re #7663 Tomas> pocuj ta vyprava je z dnesku? Nechcem ti brat iluzie, ale 1805 je/bola dnes na 21/1. (kedze uz skoncila) 
re #7664 DNV> dufam, ze to nieje NEOPL@N(nechcel by som ho urazit), lebo taka hovadina ako 21 s 20min. intarvalom! To uz rovno mozme 21 skratit po Patronku, alebo potiahnut po ceste 27 az k "Volkswagen-2"
A 22 cez Dubravku na Racko, resp. Trnko? Ukaz mi jedneho, kto pojde na Racko cez Dubravku? Namiesto 22min, tam pojde bezmala 30 min. Je to sice len 8min., ale aj tak.
Ja uz sa k teme LINKOVANIE V DNV vyjadrovat nebudem, lebo mi to zvysuje adrenalin v krvi a zachvilu uz asi vytiahnem zo zasuvky vyhybkove zelezo a dakoho pojdem zmlatit.
re #7670 Neopl@n > no dobre 1216 je sice cista, ale je to serbel, ale aspon je cisty serbel. A tu 1309 mal neposledy taky 60 rocny curak (pardon za vyraz), skoro rozmlatil BUSE a vypaloval si zobak v narvanej 21 a teraz cuchaj ten smrad.
Btw s 1805 sa stava krasny serbel!!! To je hnus. Boha, to ake puklice si dal ten sofer na prednu napravu?!?! Aspon nech si ich umyje.(Pardon, na VOLkswagene ich umyval..... mocom!!!) Ani jazdit nevie, system PLYN-PAUZA-PLYN-PAUZA v 3-4sekundovych intervaloch, na najvyssom prevodovom stupni.
to all>
uz ste videli nove grafikony 92? To je sen! Terajsia zastavka Volkswagen sa vola "Volkswagen-2." (to uz viete z novinky),ale co ma dorazilo, ani jedna 92 smerom z Dolnozemskej nekonci na Dvoroch, ale az na "Volkswagen-1". Nie zeby mi to vadilo,aj tak uz 92 v zivote nepojdem, i tak je momentalne cela 92 nahovno. No ale ved je to ZATIAL LEN 1.ETAPA. Ani nechcem vediet co bude v 2. a 3. etape zmeny obsluhy DNV.
Pardon za velkost a mnozstvo adrenalinu, ktore sala z tohto prispevku.

re #7664 DNV> dufam, ze to nieje NEOPL@N(nechcel by som ho urazit), lebo taka hovadina ako 21 s 20min. intarvalom! To uz rovno mozme 21 skratit po Patronku, alebo potiahnut po ceste 27 az k "Volkswagen-2"

Ja uz sa k teme LINKOVANIE V DNV vyjadrovat nebudem, lebo mi to zvysuje adrenalin v krvi a zachvilu uz asi vytiahnem zo zasuvky vyhybkove zelezo a dakoho pojdem zmlatit.

re #7670 Neopl@n > no dobre 1216 je sice cista, ale je to serbel, ale aspon je cisty serbel. A tu 1309 mal neposledy taky 60 rocny curak (pardon za vyraz), skoro rozmlatil BUSE a vypaloval si zobak v narvanej 21 a teraz cuchaj ten smrad.

Btw s 1805 sa stava krasny serbel!!! To je hnus. Boha, to ake puklice si dal ten sofer na prednu napravu?!?! Aspon nech si ich umyje.(Pardon, na VOLkswagene ich umyval..... mocom!!!) Ani jazdit nevie, system PLYN-PAUZA-PLYN-PAUZA v 3-4sekundovych intervaloch, na najvyssom prevodovom stupni.

to all>
uz ste videli nove grafikony 92? To je sen! Terajsia zastavka Volkswagen sa vola "Volkswagen-2." (to uz viete z novinky),ale co ma dorazilo, ani jedna 92 smerom z Dolnozemskej nekonci na Dvoroch, ale az na "Volkswagen-1". Nie zeby mi to vadilo,aj tak uz 92 v zivote nepojdem, i tak je momentalne cela 92 nahovno. No ale ved je to ZATIAL LEN 1.ETAPA. Ani nechcem vediet co bude v 2. a 3. etape zmeny obsluhy DNV.

Pardon za velkost a mnozstvo adrenalinu, ktore sala z tohto prispevku.
Jano
- 2515 vypadol docasne na linke 83/5 pred 13. h., neskor ho nahradil ZV bud 1016 alebo 2016 ( videne na rychlo )
- nejaka 83 docasne vypadla aj pred 14. h., lebo o 14:58 h. isiel z Dubravky do vozovne asi ako ZV 2940 a su dve moznosti - 1. vypadol 2812 na 83/4, alebo 2. 2810 na 83/8
Vyprava podla poradia:
35: 3502
83: 2821, 2828, 2822, 2812, 2515, 2204, 2815, 2810, N 2814, 2825
504: 1802 ( frenky )
507: 2814