Nové jazykové okienko: Všimli ste si v BUSE zastávku "Račianské mýto"? Správne má byť Račianske mýto. Overoval som si to aj u dvoch jazykových odborníkov. Má to niečo s dlhými a krátkymi slabikami (tam kde je ia, je slabika dlhá). Trnavské mýto je OK.
Guri: Myslíš túto vetu: "Recar pri realizácii v Bratislave ručí aj za vandalizmus."
No možno by som si mal začať všímať vandalizmom porušené reklamy a upozorňovať na to ústredia firiem, ktoré si ich zaplatili ?
To by bol potom na mňa humbuk na DPB ? ? ?
A takisto by som mohol firmám napísať, že Recar si neplní svoje povinnosti, neodstraňuje staré nátery a tým znehodnocuje výsledok celej kampane, keďže reklama sa po nachytaní prachu na zbytok lepidla stáva doslova nechutnou. ? ? ?
Dakujem, nevedel som o tom, tak ja doplnim, ze tam bol preto, lebo docasne vypadol bus 2812 na linke 83/7. Este raz dik.
Pondelok este jednou vetou (niekto to tu uz spomenul):
- od 17. h. do 17.14 h. stala premavka elektriciek a trolejbusov pre dopravnu nehodu elektricky s autom na Kollarovom nam.. (V)
A este P S z utorka:
- 1902 pred 6. h. docasne vypadol na linke 198 pre poruchu vozidla (odstaveny na zastavke Lucanka) (i. Zzuzka ☺ )
90:4838 druhé až štvrté dvere hrkajú a prevodvka respektíve motor má nejaký divný zvuk. Ja sa vtom nevyznám, ale skôr tá prevodovka.
Tento voz, zrejme aj vďaka tomu mal na Budatínskej, v smere od Nového mosta, večer meškanie takmer 9 minút. (Chýbalo mu asi 15s) Na Einsteinovej mal 3min. a to je prvá zastávka za mostom. Spod mosta išiel načas. Moja druhá večerná jazda už bola O.K. a na Budatínskej meškanie len klasicky 1min.
Takže neviem či sa len zľakol hrôzostrašného zvuku, alebo sa schválne šuchtal.
Musím sa prikloniť k Andymu, lebo ja badám tiež zmenu. Oproti roku 1999 resp 2000 je to omnoho lepšie a kultúrnejšie. Ono sa hovorí o neustálom ubúdaní cestujúcich, ale podľa mňa je to tak, že tí cestujúci iba prestanú platiť, ale vozia sa ďalej. Takže treba zamestnať 250 revízorov a pustiť sa do tých čiernych pasažierov a buď ich vyhnať z vozidiel, alebo nech platia a posilniť výkony.
Vcera som zabudol na to, ze:
- 1019 okolo 7. h. ako ZV na linke 21
Utorok:
- 2818 dopoludnia vypadol na linke 83/2, neskor ho nahradil 2814
- 3133 od 11.47 h. docasne vypadol na linke 35/1 pre poruchu (odstaveny na konecnej Pri krizi), prakticky hned ho nahradil 2830 z linky 34/1, ktory teda jedno kolo jazdil ako ZV na linke 35
- 2304 v rannej spicke bol na linke 83/12, popoludni ho nahradil 2921
- 7718 po 16. h. ako ZV na linke 12/2
Z vypravy:
20: 1019, 1003, 1011, 1017
22: 1066, 1062, 1023
26: 1406
27: 1001, S 1021
35: 3133, S 3508
? M: ZV 2830/1 ☺
83: 2514, 2818, 2825, 2812, 2826, 2810, 2308, 2809, S N 2829, 2926, 2403, 2304, 2811
? M: 2814/2; 2921/12
504: 1407
jedina vec, co sa da tomu gentleMANovi vytknut je to, ze absolutne netaha do kopca. Avsak viem (bolo mi povedane), ze v prevaznej miere je to sposobene tym, ze MAN bol vyrobeny, tam, kde vyrobeny bol, cize v Nemecku, a teda bol donho naistalovany "nemecky diferak", ktory je konstruovany na rovinu. Myslim, ze ak by ten MAN mal premavat tu, u nas, bolo by viac nez vhodne, donho dat namontovat daky "normalny" diferencial, ktory by zvladal aj kopce. ?
No ked to berem sebecky, tak ked som byval v Petrzalke pri Bzovickej, bola tam o dost horsia kvantita aj kvalita dopravy, ked som sa pristahoval sem na Travniky bola tu tiez mensia kvantita a aj kvalita. Takze pre mna sa to zlepsilo.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mat3j