Chcel by som pochváliť vodiča vozu 3133. Dnes bol na 80/3. Na konečnej Prokofievova zastal, ľudia začali normálne vystupovať, no vtom asi pustil brzdu a keďže stál na nerovnom povrchu, pohol sa dozadu. Keď uvidel že voz sa hýbe, dupol na brzdu až cestujúcimi trhlo: Jedna staršia pani s paličkou takmer spadla (mala šťastie, že sa druhou rukou držala). A tu sa stalo, čo som vobec nečakal. Vodič otvorili dvere na kabínke a normálne, slušne, sa tej pani ospravedlnil. Tak to má byť! Ak už spravím chýbu, priznám si ju a ospravedlním sa. ?
Jééj, ty myslíš tzv. Indiána/Partizána, či ako mu nadávali? strašne dlho som ho nevidel (možno dal dole tú šatku a už si ho nevšimnem) čo je toto za smajl? ?
P1 mas po 7000Km, tam sa spravi vymena oleja a taka mensia udrzba ?, sa mi to dost paci, velmi dobry pristup k tomu maju, dost snazivy chalani!
A P2 mas asi po 30 000KM a tam sa robia take tazsie udrzby, napr. Premazanie naprav, vymena pneumatik a tak, tiez velmi snazivy ludia ?
1.DPA je najlepsia, veduci nema chybu, stara sa o vozy zo vsetkych sil a tych sil je unho vzdy vela:-)
Takto ako som napisal sa to robi v 1.DPA neviem ako na inych:-)
Posahany transparent ma aj 4833(PREDNY), ale riadne, neda sa to vobec precitat ?
Inak tento smail mi pripomina vodica 48xx, neviem ci este jazdi, ale presne takuto satku nosil aj on ? , hehe
Stvrtok:
- 2408 okolo 7.30 h. vypadol na linke 83/12, neskor ho az do konca rannej sluzby nahradil ZV 2005 ☺ , popoludni sa vratil
- 2208 okolo 11. h. docasne vypadol na linke 83/5, neskor ho nahradil ZV 2630
- 2626 po 18.30 h. docasne odisiel z linky 34/6 na plnicku, nahradil ho ZV 232? (videl som len z dialky)
Z vypravy:
26: 1514
83: 2811, 2830, 2629, 2303, 2208, 2829, 2514, 2820, S N 2813, 2401, 2810, 2408, 2512
? M: ZV 2005 ☺ /12; ZV 2630/5
504: 1806
? ? Zaujimavosti:
- 2826 - Andy,podla vsetkeho bola na skusobnych jazdach asi po P2, lebo dva tyzdne mi chyba vo vyprave (dnes miesto neho na 83/6 - 2829)
- 2308 - uz 8 dni mi chyba vo vyprave (vcera i dnes miesto neho 2208; zajtra by mal byt na 34/3, tak uvidime co tam bude)
- 2825 po pondelkovej poruche 2 dni chybal vo vyprave, uvidime v dalsich dnoch
- Nove mensie reklamy (nejaka motoristicka tema) na niektorych elektrickach - napr.
7729-30 (2. vozen), 7748-47 (1. vozen); 7753-54 (2. vozen), 7779-80 (1. vozen), 7845-46 (2. vozen) a urcite aj ine
- Zastavkovy pristresok chyba na Harmincovej smer mesto (asi pred 2 tyzdnami totiz v nom skoncila Avia)
- Vandali dnes v noci rozbili sklenenu tabulu na zastavke Jiraskova. (V)
pohyb pri vystupovani a nastupovani skor zdrzuje presuvanie sa medzi dverami ktore su v 15m voze od seba dalej, ako samotna sirka dveri... na druhej strane zas posobi nizkopodlaznost, takze o tomto by som sa prilis neskriepil...
Ked vypravis na linku kde mas interval pre 15m vozidlo dlhe 18m, tak budu cestujuci iba spokojny, lebo sa im vyrazne zvysi komfort cestovania. Ak ale vypravis na linku kde je interval stavany na 18m vozy 15m voz, tak asi vies ako to dopadne... Takze radsej by som riskoval to ze budu chodit prazdne 18m busy (aspon sa zvysi kultura cestovania), ak sa uz niekedy najdu v tomto meste peniaze aj na zvysenie vykonov, a potom sa mozu nakupovat aj 15m (ono bude treba okrem ik280 co nevidiet poslat do bazin aj karosy, takze sa potom mozu rozhodit novsie 18m busy miesto vyradenych klbovych karos a stav doplnit 15m) ako riskovat ze budu chodit 15m busy v intervale sucasnych 18m...
d3k0: A čo takto smilika v tvare psa ? bolo by čo pridávať, keď niekto trepne riadnu sprostosť.
Inak BUSE je nejaké divné. Stále stretávam viac a viac vozov s pošahanými transparentami. Medzi nimi aj veľa plyňákov.
Taktiež 4510 svieti neustále služobná jazda na prednom t. bočné som nevidel. Dnes na 95 - číslo svietilo O.K. (keby chcel niekto poznamenať že či nebol skutočne na SJ, tk bol plný ľudí ?
No to nie je až taká pravda. Nebude to až také výrazné, keďže vozy budú jazdiť častejšie a tak aj počet ľudí, ktorý budú chcieť nastúpiť a neskôr vystúpiť na danej zastávke bude menší. Dosť spraví aj nízkopodlažnosť vozidla čiže výmeny cestujúcich, hlavne dôchodcov bude rýchlejší.
Teraz je 15m vozidlo vypravované na linku, kde jednoducho nestačí a typ vozidla je neštastný. Pohyb cestujúcich v ňom ťažký a pomalý a keď chce človek vystúpiť, tak sa musí k dverám začať prebýjať (teraz neviem či ý alebo í) už od predošlej zastávky. Avšak keď bude interval linky nastavený na 15m vozidlo (typu Solaris) mohlo by to byť o niečom inom. Samozrejme o jedny dvere menej spraví svoje. No keď si zobereš takú Karosu 741. 1. a 4. dvere sú úzke a tak nahrádzajú jedny velké. Čiže dosť skreslene povedané pre výstup a nástup do K741 sú tiež len trojo dverí. SU15 s kabínov pre vodiča by som skreslene povedal, že 2,5 dverí. Takže skutočný nárast chronometráže na napríklad L97 by som videl tak o 2minúty, čo vôbec nie je veľa vzhľadom na dĺžku jazdnej doby velej trasy a to 44 minút.
Re #26235 Galiosha: Budem reagovať tu, keďže tu prebieha debata. Ale nerozumieš, že keď zmeníš interval a prispôsobíš ho premávke 15m vozidlám, tak ti zostane hodinová kapacita danej linky rovnaká a vozy budú rovnako plné?
Ja obhajujem 15m vozy len pod jednou podmienkou, že sa upraví interval vzhľadom na kapacitu vozidla. Inak nie.
Veď si vypočítajte. Každých 6 minút, čiže za 1hod 10 vozov o kapacite 150 ľudí. To je 1500 ľudí za hodinu /125 je 12 vozov. 1hod (60min) deleno 12 = 5. Čiže výsledný interval je 5 minút a kapacitne to máte to isté.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Emo