Neoplan:Ty jazdis na neoplane?

Iba tym, ze, si zareagoval na moj prispevok, som porozumela zle ;-P
Ak myslis na moje minulorocne trocha kriticke pozastavenie sa nad plynofikaciou B741, odkedy som "zazila a pocula", som v BA asi najvacsim zastancom plynofikovanych B741! Dokonca davam tomu vasciu "nadej" ako vacsina "povolanych" (vodici, mechanici a ini "moji" ludia) :o) Nikdy som nic nemala proti Karosam-nepomylil si sa?
Ale to tiez zavisi od vodica (teda aspon dufam). Mne sa ten autobus vobec nepacil. Najma klbovy. V klbe mu stale unika vzduch (mimo kopec icych nedostatkov)...
Je to proste Karosa. Ludia, uvedomte si, ze to je 10 rocna konstrukcia, davno technicky aj moralne zastarala. To je to iste ako "nove" Ikarusy 400, tie behali v 80. rokoch minuleho storocia po byvalej Juhoslavii, takze tiez su zastarale. A Shithnisy su na tom v roku 2003 tak isto, ako serble Ik 400 v roku 1995. Takze ked uz gumokol (co ja vobec neuznavam ako dopravny prostiedok pre MHD - na tie specificke Bratislavske linky, kde to bohuzial tiez premava), tak Solaris alebo Citaro. Osobne sa prihovaram za Solaris, Citaro by som zobral tiez. Ale nezabudat na trolejbusy a tramvaje. Vsak si vezmite, ze vsetky 14 Tr su po zivotnosti! A do roku 2010 budu mat vsetky T3 vek minimalne 20 rokov! Naposledy sme prisli o 7703. Uz niet co vyradovat, kazdy voz (ako napr. 7927+7928) nam vo vyprave bude chybat!...


Tomas
Zbytocne to vyzera pekne ked to nema ucel:-(