Reakcia na: Dopravák #38810:
jak 1709? a kde je 1708? teda ne, zeby mi chybala. ? ?
Myslite, ze by sa to dalo dajak zorganizovat? Alebo stoja v ceste tomuto aj nejake ine hlavne organizacne prekazky? Prosim vy z imhd skuste mi odpovedat ak mozte.
Doteraz som neveril, ze to ide tak lahko.

) Viem, ze niektorym sa cestovanie zhorsilo, ale ludia by si mali uvedomit to, ze co nevidiet sa rozpadne 30 vrakov a jednoducho nahrada za ne neexistuje. Toto linkove vedenie aspon zachovavalo resp. zvysovalo kapacity v spicke (cez sedlo a vikend vyrazne zvysovalo), ale ak by sa to malo vratit ku katastrofickemu scenaru, tak rovno mozu Petrzalcania vytahovat bicykle a korcule a v zime aj bezky
lebo sa jednoducho do tych busov nezmestia...
Uz som toto nove linkove vedenie vcera chvalil. Dnes som vsak stretol ovela viac nadavajucich ludi ci uz v autobusoch alebo na zastavkach. Vacsinou pindali na Linku 99 a na dopravny podnik, a na to ze si dovolili dat im system s prestupovanim. Ale aj ked museli prestupovat tak sa moc nestazovali na nove huste intervaly a tak isto na rychlu 68. Neinformovany dochodcovia nadavali na vsetko a nedali si vysvetlit nove trasy oni chceli povodne aj ked by na nich museli prestupovat. Vsak som pocul rozhovor 2 starsich dam ktore tvrdili ze z roboty domov museli 5x prestupovat, co moc dobre nechapem.
Johny D
- ZV 2626 o 7.16 h. mal vyjazd na linku 21
- v case od 7.37 h. do 9.46 h. pre zapchy a zdrzanie na trati neboli obsluzene niektore odchody z Dubravky, pripadne boli obsluzene s meskanim na linkach 34 a 35
- linka 1/3 vynechala prichod do Dubravky o 8.01 h. (aj odchod o 8.17 h.), dalsie kolo isiel ZV 7706 a napokon 7301-02
- 2809 vynechal odchod z Dubravky o 9.21 h. na linke 83/4 (o 9.27 h. sa odisiel napojit na trat)
- 2820 okolo poludnia vypadol na linke 83/5, neskor ho nahradil 2819
- 2818 v rannej spicke bol na linke 83/11, popoludni ho nahradil 2303
- 7929-30 pred 15. h. docasne vypadol na linke 5/7, neskor ho nahradil ZV 7104
- 7911-12 okolo 15. h. vypadol na linke 5/10, neskor ho nahradil 7927-28
- ZV 1812 po 15.30 h. na linke 21/3, neskor ho nahradil 1607
- 2629 o 15.48 h. docasne odisiel na plnicku z linky 34/1, bez ZV
- 2626 pred 16. h. docasne nebol schopny prevadzky ako ZV pre poruchu vozidla (odstaveny na stanovisku Pri krizi)
- 7739-40 okolo 16. h. vypadol na linke 12/6, neskor ho nahradil ZV 7718 a napokon 7757-58
- 1614 po 17. h. docasne odisiel na plnicku z linky 21/2, nahradil ho ZV 1812
- 2630 o 18.09 h. docasne odisiel na plnicku z linky 34/4, nahradil ho ZV 2708
- 2629 od 18.15 h. vypadol na linke 34/1 pre poruchu vozidla, hned ho az do konca sluzby nahradil ZV 2626
- 2606 o 18.24 h. docasne odisiel na plnicku z linky 34/5, bez ZV
- 7915-16 cca o 19.08 h. vypadol na linke 5/12 pre dopravnu nehodu s autom, ktoru mal pri PKO v smere do Dubravky, posledny odchod z Dubravky uz bez ZV. Zdrzanie elektriciek bolo cca 30 minut
- 1702 o 19.40 h. docasne odisiel na plnicku z linky 20/6, nahradil ho ZV 1805
Vyprava podla poradia:
1: 7773-74, 7741-42, 7301-02n, 7761-62, 7737-38, 7751-52, 7787-88, 7722-21, 7812-11, 7727-28
? M: ZV 7706/3
5: 7917-18, 7907-08, 7951-52, 7937-38, 7729-30, 7931-32, 7929-30, 7939-40, 7953-54, 7911-12, 7949-50, 7915-16, 7835-36
? M: ZV 7104/7; 7927-28/10
12: 7809-10, 7803-04, 7821-22, 7719-20, 7785-86, 7739-40
? M: ZV 7718 a 7757-58/oba 6
20: 1004, 1014, 1032, 1018, 1009, 1702, 1509
? M: ZV 1805/6
22: 1031, 1022, 1013, 1120, 1101, 1702
26: 1509
27: 1016, S 1024
34: 2629, 2823, 2801, 2630, 2606, S 2320, 2401, 2939
? M: ZV 2626/1; ZV 2708/4
35: 3519, S 3512
83: 2812, 2825, 2800, 2809, 2820, 2814, 2810, S N 2813, 2321, 2818, 2306, R 2408
? M: 2819/5; 2303/11
dubravske ZV: 2626
380: 1404
382: 1111
504: 1807
Prispel frenky ?