Reakcia na: frenky #38812:
v pondeli na 91 (d3k0 info)
Myslite, ze by sa to dalo dajak zorganizovat? Alebo stoja v ceste tomuto aj nejake ine hlavne organizacne prekazky? Prosim vy z imhd skuste mi odpovedat ak mozte.
Doteraz som neveril, ze to ide tak lahko.

) Viem, ze niektorym sa cestovanie zhorsilo, ale ludia by si mali uvedomit to, ze co nevidiet sa rozpadne 30 vrakov a jednoducho nahrada za ne neexistuje. Toto linkove vedenie aspon zachovavalo resp. zvysovalo kapacity v spicke (cez sedlo a vikend vyrazne zvysovalo), ale ak by sa to malo vratit ku katastrofickemu scenaru, tak rovno mozu Petrzalcania vytahovat bicykle a korcule a v zime aj bezky
lebo sa jednoducho do tych busov nezmestia...
Uz som toto nove linkove vedenie vcera chvalil. Dnes som vsak stretol ovela viac nadavajucich ludi ci uz v autobusoch alebo na zastavkach. Vacsinou pindali na Linku 99 a na dopravny podnik, a na to ze si dovolili dat im system s prestupovanim. Ale aj ked museli prestupovat tak sa moc nestazovali na nove huste intervaly a tak isto na rychlu 68. Neinformovany dochodcovia nadavali na vsetko a nedali si vysvetlit nove trasy oni chceli povodne aj ked by na nich museli prestupovat. Vsak som pocul rozhovor 2 starsich dam ktore tvrdili ze z roboty domov museli 5x prestupovat, co moc dobre nechapem.
Johny D
- 2938 od 8.51 h. vypadol na linke 83/3, hned ho nahradil ZV 2814 a od 14.20 h. napokon 2801
- 2630 o 15.28 h. z linky 34/5, 2626 po 18.20 h. z linky 83/6 docasne odisli na plnicku, oba hradil ZV 2320
- 2606 o 15.48 h. z linky 34/1, 2629 po 17. h. z linky 34/3 docasne odisli na plnicku, oba hradil ZV 2814
20: 1005, 1017, 1006, 1702, 1010, 1705, 1818
26: 1818
27: 1009, S 1008
34: 2606, 2818, 2629, 2812, 2630, S 2305, 2514, 2941
? M: ZV 2320/5; ZV 2814/1 a 3
35: 3530, S 3512
83: 2813, 2809, 2938, 2800, 2816, 2626, 2825, S N 2810, 2406, 2822, 2819, R 2320
? M: ZV 2814 a 2801/oba 3; ZV 2320/6
504: 1816