Už minule som to chcel poznamenať, keď som ju videl s linkou 831 namiesto X31, len som na to zabudol...chcelo by to nahodiť novšiu verziu, ale možno sú tam problémy kvôli ktorým to nejde, viem že občas sa také vozy vyskytli...
Za zastavkou Hodz.nam smer Hl.stanica o 21:20 stal nejaky Ik a za nou nehodovacky Renault a dispecerska Fabia. Po 22:15 tam uz Ik nebol,ale stale tam satil renault,Fabca a pribudla aj C3ka.
A nieco dnesneho rana...
80/3 - 3034,
83/3 - 4820,
83/13 - 2323 ? ?
84/2 - 1717 ? podla casu uz meskala min 5 min na SAVke smer Hrobonka 5:05,
84/8 - Tam bus, nejaky LBC 14xx, v tme som nevidel na cislo, dig.tabule mu svietili na zeleno,
88/2 - 1216,
93/10 - 4508 ?
99/8 - 2723 ? ?
A nielen to,ze mohol mat ranny vodic iny program,ale sluzba mohla byt uz aj tak vykonovo cez 11h a dalsie predlzenie teda nemohlo prichadzat do uvahy.
Re #70784 Peon: oficialne aj je striedanie na Safarikovom nam. a vodic skusal,ci uz sam,alebo na pokyn DD,ist na Jesenskeho.
Ranný vodič nemôže len tak jazdiť ďalej, lebo napr. striedania sú často robené po 4 hodinách od PP a teda vodič by už nemal nadsluhovať ani minútu, lebo porušuje zákonník práce vo svoj neprospech.
Zabudol som:
* linka 1/1-7748-47 o 17.02 h. na Namesti SNP, smer Dubravka, v zadnej casti prveho vozna odpadlo mlade dievca, vdaka duchapritomnosti a pohotovosti cestujucich to dopadlo bez vaznejsich komplikacii stastne. Vodic o udalosti nevedel, nakolko cez plny voz cestujucich nemal sancu vidiet co sa deje pri tretich dverach. Na Kapucinskej v sprievod niekolkych ludi dievcatu pomohlo vystupit.
a preco by mal to je na vodicovy co ked mal uz program,a na tom ako ho vypravca ci dispecer poprosi to kolo este urobit Tu si treba hlavne uvedomit ze tato robota niej len tak niekde sediet a pocitat co keby sa prave to dalsie kolo nieco stalo a prieser je na svete a hlavny vinik bude vodic lebo v tu dobu tam nemal co robit
z utorka:
- 2514 v rannej spicke na linke 83/11, popoludni ho nahradil 2605
- k linke 12/3 iba doplnim, ze docasne vypadla suprava 7813-14
- 7732-31 okolo 15. h. docasne vypadol na linke 1/2, neskor ho nahradil ZV 7803-04
- 2608 o 16.35 h. mal vyjazd z vozvne na linku 50
- 2626 okolo 17. h. vypadol na linke 83/1, neskor ho nahradil ZV 2812 a napokon 2820
- linka 83/10 (mam pocit, ze bud prvy odchod vykonal posunuty spoj 4854, alebo to bola 2816-tka - usudzujem podla zadneho krytu), neskor uz isiel 2622
- 2619 okolo 21. h. vypadol na linke 83/5, neskor ho nahradil ZV 2812 a napokon 2811
A to prečo sa vodiči nestriedajú na Šafárikovom nám.? Aj do vozovní je to odtiaľ bližšie než z Jesenského.
Akože vodič, keď ho nevystriedajú, má právo odísť s vozom naprázdno do vozovne Nemôže ísť ten voz odstaviť radšej na odstavnú koľaj? Btw, tých je koľko v Bratislave? Mne teraz napadá len Karlovka a Ružinov...
Nerieši sa to obvykle tak, že nevystriedaný vodič ďalej jazdí až kým ho nejaký "záložný" vodič nepríde vystriedať a ten prvý ootom bude mať (aj keď neželaný) pracovný nadčas?
By ma zaujímalo, čo ten vodič 12/3 na Jesenského povedal cestujúcim, keď ich poslal vystúpiť? Tipujem, že sa na poruchu vozidla vyhovoril...
- na 98/12 najprv 4813, v priebehu dňa 4833
- okolo 12:45 "modrá strela digital" na linke 88, a ďalšie (asi dve) sa krútili na linke 99
- 99/3 - 4121 odstavená po 19. hodine (minimálne do 19:56 h) na Topoľčianskej, smer Antolská, pritomná nehodovka a dispečing
- o 20:00 zájazdový dvojdverák na Jiráskovej v smere na Antolskú, ZV na 99/3, neskôr 4103
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Sati