Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Troska zo soboty, vecer som bol absolutne bez nalady pisat inak by ich bolo viac (navyse vivat 1 vikendovy spoj z hl.st./SAV na Jungmannovu):
83: 2800,2811,2814,2818
88: 4832,4837
92: 4802
93: 4829,4842,4844,4845
Reakcia na: Johny D #39163:
Jo a 26: 1405
Reakcia na: Red-Hawko #39160:
Summa summarum vsetci ucastnici su zodpovedni za svoje spravanie na cestach (ci je to cyklista, chodec, ci vodic auta) a je to vazne blbe, ze niektori jedinci si to niekedy nevedia uvedomit a vdaka nim potom vznikaju tie nehody. Dobry vodic by mal predvidat, sledovat nielen auto pred sebou, ale aj to co sa deje este pred tym autom. Dalsim velkym problemom je nasa cestna siet budovana este za cias patcipich cervenacov, ktora je v dnesnej dobe nepostacujuca.

Sobota:
- ZV 2826 po 13. h. na linke 83/1 (podla struktury mal byt 2626), neskor ho nahradil 2603
- 2619 pred 18.30 h. docasne odisiel na plnicku z linky X1/2, neskor ho nahradil ZV 2826, avsak vzhladom na to, ze sa neskoro napojil v smere do Dubravky, odchod z Dubravky o 19.00 h. obsluzeny nebol
- 2617 okolo 18.30 h. docasne odisiel na plnicku z linky X1/3, nahradil ho ZV 2622
- 2621 okolo 19. h. docasne odisiel na plnicku z linky X1/5, nahradil ho ZV 2817

Podla poradia:
X1: 2827, 2619, 2617, 2819, 2621, 1610, 1811, 1512
? M: ZV 2622/3; ZV 2817/5; ZV 2826/2
20: 1011, 1705, 1009, 1002, 1405
27: 1010
35: 3501
83: 2603n, 2811, 2810, 2800, 2801, 2818, 2829, VN 2822, 2814, 2809
? M: ZV 2826/1
504: 1320
Reakcia na: Emo #39156:
Ano, autobusy maju prednost ako si spominal, len uz je rozdiel medzi obmedzenim a ohrozenim IGK (IAD),na to prve maju pravo. vid http://www.forma.sk/onlines/slex/index.asp?key=prednost
Reakcia na: Red-Hawko #39160:
...a ze ked sa s nakladom volakam vykoti, tak nebude stihany za ublizenie na zdravi 🙂 co je DOST podstatny rozdiel medzi zodpovednostou kamionistu a autobusara. Teda, to pisem ostatnym, nie tebe 🙂
Reakcia na: Johny D #39157:
hoppusmark: Aj kamionisti su zodpovedni za naklad, ktory vezu //// ano ale z tym rozdielom ze ten naklad sa nebude stazovat ze to tak natriasa prudko brzdi, silno zrychluje, rychlo odbaca....
Na http://www.dpb.sk/aktuality/CP/cp_X1aX4_01a02102005.zip sú aktuálne CP liniek X1 a X4, škoda len, že iba z konečných zastávok...
Reakcia na: hoppusmark #39150:
hej presne ten. ?
Reakcia na: hoppusmark #39153:
Aj kamionisti su zodpovedni za naklad, ktory vezu

k uprave svetelnej signalizacie na krizovatke Saratovska - Drobneho - Repasskeho: vzhladom na to, ze som to napisal trocha nezrozumitelne, malo tam byt, ze 83 sa tam zdrzi maximalne 2 cykle
Reakcia na: hoppusmark #39153:
Autobusy majú prednosť len ak vychádzajú zo zastávky alebo z BUS pruhu, ale ani tam si ju nesmú vynucovať (rozumej donútiť ostaných, aby pribrzdili), takže ak sa tlačia, nemajú na to právo. A už vôbec sa nesmú tlačiť dopredu na križovatkách, ak nie sú na hlavnej. ?
#39148 Tomi: 1803 je klasika ? ? ? ?
#39151 Emo: na miestach kde odbočujú IGK doľava by tie obrubníky neboli....
Takže obrubníky by mali asi ten význam, že nemohli eline vbehnúť do cesty autá hocikde a na tých medziúsekoch by sa mohla aspoň trocha rozbehnúť... ?
#39152 Emo: ja vychádzam z toho že vodiči autobusov majú ako jediní psychologické testy, musia si byť vedomí toho že vezú ľudí a sú teda za nich zodpovední a preto by mali byť rovnako zodpovední aj voči ostatným vozidlám....
Samozrejme ale platí že autobusy by mali mať vo väčšine prípadov prednosť, a tú im kamionisti a IGK nedávajú... ?

Kamionisti teda spomínané psycho-testy nemajú, takisto môžu byť vyčerpaní z dlhej cesty(aj keď aj oni majú povinné prestávky) a preto je väčšia šanca že spôsobia nehodu...
A ďalšia vec je že oni vezú iba náklad, takže im môže byť aj viac jedno AKO jazdia..

