Neo, to by nebolo zle s tou 27!!! ;-D Stoji to za uvazenie. Ja som mal 92 velmi rad(vzhladom na to, ze je to ex.112) a rad som ju aj vyuzival, najma ak som siel z 91, alebo z 191, alebo z brigady z Markizy, kam pojdem aj toto leto brigadovat. A teraz sa budem musiet drbat 37 az na Patronku a odtial 21 do DNV, ved to je des.
Kam sa tak mozem teraz dostat 92?! Do Lamaca. Alebo do absolutneho zadku Bratislavy. Ved z Volkswagen-1 budem pesi skor v Stupave ako v DNV. 
Sakra zasa som porusil to co som slubil. Ze sa nebudem uz vyjadrovat k linkovemu vedeniu v DNV, ale asi to budem musiet odvolat, lebo mi proste neda reagovat.


Sakra zasa som porusil to co som slubil. Ze sa nebudem uz vyjadrovat k linkovemu vedeniu v DNV, ale asi to budem musiet odvolat, lebo mi proste neda reagovat.

Tomas
Clanok:NOVY CAS
ZMESKAL AUTOBUS-ZBIL VODICA
Stihal ho taxikom,vtrhol do kabinky a sofera surovo nakopal do tvare.
Petrzalka-Nieco velmi dolezite musel zmeskat muz,ktory nestihol nocny autobusovy spoj.Nasadol totiz do taxika,stihol ho a na nasledujucej zastavke vodica autobusu bezcitne zmlatil!
Sofer linky c.97 Marcel M.(26) sa momentalne zotavuje zo soku a otrasu mozgu.Vravi:"Zastavil som na zastavke Bradacova,ked vidim,ako z taxika vyskakuje muz a vbieha mi do autobusu.Vzapeti mi vykopol dvere na kabinke,zaprel sa a bez slova nohami ma nakopal do tvare.Potom opat nastupil do taxika a odisiel."Utocnik mohol mat okolo tridsiatky a policia po nom zatial marne patra.Incident sa odohral v stredu hodinu pred polnocou,cize v case,ked je interval medzi jednotlivymi spojmi zhruba 20 minut.Marcel M.pripusta,ze samotny tento fakt moze u cestujucich vzbudzovat nervozitu,co vsak nie je dovod na to,aby zbili vodica,Ze by niekomu zavrel dvere pred nosom si sofer devatdesiatsedmicky nespomina.Napriek tomu je to uz druhy podobny pripad pocas ostatnych dvoch tyzdnov.Podla slov pravnicky bratislavskeho dopravneho podniku Lengyelovej na vodica si dnes moze pocihat hocikto.Udajne aj preto sa nedari naplnat stavy vodicov mestskej hromadnej dopravy.Zo skusenosti viacerych soferov podniku vieme,ze dvere kabinky,ktora by ich mala izolovat od okolia,sa nedaju uzamknut.Takisto nie je problem ich vyvalit.Necudo,ze soferske minuty,najme na konecnych zastavkach vo vecernych hodinach,byvaju plne obav.Je sice pravda,ze autobusy,trolejbusy a elektricky maju palubny pocitac s rezimom SOS,avsak nasilie je dielom okamihu.
-----------------------------------------------
To je vsetko a dufam,ze bez chyb na fotke je akurat vyfotena 1816-ka ked sa vodici striedaju:-P