Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Johny D #20190:
Ad:2621-ZV

Iste nie...2621 mala vcera delenu sluzbu na 78.
?

Pre identifikaciu: 2621 je jedina zltoboka CNG, ktorej zostal biely "spodok" po bokoch. Ma bielu strechu. ?
Reakcia na: bigmac #20192:
ja len dopnim, ze by malo ist o linku 9/3. ☺
Reakcia na: BE BE CE #20187:
bohuzial, vodicov nepoznam, takze ti neviem povedat, ale bol to taky mladsi chalan....a k tej nehode toho uz tiez nie je velmi co dodat, pravdepodobne to auto islo subezne s elektrickou a bud si ju vodic auta nevsimol, alebo neodhadol kde ma zastavit, lebo elektricka nebrzdila....ja som len zacitil obrovsky naraz ze elektricku az skoro prevratilo...si neviem predstavit aky naraz by bol pri vaznejsej nehode....
Reakcia na: J #20188:
prepac, ale co spravis s tymi par odchodmi na L94 ktore chodia narvate aj pri 18m buse ? povies si ze sak nech sa cestujuci este viac potlacia alebo pockaju na dalsi ? (pochybujem ze sa zvysi mnoztvo objednanych vozokm a keby aj, tak by som ho osobne nevyplytval na taku chobotinu ako 15m busy)
L90 ti posudit neviem, lebo s nou nechodim, na L97 je ten 20 minutovy interval cez weekend celkom uzitocny - lahko sa pamataju odchody; a vozidla chodia naplnene tak ze nie su prilis plne (skor su useky kde su aj volne miesta na sedenie), takze skracovanie intervalu by mohlo mat skor likvidacny charakter - sak to vozi vzduch, tak to zrusme...
wagon duplowany samochodowy dubrawkowy 7927+7928 Kursuje na linke wyborowej numero 9
Este som dlzny: Vsetkym Matejom prispievajucim na tuto stranku prajem dodatocne vsetko najlepsie k uz vcerajsim meninam, nech sa im splni, co si budu zelat 😉

BE BE CE: Prepac, ze sa do toho montujem, ak ti to pomoze, viem, ze na linku 5/8 zo 7925-26 (ta popoludni hradila to Ardo) isiel uz z vozovne "majitel" 7941-42-jky (ak si to neni ty, tak skus sa ho opytat). Kto tam bol dopoludnia, to netusim.
UTOROK:
Do rannej premavky nebola vypravena jedna elektricka na linke 6 pre nedostatok prevadzkyschopnych vozidiiel

- k prestoju elektriciek na Trnavskom myte kvoli nehode dvoch aut na kolajisku (pisal o tom bigmac), iba doplnim, ze premavka stala priblizne v case 9.25 h. az 10.15 h. Na nahradnu autobusovu linku boli vyslane minimalne vozidla 2629, 2918 a 3604, ale pravdepodobne napokon do premavky nezasiahli.

- k nehode 7941-42 iba doplnim, ze islo o linku 5/8, neskor ho nahradil ZV 7108 a napokon 7925-26
- 2945 docasne vynechal prvy odchod zo SAV (smer Ovsiste) na linke 83/11 pred 13. h., na ktorom ho hradil ZV 2621?? (ak nema na boku nalepene ev. c., tak to bude on), z Ovsista uz isiel 2945
- 7803-04 o 14.39 h. odisiel do vozovne z linky 12/7, neskor ho nahradil ZV 7830 a napokon 7812-11
- 7077 o 16.50 h. vypadol na linke 7, nahradil ho asi ako ZV 7078

Z vypravy:
11: 7955-56, 7953-54, 7919-20, 7845-46, 7923-24, 7905-06, 7911-12, /9 nemam
26: 1820
27: 1123, S 1701
83: 2813, 2627, 2830, 2514, 2809, 2944, 2829, 2810, S N 2814, 2512, 2945, 2403, 2404
? : M: ZV 2621? /11
403: 3526
504: 1802

Prispeli: d3k0, TeBeCe, Z, frenky 😉
PONDELOK:
- #20093 - k nehode autobusu na vyjazde na linku 83 iba doplnim, ze islo o linku 83/12, kde mal byt podla struktury bus 2304 (ale nemusel); do konca rannej spicky bez nahrady, az popoludni ho nahradil 2930
- 2909 v rannej spicke bol na linke 83/10, popoludni ho nahradil 2403
- 7301-02 okolo 13.30 h. vypadol na linke 12/7, neskor ho nahradil ZV 7718 a napokon 7759-60

Priblizne v case od 14.20 h. do 15.20 h. boli pre dopravnu nehodu na Agatovej ulici (havarovala tam Avia) a pre neprejazdnost cesty odklonene niektore spoje na linkach 20, 22, 27 do Dubravky a Devinskej Novej Vsi cez Lamac, pripadne neboli obsluzene niektore jazdy, alebo boli obsluzene s meskanim (napr. linka 26)

- 7812-11 o 14.22 h. odisiel do vozovne z linky 12/6, neskor ho nahradil ZV 7704 a napokon 7741-42
- 2940 od 14.24 h. docasne vypadol na linke 83/6 pre poruchu (odstaveny na konecnej Pri krizi), neskor ho nahradil ZV 2512

Priblizne od 16. h. do 16.50 h. bola pre dopravnu nehodu dvoch aut pri obratisku v Karlovej Vsi odklonena premavka elektrickovych liniek 4 a 9 (konkretne najdete vo vyprave) do Dubravky a nasledne stala premavka liniek 1, 4, 5, 9 a 12 v smere do mesta. O 16.40 h. boli ako nahradna autobusova doprava na linku X1 minimalne busy 2626 (34/6) a 2814 (83/11), avsak napokon do premavky nezasiahli (aspon som ich nevidel)

