Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
1. 7062 jazdi uz davnejsie po VP
2. 92ke sa minule predlzovala chronometraz. Keby sa jazdilo po buducej dialnici (medzi zastavkami Einsteinova a Mlynska dolina) aj viac ako 50, nebol by s meskanim problem... A to iste aj na ceste medzi Lamacom a VW...
TAM 3707 ma zhorety zvazok kablov v priestore motora takze budu sa musiet tahat nove kable z poistkovej skrine za vodicom az dozadu.
re #8858 anmi: Ohladom tych neskorych odchodov: bude to tym, ze 92 (mimo spojov na smeny) ma na Volkswagene 8!!! min. pauzu, hlavnu pauzu ma na Dolnozemskej.
Skus si predstavit> Si vodic 92ky. Odchadzas z Dolnozemskej o 14:00 jazdu dobu mas oficialne 45min., lenze cestou sa ti nakopi 5-6min. meskanie. Tym padom prides na Volkswagen a mas 2min. do odchodu. Lenze vodic nieje stroj, aj on ma svoje potreby, potrebuje sa prejst po voze, trocha natiahnut, popripade skontrolovat voz, ci tam nema dake velke smeti apod. Ty vidis, ze voz stoji na parkovisku a, ze ma 5min. meskanie z konecnej. ale skus sa vzit do koze takeho sofera. 🙂 (neviem ako je to sice s povinnymi prestavkami, ale dajake su tam urcite a vtedy sa neberie do uvahy grafikon. Da sa to zazit najma ked je kalamita.)
Ohladom tych kruhovych objazdov. Ako nimi prechadzaju? Popis trocha blizsie...
A k tom pytaniu sa na trasu. To sa stava najma ak vodic linku nerobi, alebo ju robi sporadicky, alebo je to vodic zalozneho vozidla z inej kolony. Mne sa dost casto stavalo, ze sa ma vodic ZV zo 4.DPA pytal na linke 20, ci ma ist do Technickeho skla, alebo nie. Uz sa to nastastie nestava tak casto. 😉
Reakcia na: Miso #8861:
Je--e! Zda sa,ze som 92ky trestuhodne zanedbala-ked budem moct ist v blizkom case do terenu, asi sa tam cim skor vypravim! ;-D
Reakcia na: Z #8860:
kruhovy objazd a nie jeden je pri VW. A to sa stalo uz aj mne, ze sa ma vodic nocaku (zalozak) pytal ako sa dostane do Trnavky.
Reakcia na: anmi #8858:
Mam dve nesmele podotazky: kto z vodicov 92 ky sa pytal cestujucich na smer jazdy a odchod z danej zastavky a kedy to bolo? Je mi to cudne-92-ku jazdia uz takmer "veterani" (jazdia ju uz viac nez 10 rokov) a "cudzich" vodicov (rozumej z inych liniek) tam mame zriedka...
A co sa dialo s kruhovym objazdom? S ktorym konkretne? Neviem si narychlo uvedomit, kde je na trase 92-ky kruhovy objazd?
K sobotnej havarii pri Terne v Petrzalke 😕
Novinove clanky sa rozchadzaju vo faktoch! Novy cas pise uplne ine udaje, ako dnesna priloha SME-Bratislava! Tam sa uvadzaju iba dve zranene dievcata na zastavke, nie 7... 😕 Ale aj tak tam bolo bozie dopustenie 😕 isla som tade (busom)zrejme len par minut po tom, co sa to stalo! Dve dispecerske felicie, DP nehodova dodavka, rozmlatena zastavka a mrtvy clovek pred nou prikryty plachtou. Cervena motorka (asi 500-ka-nevyznam sa v motorkach) lezala na ceste pri obrubniku zastavky prevratena na bok...
😕 😞 Asi dve hodiny predtym som aj ja stala na tej zastavke 😞
Je max. trapne, ako chodia niektori vodici 92ky od VW. Nie len ze odchadzaju niekedy aj s 5 min. meskanim (a pri tom stoja na parkovisku) ale nehorazne pomalou jazdou meskanie zvysuju este viac. V cestovnom poriadku je uvedeny cas zo zastavky VW na PATRONKU "IBA" 14 min. Je to urcite priemerna jazdna doba, ale este za kratsi cas ako 19-20 min. som sa 92kou na patronku nedostal. A cestujem odtial kazdy den, ci je to vecer,rano, alebo poobede. Na druhej strane je zaujimave, ze z patronky je uvedeny cas 15 min. k VW a tuto trasu autobus zvlada niekedy aj pod 14 min. A to nie je iba raz za cas. Takyto stav je trvaly. Neobstoji ani tvrdenie, ze cesty su plne. Lebo napr. po ceste na Stupavu rano o 6tej hodine je premavka minimalna. A vodici tymto usekom casto prechadzaju menej ako 50 km/h. O starych ikarusoch uz ani nehovorim. Na druhej strane ked uz je bus v BA tak premava vacsou rychlostou ako na spomenutom useku. Nehovorim uz o tom ako pomaly jazdia tieto autobusy v useku po dialnici od incheby po patronku, smerom do VW. Clovek tu musi mat ocelove nervy, aby tu slimaciu jazdu vydrzal.
A nechapem odkial berie DP takych vodicov, ktori nevedia o kolkej maju odchod z danej zastavky a pytaju sa na to cestujucich a tiez na smer jazdy.
Vrchol vsetkeho je ked ani nevedia ako sa jazdi po kruhovom objazde.
Reakcia na: boxie #8856:
Asi do nedele.
Vdaka, Andy. A ten kratky tu bude jazdit zhruba dokedy?
Boxie: Klbovy sa uz neskusa, naposledy premaval vcera, a kratky by mal byt dnes na 70/1.
Neviete,na ktorej linke dnes bude jazdit klbovy Citybus? A dokedy bude v Blave vlastne skusany?
Reakcia na: Z #8852:
Doplním:
68/7 4074
95/3 (tou 3 si nie som istý) 4091
Z dnesnej vypravy-utorok rano 🙂

