Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Dnes: nedela
21: 1322,1515,1819
50: 1512,1623,1821
68: 4802
70: 2701,2706
80: 3625
83: 2800,2801,2811,2820
87: 1604
88: 4210,4811,4826,4840,4843,4846
91: 1009
93: 4824,4832,4837,4850
95: 4510,4819,4823,4842
98: 1707,4096,4100
99: 3172,3605,3611,3614,3638
Reakcia na: Dopravák #39169:
ja som raz cestoval rano v 22, ktora bola pekne napratana a lave kridlo strednych dveri na Karoske nedoliehalo. Lenze panu delenkarovi to vobec nevadilo, dokonca o tom vedel a aj tak sme sli s lietajucimi strednymi dverami az do Dubravky. ?
Reakcia na: Dopravák #39169:
sak mohol zakricat aj 'ondroX' a jeho mamka
Reakcia na: Ondrox #39166:
ja len nechápem, keď už sa tie dvere za jazdy pootvorili, prečo všetci cestujúci mlčali. Okamžite trebalo upozorniť vodiča a následne vozidlo odstaviť... ?

Ináč mne sa niečo podobné stalo v "kačici"... V oblúku, som sa držal madla na dverách a tie som normálne za jazdy otvoril... skoro som vypadol ? ...
Reakcia na: Ondrox #39166:
no urcite vodic nemoze za to ze dvere su napicu
Reakcia na: Ondrox #39166:
preco by to mala byt chyba vodica?? Ozran si mohol za to sam. Co sa ma co presusat po voze za jazdy.. Ja to nerobievam ani ked som triezvy.
Včera som išiel 50tkou ktorá ide 16:27zo zastávky hálková do Auparku,na zastávke ŽST Nové mesto nastupoval úplne na mol opitý chlap,kým nastúpil stihol mu vypadnúť mobil,zodvihol ho a nastúpil 3.dverami.Postavil sa do kĺbovej časti,a chcel si ísť sadnúť na miesto čo je za 3.dverami.Ako autobus zatáčal smerom z nového mesta na tomašíkovu,chlap letel z kĺbu na dvere,tie sa vysunuli normálne-bol to autobus plynová 741-ka,presné čislo nepametám.Normálne visel von z dverí počas jazdy,iba sa držal jednou rukou.Potom sa nejako dostal dnu,a sadol si na miesto,ktoré je hneď pri dverách.Na 4.tej zastávke mu spadol mobil na schodíky,a snažil sa ho zdvihnúť z miesta,ale po 10 sekundovej snahe mávol rukou asi tak že serem naňho.na ďalšej zastávke nastúpil ďalśi bezdomovec,a zbadal mobil na schodíkoch,a položil naň svoj ruksak.Potom nenápadne dal preč ruksak,a mobil išiel dať do ruksaku,aj dal.Ale potom mu moja mama povedala,že to je toho pána,a vrátil mu ho vštýle poklepania s mobilom na hlavu.Kuriozna príhoda že??Bol by som rád,keby ste napísali niečo na tento príspevok,či bola chyba vodiča že dvere nedržali,alebo niečo také.
Troska zo soboty, vecer som bol absolutne bez nalady pisat inak by ich bolo viac (navyse vivat 1 vikendovy spoj z hl.st./SAV na Jungmannovu):
83: 2800,2811,2814,2818
88: 4832,4837
92: 4802
93: 4829,4842,4844,4845
Reakcia na: Johny D #39163:
Jo a 26: 1405
Reakcia na: Red-Hawko #39160:
Summa summarum vsetci ucastnici su zodpovedni za svoje spravanie na cestach (ci je to cyklista, chodec, ci vodic auta) a je to vazne blbe, ze niektori jedinci si to niekedy nevedia uvedomit a vdaka nim potom vznikaju tie nehody. Dobry vodic by mal predvidat, sledovat nielen auto pred sebou, ale aj to co sa deje este pred tym autom. Dalsim velkym problemom je nasa cestna siet budovana este za cias patcipich cervenacov, ktora je v dnesnej dobe nepostacujuca.

