Da sa is 85-90 bez nicenia vozov ale len dobre udrziavane B732 t.j. dieslee dobre nastavene plynaky. Ale niektory to zneuzivaju a idu aj viac takze radsej to nechajme tak.
ja som dnes rano isiel ikarusom280 (25 do VW) a na dialnici ukazoval tacometer 90km/h a pri zakrute (odbocke do DNV) je obmedzenie rychlosti na 60 a on mal na tachometri 80 ale stavim sa ze ten bus na dialnici nefical ani len 70km/h ?
ano, na dialnici sa da ficat, ale nie s 8-15 rocnymi srotmi. Plynaky nevynimajuc. Odkial mas, ze autobusy vedia ist aj 90km/h. a este k tomu bez problemov. Bez problemov to vedia jedine medzimestske vozy a nie nase serble. (Az na par vynimiek, co maju medzimestsky diferak)
Mozem ti povedat, ze taky ik4x5 ti maximalne da 72 km/h (co je hodnota obmedzovaca), ale da sa samozrejme aj viac (ak je nefunkcny obmedzovac), lenze pri vyssich rychlostiach (a teda aj otackach) hrozi, ze sa budu trhat remene.
Par krat som bol svedkom, ako vodic "zihal" po dialnici so 435tkou 80-85 km/h. (otacky cca 2700-3000 rpm) Za dialnicou uz siel soplavo a v DNV vysvitlo, ze dotrhal remene. Takze vazne to chceme takto? Uplne staci, ak sa ide do 70 km/h. A aj na dialnici. Naco nicit vozy?
Z vikendu, sobota:
- od 15.50 do 16.15 h. nepremavali autobusy liniek 701 a 704 (X1 a X4) v Karlovej Vsi pre alegoricky voz a hody v Karlovej Vsi
- o 20.50 h. sa na Panonskej ceste stala dopravna nehoda medzi autobusom linky 91 a osobnym autom
- o 22.55 h. neznamy vandal postriekal na Suhvezdenj ulici autobus linky 39
Nedela:
- o 11.19 h. na Panonskej ceste rozbila cestujuca pri otvarani vetracie okienko (linka nespecifikovana)
(V)
Nieco z pondelka:
- 2314 od 8.36 h. vypadol na linke 83/12, hned ho az do konca sluzby nahradil ZV 2800
- 3523 predpoludnim vypadol na linke 35/1, neskor ho nahradil 3533
- ZV 7304 o 11. h. na linke 1/10, neskor ho nahradil 7785-86
- ZV 7717 po 12. h. na linke 12/5, neskor ho nahradil 7741-42
- 2400 od 14.38 h. vypadol na linke 34/6 pre poruchu vozidla (odstaveny na konecnej Pri krizi), avsak aj napriek tomu, ze vozidlo bolo neskor ODTIAHNUTE doo vozone, napokon sa vratilo medzitym ho az po 15.15 h. nahradil ZV 2800 (ale odchod z Dubravky o 17.20 h. uz neobsluzil, tento odchod bol obsluzeny uz vrativsim autobusom pravdepodobne od Racianskeho myta)
- 2811 okolo 15. h. vypadol na linke 83/8 pre poruchu vozidla,
neskor ho nahradil ZV 3604
- 1703 okolo 15. h. docasne vypadol na linke 20/2, neskor ho nahradil ZV 1301
- 7813-14 od 15.17 h. (odchod do vozovne o 14.50 h.) docasne vypadol na linke 1/6, neskor ho nahradil ZV 7303
- 1704 asi okolo 17.30 h. docasne odisiel na plnicku z linky 27/1 (aj ked osobne som ho nevidel, mozno isiel z DNV, ale neskor som videl na konecnej Pri krizi 27 - ZV 2800)
- 2629 o 18.09. h. docasne odisiel na plnicku z linky 34/4, nahradil ho ZV 2701
- 2618 o 18.54 h. docasne odisiel na plnicku z linky 34/3, nahradil ho ZV 2000
no mezdi AS MN je 5poriadnych kryzovatieka tam sa to veru nazbiera, a na dialnici je rozdiel ked idem tym najstarsim (ikarus 280) a ked tym 'najnovsim' (ikarus 435) rozdiel v maximalnej rychlosti je aj 25km/h
Re #39188 NOKS: 90km/h to mas asi z ikarusov 280 ktore 'idu' 85km/h aj v meste ?
Tak to len potrdzuje že je v dopravnom podniku veľa nezmyslov..Na dialnici sa dá fičať..Busy síce nejsú ferarri ale všetci vieme že autobus vie ísť bez problémov aj 90km/hod
mojko, teraz si toto prečítaj... ? S meškaním sa nedá nič robiť /sám uznáš, aká dopravná situácia je ne cestách/ a rýchlosť je tiež "limitovaná" (60km/h až do 69km/h je tolerovaná) a prekročenie sa postihuje... ?
Ale dosť často vedia busy jazdiť aj v mínusoch..Bývam v DNV a cesta 21kou je toho bežným príkladom..Neni problém dojsť do devínskej s -6 . . . Len jednu vec neviem pochopiť..Koľkokrát už na patrónku dojde s -5 a aj napriek tomu nemá problém ísť po diaľnici max 50km/h
vypocitana dlzka celkovej trasy a intervaly na prejdenie danej vzdialenosti medzi zastavkami, proste v danom pripade je v cestovnom poriadku na papieri zbytocne dlhy cas aj ked busy to vedia prejst daleko rychlejsie a tak sa musia vliect aby nesli dopredu oproti poriadkom
chronometraz je inak povedane minutaz, teda minutazna vzdialenost od zastavky na zastavku. V zastavkovych CP je to uvedene ako "priemerna" jazdna doba (alebo tak nejak), niekedy vsak mam pocit, ako keby to bola maximalna mozna jazdna doba. ?
ako som toto cital, velmi som sa pobavil.. Pretoze prave v nedelu som bol pozriet nove Petrzalske linky, aby som vedel kade co chodi. Nastupil som na 98 na zastavke Lucanka, ze idem na Bajkalsku, dosiel mi Petrzalsky Karosovy humus a prave toto som si vsimal, ze ako pojde. Vysledok? 4. prevod zaradil snad 5x, 5. zaradoval iba na to, aby mohol brzdit motorom (aj ked to som poriadne nechapal...), no a raz ho zaradil normalne, to sme boli na Pristavnom moste. ? 90% trasy siel pod 40 km/h. ? A este sa strasne rozculoval, ked na Mliekarenskej a nasledne aj na Bajkalskej chytil cervenu. ?
A moja dalsia cesta viedla z Bajkalskej na PKO L39 a presne ako pises. Vetrali sme snad na kazdej zastavke a na PKO prisiel na +1. ?
Dnes na 83 mal 2811 uvolneny kryt zospodu motora a zaujimavo "cistil" cestu.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Jezo