59:2410(6?), 2943 stale bez svojho v.
68:4804, 1411
78:2831, 2511, 2828(12), 2320-cca. o 6:20 prichod na Holicsku, potom prazdny okolo Technopolu asi do G! ???
81:ZV 3604!
85:4829(3), vypraveny namiesto 4948-s jej vodicom, 4930(5), 4940(6), 1218P!
86:1804, 1813
90:4835
92:4820, 4800
94:4832??
95:4402(7) uz zo (7) vodicom 🙂, 4823
96:4951(1), 2307
97:1402
198:1917(1), 1915

Porucha 1218/85:Odstavena pred zastavkou Mala Scena smer mesto o 6:48 s otvorenym krytom motora 😞


Vcera pp.4809 a Dolfi 😃 /81 :o)
4951/96(1) vcera pp.+Z :o)
COLOR: O 15:30 h. hlasili pokazeny autobus pod Kramarmi aj s vytecenym olejom v RE; ale som presvedceny i ked som to nevidel, ze islo o 3707

Este v sobotu pred 23. h. doslo v jednom z autobusov MHD pri prudsom zabrzdeni k zraneniu 37-rocnej cestujucej ( V ) - miesto ani linka neboli uvedene

Dnesne zaujimavosti:
Podla informacii, ktore sa dnes ku mne dostali, tak niekedy okolo 11:30 az 12. h. stala premavka elektriciek 8, 9 a 14 na Ruzinovskej, ale preco to tak bolo, to neviem

- 2810 docasne vypadol na linke 83/7 okolo 10:15 h., neskor ho nahradil ZV 3604 😉
- 2808 vypadol na linke 34/5 okolo 12:30 h., neskor ho nahradil ZV 3604 😉 a napokon 2822
- 1021 ako spominal frenky, vypadol minimalne pred 14. h. na linke 20/4, od 17:17 h. ho nahradil 1007
- 7755-56 vypadol na linke 1/6, neskor ho nahradil ZV 7834 a napokon 7727-28
- 7951-52 vypadol pre poruchu vozidla na linke 5/11 od 15:25 h. ( o 15:37 h. odisiel do vozovne ), neskor ho az do konca sluzby nahradil ZV 7076
- 7727-28 docasne vypadol na linke 1/6 po 20. h., asi hned ho stihol nahradit ZV 7834 ( mam pocit, ze v Dubravke sa predtym dohodol s dispecerom, ze to potiahne na stanicu a potom docasne do vozovne pre nejaky mensi problem )

