Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
na 21 prave z vozovne mieri ZV 1515
7733/7734 má príšerne pomalé otváranie a zatváranie dverí. Môže pokojne súťažiť so SORmi. (Dnes jazdí na linke 7.)
Tu su informacie zo stredy, prispel aj frenky:
- linka 34/7 vynechala prvu jazdu do Dubravky z Racianskeho myta po 13. h. a zacal az z Dubravky o 13:52 h. - bus 2944
- 2813 ako ZV robil celu popoludnajsiu linku 34/8
- 2304 v rannej spicke premaval na linke 83/12, avsak na popoludnajsiu spicke ho nahradil 2909
- 2827 vynechal jedno kolo na linke 34/5 pre mensiu poruchu - odchod 15:02 h. z Dubravky
- 7946-45 odisiel docasne do vozovne o 15:08 h. z linky 5/4 pre poruchu vozidla
- 7751-52 vypadol na linke 1/11 okolo 16:30 h., neskor ho az do konca sluzby nahradil ZV 7825
- 7787-88 vypadol na linke 12/3 okolo 17:30 h., neskor ho nahradil ZV 7717 a napokon 7763-64
- 7931-32 docasne vypadol na linke 5/5 okolo 18:30 h., neskor ho nahradil ZV 7108
- linka 21/5 vypadla okolo 19:30 h., pretoze autobus neprisiel ani do Devinskej N.V., neskor ho nahradil ZV 3604 a napokon 1309
- 2810 docasne vypadol na linke 83/1 okolo 20:30 h., neskor ho nahradil ZV ( pravdepodobne 2829 )

Neuplna informacia:
- po 10. h. mal poruchu na Damborskeho v smere do Dubravky nejaky Ik. 435 so Spritom na zadnom okne, do uvahy pripadaju aspon co zatial viem len 2814 alebo 2829 a pravdepodobne to bolo na linke 34 ( 2830 urcite nie, pretoze o 10:40 h. prisiel normalne na konecnu na 83/3 )

Vyprava podla poradia:
1: 7769-70, 7775-76, 7739-40, 7817-18, 7748-47, 7793-94, 7803-04, 7807-08, S 7765-66, 7819-20, 7751-52
😞 M: ZV 7825/11
5: 7919-20, 7915-16, 7901-02, 7946-45, 7931-32, 7843-44, 7729-30, 7921-22, 7845-46, 7955-56, S 7941-42, 7904-03, 7943-44, 7935-36, 7911-12
😞 M: ZV 7108/5
12: 7799-7800, 7781-82, 7787-88, 7761-62, 7789-90, 7809-10, S 7759-60, 7735-36
😞 M: ZV 7717 a 7763-64/ oba 3
20: 1011, 1007, N 1003, 1019, 1014
22: v prispevkoch #6515 a #6520
27: 1015, S 1123, 1003, VW 1318, VWv 1317
34: 2821, 2808, 2514, 2309, 2827, 2303, S 2944n, ZV 2813 🙂
35: 3504, S 3508
83: 2810, 2315, 2830, 2809, 2818, 2812, 2203, 2811, S N 2825, 2403, 2822, 2304, 2820
😞 M: 2909/12
374: 1203
380: 1214
382: 1111
504: 1309
Reakcia na: Andy #6523:
🙂 heh, takmer spravne si to prelustil...ale tym ZJ som skor myslel zvlastnu jazdu 🙂 najskor som myslel ze robil ZV na 39, ale nestal ani pri FEI ani pri televizii, az pri cintorine, tam vystupili nejaki ludia a isli smerom na cintorin...potom chvilu postal na konecnej a odisiel prec
Reakcia na: TeBeCe #6521:
Tá 1013 robila zmluvnú jazdu na pohreb na Cintorín Slávičie údolie? Alebo ako tomu mám chápať
Reakcia na: Juro #5752:
BA-306HI
112 poobede:
4928/1
4949/6
4948/8
4842/4 (ZV)
4505/2
4800/3