Ale toto ber iba ako moju úvahu ?

p.s. zhrnutie:
Dopredu sa tlačia aj kamióny aj busy, rozdiel je však v tom že busy na to majú právo ?
Reakcia na: hoppusmark #39104:
Ale takisto by si mohol povedať napríklad aj to, že autobusy ohrozujú IGK, lebo sú širšie a väčšie a tiež to nie je pravda.
Reakcia na: hoppusmark #39103:
Obrubníky? A ako by sivyriešil ľavé odbočovania pre IGK na križovatkách? Práve tam sa udeje väčšina nehôd. ❗
For Frenky: dnes som išiel 4827(až jednu zastávku ? ) na L94...........Tento bus si chcel vedieť???...lebo už si to presne nepamätám a nechce sa mi to hľadať... ?
Zo stvrtka:
- o 7.18 h. sa stala dopravna nehoda na Vlarskej medzi trolejbusom linky 206 a osobnym autom
- o 7.42 h. sa stala dopravna nehoda na Ruzinovskej medzi elektrickou linky 14 (pravdepodobne 7109) a osobnym autom
- predpoludnim sposobila nehoda cudzich vozidiel 50-minuutove meskanie liniek 30 a 37 v smere na Lamac
- o 11.47 h. sa na konecnej Hlavna stanica stala dopravna nehoda medzi autobusmi liniek 74 a 93
- od 12.11 do 12.25 h. stali elktricky liniek 8, 9, 14 a trolejbusov 201, 202, 207, 208, 212 medzi Zahradnickou a Gagarinovou ulicou pre prerusenie dodavky elektrickeho prudu
- o 16.04 h. sa stala dopravna nehoda na komunikacii schadzajucej z Pristavneho mosta na Bajkalsku medzi autobusom linky 98 a osobnym autom
(V)

Piatok:
- ZV 1212 pred 9. h. bol na linke 20/7, nasledne aj na linke 26/1, neskor ho nahradil 1914 (podla struktury mal byt 1805)
- 2630 cca o 10.25 h. vypadol na linke 34/5 pre uz spominanu dopravnu nehodu na Lamacskej ceste (pri zastavke Mokrohajska), kde sa na semafore zrazili kamion s osobnym autom, pricom sa z kamiona vysypala cast nakladu, ktra zasiahla autobus. Zdrzanie prechadzajucich liniek ale aj linikek prechadzajucich cez Mlynsku dolinu sa pohybovalo od 20 do 80 minut. Povodne ho mal ist hradit ZV 2827 (prisiel prazdny do Dubravky), ale z Dubravky napokon isiel dubravsky zalozak 2820 a napokon ho nahradil 2814
- linka 5/7 vynechala prichod do Dubr. o 10.40 h. i odchod o 11.21 h., neskor isiel 7907-08
- 2811 cca o 16.07 h. docasne vypadol na linke 83/6 pre nejaku mimoriadnu udalost (odstaveny aj v sprievode nehodovky DPB na zastavke Dubova smer mesto), od 19.21 h. ho nahradil ZV 2701
- 2606 o 18.39 h. docasne odisiel na plnicku z linky 34/1, bez ZV
- 2626 po 18.40 h. docasne odisiel na plnicku z linky 83/3, bez ZV
- 2629 o 18.54 h. docasne odisiel na plnicku z linky 34/3, nahradil ho ZV 2820

Podla poradia:
1: 7753-54, 7789-90, 7749-50, 7761-62, 7833-34, 7727-28, 7723-24, 7777-78, 7787-88, 7825-26
5: 7917-18, 7935-36, 7927-28, 7949-50, 7947-48, 7845-46, 7907-08n, 7937-38, 7946-45, 7925-26, 7901-02, 7951-52, 7955-56
12: 7803-04, 7757-58, 7801-02, 7773-74, 7819-20, 7301-02
20: 1703, 1024, 1701, 1016, 1008, 1012, 1914n
? M: ZV 1212/7
22: 1007, 1123, 1031, 1009, 1023, 1012
26: 1914n
? M: ZV 1212
27: 1032, S 1004
34: 2606, 2813, 2629, 2830, 2630, S 2314, 2303, 2823
? M: ZV 2820/3 a 5; 2814/5
35: 3525, S 3521
83: 2809, 2818, 2626, 2819, 2800, 2811, 2822, S N 2829, 2323, 2826, 2810, R 2513
? M: ZV 2701/6
dubravske ZV: 2820
380: 1408
382: 1111
504: 1603

Prispel frenky a gypista

Dnes bola upravena cyklus svetelnej signalizacia na krizovatke Saratovska - Drobneho - Repasskeho, takze uz sa linka 83 zdrzi maximalne cykle.
Ja som dnes išiel na L31 Ikarusom 1803. Tak čistučký autobus som už dávno nevidel. Celý vnútrajšok ako nový, podlaha dôkladne umytá a nablýskaná. Hneď sa človeku lepšie cestuje. ?
Reakcia na: TeBeCe #39145:
dnes som si spravil celu vypravu 32 za 15 min co som cakal na SAV na 21.
O 13:50 prisla 3701, o 13:56 3707, o 14:01 3189 a o 14:06 prisla 3710
Mne prisla o 14:08 21/7 voz 1513 na -50 ?
21/2 - 1623 - vodič si pri výjazde na nástupište ASMN pofajčoval v kabíne
21/3 - 1604 - stále svieža a čistá
21/4 - 1307 - stále naftová ?

❤ 4207 ❤ - 88
ZV 2827 - 99, videné asi o 15:00 na Hálovej, smer Ovsište.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.