Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Neoplan:Ty jazdis na neoplane?
Reakcia na: frenky #8819:
Keby to tak videla chemikarka 😛
tomas:Uz viem co sprav,kup si bicikel,a chod snim po Petrzalskej hradzi,istotne ta donesu domov!!:-)
Reakcia na: Z #8805:
Este niecooo akurrraaattt sme sa dneska bavili,ze vobec nesedi na ceste:-)Je to obycajny plast ktory je lahky...Neviem co by robil v zime alebo pri vichrici:-)Asi by nas sfuklo:-)
Reakcia na: Z #8805:
Motor ma pekny zvuk o to pokoj,ale asi si s tym nejazdis takze tak:-)Zbytocne bude mat motor pekny zvuk ked to vazne netaha...O tom moze hovorit cela 1.DPA na linke 37 je iba rovina takze tam sa nema kde ukazat ten voz...Este DPB nariadil sam,ze Citybus nesmie ist na narocnejsie trasy:-)Ten voz mal napriklad aj 21-ku a preco nerobil???Lebo je uplne jasne kazdemu v DPB,ze netaha...:-)
Zbytocne to vyzera pekne ked to nema ucel:-(
Kedze sme dnes mali chemiu tak je tu aj malinkata vyprava (bez poradia)

2>7825,7719,7304(7.)
3>7104
5> necham na Jana 😉
6>7741+42,7799+7800,7823+24
7>7904+03,7931+32,7837+38
8>7737,7826,7722,7828
9>7923+24,7901+02,7925+26,7955+56,7915+16
11>7113,7108,7074

31/39>1825,1826,1512
94>4935,4807,4808,4826
---------------------

1021 z linky 20/4. bol o 14:30 tahany po Lamacskej ceste LIAZkou do vozovne.
Taktiez vypadol 1100 z linky 22/1. ten ale uz je spat.

Zaujimave je, ze vypadli za sebou takze 22 minut nic neslo do ani z Dubravky. Vsetko zachranoval voz 1009 na linke 22/3.
Viac Jano vecer.

Maxino> nie nie som vodic busu. 😉
A este dnesok :o)

68:1211
78:2831(12)
81:4950
85:4948(3), 4930(5), 1303
92:4833, 4800
95:4402(7)
96:4951(1)
97:1401
198:1915

Jeeeeej-dnes ma je tu plno... :o)
A tu je este par vikendovych postrehov:

Sobota:
30:3191
37:1823
61:2822, 2613
65:CB12
70:2005
74:2601, 2612, 2607(4)
77:2001
80:3630
86:1509, 1818
90:4807, 4844
93:4401
95:4839
97:1402

ZV N.Most:4832, 3194

Nedela:
29:4507
37:CB18(2)Z!,1807, 1811, 1826
39:1515,1824
70:CB12, 2018, 2153, 2001, 2016, 2009
74:1808, 2612, 2613, 2604
77:2110
80:3187
81:4209
86:1514
90:4836
91:1067
93:4404, 4831
97:1820, 1404, 1401

ZV N. Most:1024(hradil r.70), 4840(hradil 18:18 CB18/37(2)

Sluzobne vozy:3522(403), 4097(406)

Z(avada) CB18:Maximalna maturita-4 vodici, pomedzi to dispecer a linku 18:18 aj tak neodisiel...
Mmmmm..ja len lutujem, ze Citaro mi uniklo bez "otestovania"...Vcera som bola takmer cely den v terene (popri nakupe a inych drobnych nedelnych povinnostiach, ako je navsteva prirody a trhanie kvetov :o) ), a s kratkym Citybusom sme sa minuli 3x! iba o "dlzku hlavy" :o) Klbovy som nasla iba nahodou a kym som dojazdila, kvety mi takmer zvedli... 😉
Reakcia na: si #8812:
Ano-uz si rozumieme 😃 Iba tym, ze, si zareagoval na moj prispevok, som porozumela zle ;-P
Prepac :o)
Reakcia na: Z #8811:
Co sa tyka Karos, zhromazdujem si vela informacii na moju studiu a nemam nazor, ze je to zly bus... 🙂
Reakcia na: Z #8811:
nie, dobre si to precitaj, ja vravim ze konecne niekto kto nevravi ze "je to zle lebo to je karosa" ale normalne opise co vidi...
Reakcia na: si #8806:
Nerozumiem prispevku 😃 Ak myslis na moje minulorocne trocha kriticke pozastavenie sa nad plynofikaciou B741, odkedy som "zazila a pocula", som v BA asi najvacsim zastancom plynofikovanych B741! Dokonca davam tomu vasciu "nadej" ako vacsina "povolanych" (vodici, mechanici a ini "moji" ludia) :o) Nikdy som nic nemala proti Karosam-nepomylil si sa? 😃
Reakcia na: Jano #8809:

Pekne... 😞
Iba davam do pozornosti, dnes horel bus 1409; blizsie na uvodnej stranke.
Reakcia na: si #8806:

Ono to je serbel, vrzga, to, cvirika, hrkoce. A co som s tym isiel tak to bolo zodpovedne lenive. Ale suhlasim ze to zavisi od vodica. A ten krpaty 12 metrovy strasne kuril, ale ovela viac ako serble Ik400... 😞 Ale to tiez zavisi od vodica (teda aspon dufam). Mne sa ten autobus vobec nepacil. Najma klbovy. V klbe mu stale unika vzduch (mimo kopec icych nedostatkov)... 🙂 Je to proste Karosa. Ludia, uvedomte si, ze to je 10 rocna konstrukcia, davno technicky aj moralne zastarala. To je to iste ako "nove" Ikarusy 400, tie behali v 80. rokoch minuleho storocia po byvalej Juhoslavii, takze tiez su zastarale. A Shithnisy su na tom v roku 2003 tak isto, ako serble Ik 400 v roku 1995. Takze ked uz gumokol (co ja vobec neuznavam ako dopravny prostiedok pre MHD - na tie specificke Bratislavske linky, kde to bohuzial tiez premava), tak Solaris alebo Citaro. Osobne sa prihovaram za Solaris, Citaro by som zobral tiez. Ale nezabudat na trolejbusy a tramvaje. Vsak si vezmite, ze vsetky 14 Tr su po zivotnosti! A do roku 2010 budu mat vsetky T3 vek minimalne 20 rokov! Naposledy sme prisli o 7703. Uz niet co vyradovat, kazdy voz (ako napr. 7927+7928) nam vo vyprave bude chybat!...
Dnes ráno okolo 8.00 nehoda na Račianskej medzi RM a Ursínyho. Účastník 7904-7903 na 7. Boli tam policajti. Viac neviem.
Reakcia na: Z #8805:
konecne normalny pokec a nie typu "to je zle, lebo to je Karosa"
Ahojme vsetci po wikende 🙂

Tak-vcera som KONECNE mala stastie na Citybus 18-tu je moje hodnotenie 🙂

Velmi pozitivne reakcie cestujucich-hlavne starsi si pochvaluju pohodlne nastupovanie a vystup. Taktiez digitalny transparent je velmi dobre viditelny a citatelny z dialky. Vozidlo ma putavy dizajn a na prvy pohlad "oslovuje".
Vnutrajsok - aj napriek zvyku na "klasicke" usporiadanie sedadiel posobi utulne. Sedadla su calunene tym istym vzorom, ako ma SOR b9.5. Jedine, co sa da vytknut interieru, je velmi malo miesta na nohy pre cestujucich. Z pohladu zvnutra netypicky posobi pracovisko vodica - je akoby "navrchu" oproti nizkej podlahe autobusu. Co vsak rusi dojem kompaktnosti kabiny, su znacne vibracie deliacich skiel a tela kabiny, ktore pri nerovnosti vozovky a otrasoch hrkocu a kazia dojem.
Motor ma vcelku dobry zaber-za tu chvilu pozorovania a pocuvania. V case mojho "odvezenia sa" bolo vozidlo plne z 1/3ny. Myslim, ze mozem vyvratit nazor, ze voz "netaha". Zaber motora sa da-co do sily zrovnat s hociktorou "vydarenou" dracikovou B741. Bus-aj napriek mojmu ocakavaniu po predchadzajucich indiciach neposobi lenivo. Zvuk motora je nieco medzi Karosou B741 a SORom-zaber ma ako SOR, retarder znie skor na Karosu. Voz skvele reaguje na podnety vodica, motor vpredu takmer nepocut. Nadherne sedi na vozovke a ladne sa vtaca do zakrut-bez toho, aby mu lietal vlek. Navyse-v premavke predsa nepotrebujeme bus, ktory "trha" rychlostne rekordy! Jazda je pohodlna a to ocenilo mnoho ludi, ktori sa mali moznost s CB18 odviezt.

Zaver mojho hodnotenia: Bratislavske farby by mu urcite pristali :o)

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.