Stvrtok:
- 2408 okolo 7.30 h. vypadol na linke 83/12, neskor ho az do konca rannej sluzby nahradil ZV 2005 ☺ , popoludni sa vratil
- 2208 okolo 11. h. docasne vypadol na linke 83/5, neskor ho nahradil ZV 2630
- 2626 po 18.30 h. docasne odisiel z linky 34/6 na plnicku, nahradil ho ZV 232? (videl som len z dialky)
Z vypravy:
26: 1514
83: 2811, 2830, 2629, 2303, 2208, 2829, 2514, 2820, S N 2813, 2401, 2810, 2408, 2512
? M: ZV 2005 ☺ /12; ZV 2630/5
504: 1806
? ? Zaujimavosti:
- 2826 - Andy,podla vsetkeho bola na skusobnych jazdach asi po P2, lebo dva tyzdne mi chyba vo vyprave (dnes miesto neho na 83/6 - 2829)
- 2308 - uz 8 dni mi chyba vo vyprave (vcera i dnes miesto neho 2208; zajtra by mal byt na 34/3, tak uvidime co tam bude)
- 2825 po pondelkovej poruche 2 dni chybal vo vyprave, uvidime v dalsich dnoch
- Nove mensie reklamy (nejaka motoristicka tema) na niektorych elektrickach - napr.
7729-30 (2. vozen), 7748-47 (1. vozen); 7753-54 (2. vozen), 7779-80 (1. vozen), 7845-46 (2. vozen) a urcite aj ine
- Zastavkovy pristresok chyba na Harmincovej smer mesto (asi pred 2 tyzdnami totiz v nom skoncila Avia)
- Vandali dnes v noci rozbili sklenenu tabulu na zastavke Jiraskova. (V)
- 2408 okolo 7.30 h. vypadol na linke 83/12, neskor ho az do konca rannej sluzby nahradil ZV 2005 ☺ , popoludni sa vratil
- 2208 okolo 11. h. docasne vypadol na linke 83/5, neskor ho nahradil ZV 2630
- 2626 po 18.30 h. docasne odisiel z linky 34/6 na plnicku, nahradil ho ZV 232? (videl som len z dialky)
Z vypravy:
26: 1514
83: 2811, 2830, 2629, 2303, 2208, 2829, 2514, 2820, S N 2813, 2401, 2810, 2408, 2512
? M: ZV 2005 ☺ /12; ZV 2630/5
504: 1806
? ? Zaujimavosti:
- 2826 - Andy,podla vsetkeho bola na skusobnych jazdach asi po P2, lebo dva tyzdne mi chyba vo vyprave (dnes miesto neho na 83/6 - 2829)
- 2308 - uz 8 dni mi chyba vo vyprave (vcera i dnes miesto neho 2208; zajtra by mal byt na 34/3, tak uvidime co tam bude)
- 2825 po pondelkovej poruche 2 dni chybal vo vyprave, uvidime v dalsich dnoch
- Nove mensie reklamy (nejaka motoristicka tema) na niektorych elektrickach - napr.
7729-30 (2. vozen), 7748-47 (1. vozen); 7753-54 (2. vozen), 7779-80 (1. vozen), 7845-46 (2. vozen) a urcite aj ine
- Zastavkovy pristresok chyba na Harmincovej smer mesto (asi pred 2 tyzdnami totiz v nom skoncila Avia)
- Vandali dnes v noci rozbili sklenenu tabulu na zastavke Jiraskova. (V)
?
J
Teraz je 15m vozidlo vypravované na linku, kde jednoducho nestačí a typ vozidla je neštastný. Pohyb cestujúcich v ňom ťažký a pomalý a keď chce človek vystúpiť, tak sa musí k dverám začať prebýjať (teraz neviem či ý alebo í) už od predošlej zastávky. Avšak keď bude interval linky nastavený na 15m vozidlo (typu Solaris) mohlo by to byť o niečom inom. Samozrejme o jedny dvere menej spraví svoje. No keď si zobereš takú Karosu 741. 1. a 4. dvere sú úzke a tak nahrádzajú jedny velké. Čiže dosť skreslene povedané pre výstup a nástup do K741 sú tiež len trojo dverí. SU15 s kabínov pre vodiča by som skreslene povedal, že 2,5 dverí. Takže skutočný nárast chronometráže na napríklad L97 by som videl tak o 2minúty, čo vôbec nie je veľa vzhľadom na dĺžku jazdnej doby velej trasy a to 44 minút.
Re #26235 Galiosha: Budem reagovať tu, keďže tu prebieha debata. Ale nerozumieš, že keď zmeníš interval a prispôsobíš ho premávke 15m vozidlám, tak ti zostane hodinová kapacita danej linky rovnaká a vozy budú rovnako plné?
Ja obhajujem 15m vozy len pod jednou podmienkou, že sa upraví interval vzhľadom na kapacitu vozidla. Inak nie.
Veď si vypočítajte. Každých 6 minút, čiže za 1hod 10 vozov o kapacite 150 ľudí. To je 1500 ľudí za hodinu /125 je 12 vozov. 1hod (60min) deleno 12 = 5. Čiže výsledný interval je 5 minút a kapacitne to máte to isté.