ZJpohr.cint.slav.udol.(11:40): 1013

43:2019, 38:3519
Flash od Jana>

na 22/1. je 1010
Rano vypadla jedna 51. Chodia kazdych 30 minut, ked jedna vypadne... fasa...
Medzi 8.- 9:30 h. mali vozidla premavajuce po Lamacskej ulici pre dopravnu nehodu na Patronke ( kamion a auto ) zdrzanie 30 az 60 minut
neviem co sa deje pod Novym mostom (prva svetelna krizovatka od PKO), ale o 8:20 tam stali v rade eliny, na kolajach dielenska LIAZka a strasne zapchy vsade okolo...
Reakcia na: Jano #6514:
Ano, ten 2829 zalohoval 90/1, kam neskor prisiel 4840. Ale neviem, ci tam 4840 bol od rana.
4091 bol cely cas na 90/4. 4811 z 94/2 potom ale musel vypadnut, takze v case prichodu 94/2 som zahliadol len 4091.
Ferro #6480 : Ten 2829 tam na linke 90 bol za 4840?
Ferro #6481 : 4091 tam bol za 4811, alebo tam plati nejaky prejazd medzi 90 a 94? Dik.
Reakcia na: Ferro #6480:
Ten 2829 urcite robil ZV, ale nevies co zalohoval, alebo to platilo na ten 4840?
- Color #6502: Prosim skus vybrat vozidlo, ktore mohlo vypadnut z linky 5 z vypravy ( pozeral som grafikon na PKO o 16:49 h. mal byt 5/3, 16:59 h. mal byt 5/4 ). Diky

- 3504 mal poruchu na zastavke Sokolska na linke 41/1 po 19:30 h. v smere na Hl. st.
- 7821-22 vypadol vo vecernych hodinach na linke 12/3, neskor ho nahradil 7735-36, ktory bol cez den na linke 6/1 alebo 4/4

Vyprava podla poradia ( klbove busy z 1. DPA poskytol frenky ):
1: 7787-88, 7803-04, 7797-98, 7817-18, 7767-68, 7789-90, 7805-06, 7801-02, S 7781-82, 7819-20, 7751-52
5: 7933-34, 7901-02, 7725-26, 7923-24, 7929-30, 7941-42, 7845-46, 7729-30, 7931-32, 7917-18, S 7911-12, 7843-44, 7935-36, 7919-20, 7946-45
😞 M: ZV 7108/??
12: 7793-94, 7823-24, 7821-22, 7799-7800, 7795-96, 7809-10, S 7759-60, 7761-62
😞 M: 7735-36/3
20: 1015, 1010, N asi 1002, 1001, 1128
22: 1013, 1011, 1066
27: 1021, S 1067, 1002, VW 1212, VWv 1216
34: 2515, 2315, 2820, 2812, 2830, 2303, S 2304, 2818
35: 3191, S 3508
83: 2822, 2813, 2809, 2514, 2804, 2204, 2821, 2810, S N 2814, 2404, 2825, 2401, 2909
374: 1215
380: 1905
382: 1111

Vysvetlivky dole v #6180
A este jedna informacia:(to ci je pravdiva tak to netusi zatial nik:-P)
Podla vsetkeho by sa mali precislovat este 2 vozy z 2.DPA.A mali by to byt tieto 2804 A 2808 a samozrejme,ze by mali ist na 1DPA.A tym by sa aj skoncila dodavka Ikarusov na 1.DPA.Este raz podotykam nemusi to byt pravdive!!!!!!!!!!!
Dnesna vyprava liniek:(iba niektorych)
86:1803:-P,1804:-D,1806:-P,1808:-)),1809,1813:-P,1818,12198-),1907
97:1811,1815,1816,1817
63:1810
61:2602,2609
39:1306,1825
90:4835,4842
68:1822:):):),4308(Vodic velmi tolerantny jazdi zasadne a vzdy o cca 3-4 minuty skor):(
viete, ze pri sucasnom vypraveni vsetkych poradi vsetkych liniek z Trnavky, na ktorych jazdia kratke vozidla (20,22,27,37,57,91,191), by teoreticky stacilo popri vsetkych Ikarusoch 41x vypravit uz len 5 kusov vrakov B732 ?? a ze cez vikendy by sa na linkach 20,27,37,57,91 uz ziadny z tychto vrakov nemusel vobec objavovat?? 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.