- o 20:28 h. na zastavke OD Saratov ( smer Pri krizi ) doslo v autobuse 2813 na linke 34/2 k zraneniu cestujuceho. Presnu pricinu neviem, ale po 15 minutach prisla sanitka ( bez zapnutych majakov ), zobrali zraneneho ( isiel po svojich ) a opat odisla ( bez zap. majakov ). O 21. h. prisli dopravny dispecing ( nehodovka ) a za chvilku i policajti, ti za 5 minut odisli a vozidlo odislo do vozovne. Nebol obsluzeny posledny odchod z Dubravky na tejto linke o 20:50 h.

- 7809-10 na linke 12/6 neobsluzil odchod z Dubravky o 20:16 h. asi pre nejake mensie technicke problemy s trolejovym vedenim na konecnej, alebo s vozidlom. O 20:23 h. odisiel na prazdno sa zaradit na harmonogram.

Vyprava podla poradia - prispel aj frenky 🙂 :
1: 7745-46, 7748-47, 7779-80, 7793-94, 7767-68, 7755-56, 7737-38, 7821-22, S 7757-58, 7819-20, 7805-06
😞 M: ZV 7834/ 2x 6; 7727-28/6
5: 7905-06, 7929-30, 7909-10, 7939-40, 7946-45, 7907-08, 7947-48, 7919-20, 7921-22, 7917-18, S 7951-52, 7845-46, 7935-36, 7943-44, 7733-34
😞 M: ZV 7076/11
12: 7781-82, 7723-24, 7803-04, 7795-96, 7813-14, 7809-10, S 7759-60, 7815-16
20: 1012, 1002, N 1014, 1021, 1011
😞 M: 1007/4
22: 1100, 1101, 1009
27: 1008, S 1006, 1014, VW 1203, VWv 1213
34: 2814, 2813, 2811, 2944, 2808, 2303, S 2408, 2309
😞 M: ZV 3604 a 2822/ oba 5
35: 3502, S 3508
83: 2208, 2827, 2315, 2820, 2809, 2940, 2810, 2938, S N 2826, 2401, 2818, 2512, 2830
😞 M: ZV 3604/7
382: 1111
504: 1509
507: 2826
509: 1014
Tomas: Prevodovka VOITH je ovela lepsia ako ZF, takze to nie je moc velke vylepsenie... Maju ju napr. Tamy 🙂
Pred chvilou na TA3ke davali zabery vyhoretych TAMov, bol tam ten dnesny, ale aj 3707 (asi na Kramaroch) - bohuzial prisiel som neskoro a neviem kedy ta 3707ka vyhorela. Vie o tom niekto nieco? V oboch pripadoch bola porucha v olejovej trubke, kde sa vznietil ohen. Hovorilo sa aj o tendri.
Reakcia na: tulenique #8846:
Mas pravdu v PRAHE jazdia ine Citybusy ako tu....V prahe maju prevodovku ZF a dalsie vylepsenia...Takze asi tolko:-)
Re#8845TeBeCe: blizsie info o 3707 napisem zajtra ked ju uvidim.
Reakcia na: Tomas #8840:
Ja mozem na margo CB18 skusaneho v BA povedat jedno: Zaujimave je ze v Prahe som sa skutocne CB18 pocas popovodnoveho stavu dosyta povozil a tam tie busy jazdili skutocne svizne aj ked boli dost narvate.

Nie som taky odbornik aby som povedal preco tento skusany v BA bol na tom tak zle (odznelo tu - tusim od Martyka - ze mal inu prevodovku [ZF - standartne je tam VOITH]).

V kazdom pripade to co tu jazdilo bol uplne nahovno voz v porovnani s prazskymi CB18kami. Neberte to ako moju obhajovu citybusov - osobne si myslim ze do BA existuju vhodnejsie vozidla - ale nepaci sa mi ze na zaklade niekolkych skusenosti s JEDNYM kusom sa tu zatracuje cely rad.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.