Tu su informacie zo stredy, prispel aj frenky:
- linka 34/7 vynechala prvu jazdu do Dubravky z Racianskeho myta po 13. h. a zacal az z Dubravky o 13:52 h. - bus 2944
- 2813 ako ZV robil celu popoludnajsiu linku 34/8
- 2304 v rannej spicke premaval na linke 83/12, avsak na popoludnajsiu spicke ho nahradil 2909
- 2827 vynechal jedno kolo na linke 34/5 pre mensiu poruchu - odchod 15:02 h. z Dubravky
- 7946-45 odisiel docasne do vozovne o 15:08 h. z linky 5/4 pre poruchu vozidla
- 7751-52 vypadol na linke 1/11 okolo 16:30 h., neskor ho az do konca sluzby nahradil ZV 7825
- 7787-88 vypadol na linke 12/3 okolo 17:30 h., neskor ho nahradil ZV 7717 a napokon 7763-64
- 7931-32 docasne vypadol na linke 5/5 okolo 18:30 h., neskor ho nahradil ZV 7108
- linka 21/5 vypadla okolo 19:30 h., pretoze autobus neprisiel ani do Devinskej N.V., neskor ho nahradil ZV 3604 a napokon 1309
- 2810 docasne vypadol na linke 83/1 okolo 20:30 h., neskor ho nahradil ZV ( pravdepodobne 2829 )
Neuplna informacia:
- po 10. h. mal poruchu na Damborskeho v smere do Dubravky nejaky Ik. 435 so Spritom na zadnom okne, do uvahy pripadaju aspon co zatial viem len 2814 alebo 2829 a pravdepodobne to bolo na linke 34 ( 2830 urcite nie, pretoze o 10:40 h. prisiel normalne na konecnu na 83/3 )
Vyprava podla poradia:
1: 7769-70, 7775-76, 7739-40, 7817-18, 7748-47, 7793-94, 7803-04, 7807-08, S 7765-66, 7819-20, 7751-52
M: ZV 7825/11
5: 7919-20, 7915-16, 7901-02, 7946-45, 7931-32, 7843-44, 7729-30, 7921-22, 7845-46, 7955-56, S 7941-42, 7904-03, 7943-44, 7935-36, 7911-12
M: ZV 7108/5
12: 7799-7800, 7781-82, 7787-88, 7761-62, 7789-90, 7809-10, S 7759-60, 7735-36
M: ZV 7717 a 7763-64/ oba 3
20: 1011, 1007, N 1003, 1019, 1014
22: v prispevkoch #6515 a #6520
27: 1015, S 1123, 1003, VW 1318, VWv 1317
34: 2821, 2808, 2514, 2309, 2827, 2303, S 2944n, ZV 2813
35: 3504, S 3508
83: 2810, 2315, 2830, 2809, 2818, 2812, 2203, 2811, S N 2825, 2403, 2822, 2304, 2820
M: 2909/12
374: 1203
380: 1214
382: 1111
504: 1309
heh, takmer spravne si to prelustil...ale tym ZJ som skor myslel zvlastnu jazdu najskor som myslel ze robil ZV na 39, ale nestal ani pri FEI ani pri televizii, az pri cintorine, tam vystupili nejaki ludia a isli smerom na cintorin...potom chvilu postal na konecnej a odisiel prec
neviem co sa deje pod Novym mostom (prva svetelna krizovatka od PKO), ale o 8:20 tam stali v rade eliny, na kolajach dielenska LIAZka a strasne zapchy vsade okolo...
Ano, ten 2829 zalohoval 90/1, kam neskor prisiel 4840. Ale neviem, ci tam 4840 bol od rana.
4091 bol cely cas na 90/4. 4811 z 94/2 potom ale musel vypadnut, takze v case prichodu 94/2 som zahliadol len 4091.
- Color #6502: Prosim skus vybrat vozidlo, ktore mohlo vypadnut z linky 5 z vypravy ( pozeral som grafikon na PKO o 16:49 h. mal byt 5/3, 16:59 h. mal byt 5/4 ). Diky
- 3504 mal poruchu na zastavke Sokolska na linke 41/1 po 19:30 h. v smere na Hl. st.
- 7821-22 vypadol vo vecernych hodinach na linke 12/3, neskor ho nahradil 7735-36, ktory bol cez den na linke 6/1 alebo 4/4
A este jedna informacia:(to ci je pravdiva tak to netusi zatial nik:-P)
Podla vsetkeho by sa mali precislovat este 2 vozy z 2.DPA.A mali by to byt tieto 2804 A 2808 a samozrejme,ze by mali ist na 1DPA.A tym by sa aj skoncila dodavka Ikarusov na 1.DPA.Este raz podotykam nemusi to byt pravdive!!!!!!!!!!!
viete, ze pri sucasnom vypraveni vsetkych poradi vsetkych liniek z Trnavky, na ktorych jazdia kratke vozidla (20,22,27,37,57,91,191), by teoreticky stacilo popri vsetkych Ikarusoch 41x vypravit uz len 5 kusov vrakov B732 ?? a ze cez vikendy by sa na linkach 20,27,37,57,91 uz ziadny z tychto vrakov nemusel vobec objavovat??
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Jano