81-rocnu pani, ktora utrpela lahke zranenia ( V )
Este doplnim #9863 - na linke 83/9 bol urcite 2308
Pondelkove info, prispel i frenky:
- 1212 ako ZV dopoludnia ako ZV na linke 21/3, neskor ho nahradil 1202
- 2945 o 14:20 h. odisiel docasne do vozovne z linky 83/7, neskor ho nahradil ZV 2816
- 1211 okolo 14:30 h. vypadol na linke 21/7, neskor ho nahradil ZV 1212
- 3624 o 14:40 h. odisiel do vozovne z linky 35/1 pre poruchu vozidla, neskor ho nahradil ZV 3604 a napokon 3192
- 7819-20 o 14:55 h. odisiel do vozovne z linky 1/6 pre poruchu druhych dveri na prvom vozni, dalsie kolo bez nahrady a napokon sa vratil
- 2826 o 16:40 h. odisiel do vozovne z linky 83/10 pre poruchu ( mal pootvoreny kryt motora ), az do konca sluzby bez nahrady
- 2822 o 17:58 h. odisiel do vozovne z linky 83/5 pre poruchu, neskor ho nahradil ZV 2825 ( rano na 83/12 ) a napokon 2831
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Anti