Dnes 93/6 rano 2729... ale mozem povedat v celku zaskoceny ze je to asi prvy plynak s ktorym sa naozaj DA jazdit v ramci nejakej kvality a podla casu aj v rannej spicke... prevodovka celkom schopna aj ked lubila vyhadzovat rychlosti hlavne posledne dve, spojka obcas tvrdla nieco ako cisty steper v posilovni, brdy pištali jak o zivot po jednom kole, teplo tam bolo jak v trube, zahadne vzdy ked som tam švacol 4ku zacalo tam prudit teplo niekde od nôh, ako keby sa prave kolace v t rube dopiekli a vy ich vyberate hihi... ?, zrkadlo vodica k cestujucim... jedno male tusim ze aj prasknute bolo, uchytene na dverach inak to bolo ozaj vsetko... cize jedine co bolo vidiet asi tak ponozky cestujucim co sedeli na poprednych miestach... ?, otrasna sedacka vodica ktora je ako stvorena na podrezanie si tepien na nohach v oblasti kolien... toho debila co dokazal takto namontovat kolajnice na posuv stolicky by som za vajca obesil... ?
No ale co... hlavne ze sa s tym dalo jazdit, ved ludia sa odviezli... ked mi na budude daju cinsky bicykel s tabulami linky ani v tom rozdiel neuvidim... ?
Kolkokrat som na vazovke videl odstavenu elektricku na tej odbocke na Racu ? Tusim tam aj vodic nebol, alebo mozno hajal na podlahe ? Svojho casu zasivarna pred Tunelom na nabrezi..detto ?
Pochvala od spolužiaka pre vodiča 88/5 1208, ktorý na jeho podnet vylúčil z prepravy dvoch mladistvých cestujúcich, ktorí obťažovali ostatných hlasným prehrávaním všelijakých pískaní a nepríjemných zvukov z mobilu. Incident sa odohral na zastávke Šustekova, smer Nový most v čase cca 12:23. ?
12-ky sa na Šafku striedajú, ale keby vodič šiel rovno odtiaľ do vozovne, ľudia čakajúci na Šafku smer Dúbravka by museli čakať ďalších 12 minút, alebo ísť pešo na Jesenského. Takto sa odviezli aspoň tam, a prestúpili na 1-tku Toto zorganizovanie pripisujem ale asi skôr dobrej práci dispečingu, než nápadu vodiča, lebo len málo vodičov je takto uvedomelých
Keď vodič nie je striedaný, a nedohodne sa s dispečingom inak, má nie právo, ale povinnosť ísť naprázdno do vozovne, na odstavnej koľaji voz rozhodne nechať nemôže - nesmie ho nechať bez dozoru na voľnom priestranstve, a navyše by ho musel zamknúť, a kľúče niekomu odovzdať, čo by nemal komu Takisto je z hľadiska organizácie vhodnejšie, že keď sa dodatočne podarí zohnať vodiča, ktorý to odjazdí, tak si ten zoberie voz z vozovne, než aby ho šiel hľadať niekam na odstavnú koľaj, a ešte by od niekoho musel cestou dostať kľúče
Častokrát sa to tak aj rieši, že nevystriedaný vodič jazdí o kúsok dlhšie, ale je v tom mnoho "ale", ako už písal aj Sati aj iní, nebudem ich opakovať. Len pridám, že okrem obmedzení pracovného času zákonníkom je v hre aj to, že po ukončení svojej služby tam ten vodič oficiálne už nemá čo hľadať, a keby ho niekto kontroloval alebo by nebodaj spravil mimoriadku, tak by mal slušný priekak. Jeho povinnosťou je oznámiť nevystriedanie na dispečing, a ten po dohode s ním rozhodne o ďalšom postupe. Ak vodič súhlasí (a všetky ostatné podmienky to dovoľujú), môže ho nechať jazdiť ďalej, povedzme pol až jedno kolo, a tým pádom je to už oficiálne, a problém nebude, no svojvoľne sa takto vodič rozhodnúť nemôže. Najčastejšie takto vodič jazdí len krátko - kým sa za ním stihne dopraviť vodič zo zálohy vo vozovni, ktorý ho vystrieda. Ak ho nemá kto striedať, alebo vodič nesúhlasí s predĺžením služby, ide naprázdno do vozovne, a tým to pre neho hasne Prepravovať však cestujúcich na takomto dojazde nesmie, lebo je už de facto mimo služby
Už minule som to chcel poznamenať, keď som ju videl s linkou 831 namiesto X31, len som na to zabudol...chcelo by to nahodiť novšiu verziu, ale možno sú tam problémy kvôli ktorým to nejde, viem že občas sa také vozy vyskytli...
Za zastavkou Hodz.nam smer Hl.stanica o 21:20 stal nejaky Ik a za nou nehodovacky Renault a dispecerska Fabia. Po 22:15 tam uz Ik nebol,ale stale tam satil renault,Fabca a pribudla aj C3ka.
A nieco dnesneho rana...
80/3 - 3034,
83/3 - 4820,
83/13 - 2323 ? ?
84/2 - 1717 ? podla casu uz meskala min 5 min na SAVke smer Hrobonka 5:05,
84/8 - Tam bus, nejaky LBC 14xx, v tme som nevidel na cislo, dig.tabule mu svietili na zeleno,
88/2 - 1216,
93/10 - 4508 ?
99/8 - 2723 ? ?
A nielen to,ze mohol mat ranny vodic iny program,ale sluzba mohla byt uz aj tak vykonovo cez 11h a dalsie predlzenie teda nemohlo prichadzat do uvahy.
Re #70784 Peon: oficialne aj je striedanie na Safarikovom nam. a vodic skusal,ci uz sam,alebo na pokyn DD,ist na Jesenskeho.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Sati