Sobota:
- ZV 2826 po 13. h. na linke 83/1 (podla struktury mal byt 2626), neskor ho nahradil 2603
- 2619 pred 18.30 h. docasne odisiel na plnicku z linky X1/2, neskor ho nahradil ZV 2826, avsak vzhladom na to, ze sa neskoro napojil v smere do Dubravky, odchod z Dubravky o 19.00 h. obsluzeny nebol
- 2617 okolo 18.30 h. docasne odisiel na plnicku z linky X1/3, nahradil ho ZV 2622
- 2621 okolo 19. h. docasne odisiel na plnicku z linky X1/5, nahradil ho ZV 2817

Podla poradia:
X1: 2827, 2619, 2617, 2819, 2621, 1610, 1811, 1512
? M: ZV 2622/3; ZV 2817/5; ZV 2826/2
20: 1011, 1705, 1009, 1002, 1405
27: 1010
35: 3501
83: 2603n, 2811, 2810, 2800, 2801, 2818, 2829, VN 2822, 2814, 2809
? M: ZV 2826/1
504: 1320
Reakcia na: Emo #39156:
Ano, autobusy maju prednost ako si spominal, len uz je rozdiel medzi obmedzenim a ohrozenim IGK (IAD),na to prve maju pravo. vid http://www.forma.sk/onlines/slex/index.asp?key=prednost
Reakcia na: Red-Hawko #39160:
...a ze ked sa s nakladom volakam vykoti, tak nebude stihany za ublizenie na zdravi 🙂 co je DOST podstatny rozdiel medzi zodpovednostou kamionistu a autobusara. Teda, to pisem ostatnym, nie tebe 🙂
Reakcia na: Johny D #39157:
hoppusmark: Aj kamionisti su zodpovedni za naklad, ktory vezu //// ano ale z tym rozdielom ze ten naklad sa nebude stazovat ze to tak natriasa prudko brzdi, silno zrychluje, rychlo odbaca....
Na http://www.dpb.sk/aktuality/CP/cp_X1aX4_01a02102005.zip sú aktuálne CP liniek X1 a X4, škoda len, že iba z konečných zastávok...
Reakcia na: hoppusmark #39150:
hej presne ten. ?
Reakcia na: hoppusmark #39153:
Aj kamionisti su zodpovedni za naklad, ktory vezu

k uprave svetelnej signalizacie na krizovatke Saratovska - Drobneho - Repasskeho: vzhladom na to, ze som to napisal trocha nezrozumitelne, malo tam byt, ze 83 sa tam zdrzi maximalne 2 cykle
Reakcia na: hoppusmark #39153:
Autobusy majú prednosť len ak vychádzajú zo zastávky alebo z BUS pruhu, ale ani tam si ju nesmú vynucovať (rozumej donútiť ostaných, aby pribrzdili), takže ak sa tlačia, nemajú na to právo. A už vôbec sa nesmú tlačiť dopredu na križovatkách, ak nie sú na hlavnej. ?
#39148 Tomi: 1803 je klasika ? ? ? ?
#39151 Emo: na miestach kde odbočujú IGK doľava by tie obrubníky neboli....
Takže obrubníky by mali asi ten význam, že nemohli eline vbehnúť do cesty autá hocikde a na tých medziúsekoch by sa mohla aspoň trocha rozbehnúť... ?
#39152 Emo: ja vychádzam z toho že vodiči autobusov majú ako jediní psychologické testy, musia si byť vedomí toho že vezú ľudí a sú teda za nich zodpovední a preto by mali byť rovnako zodpovední aj voči ostatným vozidlám....
Samozrejme ale platí že autobusy by mali mať vo väčšine prípadov prednosť, a tú im kamionisti a IGK nedávajú... ?

Kamionisti teda spomínané psycho-testy nemajú, takisto môžu byť vyčerpaní z dlhej cesty(aj keď aj oni majú povinné prestávky) a preto je väčšia šanca že spôsobia nehodu...
A ďalšia vec je že oni vezú iba náklad, takže im môže byť aj viac jedno AKO jazdia..

Ale toto ber iba ako moju úvahu ?

p.s. zhrnutie:
Dopredu sa tlačia aj kamióny aj busy, rozdiel je však v tom že busy na to majú právo ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.