Pravdepodobne kvoli vacsiemu prestoju na tratiach boli elektrickove odchody z Dubravky v case cca 17.40 h. az 18.40 h. obsluhovane nepravidelne (napr. niektore spoje museli byt otacane v Karlovej Vsi, aby sa stihli zaradit)

-2940 o 16.35 h. docasne vypadol na linke 83/6 pre poruchu (odstaveny niekde v useku Pri krizi - Peknikova) - ZV ak nejaka bola, tak neviem
- 7759-60 okolo 17. h. vypadol na linke 12/7, neskor ho nahradil ZV 7718 a napokon 7793-94
- 7805-06 okolo 17.30 h. vypadol na linke 4 pre nejaku mimoriadnu udalost (v sprievode nehodovky DPB bol o 18.20 h. odstaveny pri hribikoch)
- 2627 o 18.05 h. docasne odisiel z linky 34/2 asi na plnicku (ZV neviem)
- 2629 po 19.30 h. odisiel z linky 83/2 asi na plnicku, asi az do konca sluzby bez nahrady (po pripade je mozne, ze som nahradu prehliadol, pretoze o 21. h. isiel po Saratovskej smer mesto prec Ik. 435, ale nestihol som ho prelustit)
- 3144 okolo 19. h. mal poruchu ako Zimna Pohotovost (odstaveny na zastavke Drobneho smer mesto), neskor opat jazdil
- 2825 o 19.47 h. odisiel do vozovne z linky 83/1, neskor ho nahradil 2827
- 7749-50 o 20.28 h. odisiel do vozovne z linky 12/1, neskor ho nahradil ZV 7757-58 :-C , a napokon 7727-28
- 2626 o 21. h. odisiel z linky 34/6 asi na plnicku, az do konca sluzby bez nahrady
- 2812 o 22.20 h. vypadol na linke 83/5 pre poruchu (odstaveny na zastavke Homolova smer mesto), neskor ho az do konca sluzby nahradil ZV 2809
- 2823 okolo 22.30 h. vypadol na linke 83/4, neskor ho az do konca sluzby nahradil ZV 2810

PONDELKOVA vyprava podla poradia:
1: 7761-62, 7777-78, 7767-68, 7817-18, 7791-92, 7737-38. 7801-02, 7745-46, 7763-64, 7722-21
5: 7949-50, 7909-10, 7933-34, 7925-26, 7943-44, 7931-32, 7907-08, 7913-14, 7915-16, 7733-34, 7917-18, 7904-03, 7729-30
12: 7749-50, 7813-14, 7803-04, 7727-28, 7723-24, 7812-11, 7301-02
😞 M: ZV 7704 a 7741-42/ oba 6; ZV 7718/ 2x 7; 7759-60; 7793-94/ oba 7 ZV 7757-58 :-C a 7727-28/ oba 1
20: 1017, 1023, 1018, 1007
22: 1066, 1012, 1014
26: 1816
27: 1011, S 1020
34: 2829, 2627, 2820, 2944, 2830, 2626, S 2401, 2809
35: 3617, S 3508
83: 2825, 2629, 2630, 2823, 2812, 2940, 2515, 2813, S N 2938, 2909, 2814, 2404, 2930n
😞 M: ZV 2512/6; ZV 2809/5; ZV 2810/4; 2827/1; 2403/10
382: 1111
504: 1813 (i. frenky)

;-D ;-D Mimoriadne i toto bolo v Dubravke:
4: 7793-94, 7805-06, 7831-32, 7775-76
9: 7821-22, 7935-36, 7929-30, 7941-42
Zimna Pohotovost: 3144
Skusobna Jazda: 7783-84
Na X1 boli povolane, ale napokon asi neisli minimalne: 2626, 2814

Snad som na nic nezabudol, za chvilku prinesiem aj info z utorka. 😉
Reakcia na: 1885 #20173:
Veď napríklad na L94 je teraz ráno 6 minút a poobede 7minút. L94 chodím často a pravideľne, kedže ňou cestujem do/zo školy v rôznych časoch. V súčasntosti sa v nej vozí na západoeurópskej úrovni, len keď vypadne L93 či L94 predtým je to o hubu respektíve pár odchodov, ale to len medzi Dvorami a Zochovou. Takže dať tam 15m voz ráno 5 večer 6 minút a je to super. A máš miesto pre 9 respektíve 10 15m vozov.

Potom L90. Teraz 15/20 víkend 18. Pri 15m voze by stačili 12/20/20. Máš ďlšie miesto pre päť 15m vozov. (L90jazdí tiež veľmo často bo sňou chodím k babenke) V špičke je 18m pri 15minútach využitý akurát, pri 20 sedlo a 18 víkend je to vozenie vzduchu. Možno keby sa už teraz dal na víkend 20minút, tak by to pomohlo v obsaditeľnosti, keďže ľudia by si ľahko pamätali čas odchodu. Ulavilo by sa možno L93, ktorá bude mať teraz 10minút a dal by sa spraviť dobrý preklad na tých pár zastávkach.
L93 - Lúčanka - xx:10, 20, 30, 40, 50, 00
L90 - Lúčanka - xx: 15, 35, 55

Takže to by bolo už 15 15metrových vozov v dennej výprave plus rezerva a máš 19 vozov. To nehovorím o linkách ako 68, 88, 95 či iné. L59 so skrátením intervalu ráno z 8 na 6 a poobede z 10 na 8minút (ďalších 13 vozov na 2 a 4 kolóne). Miesto na takých 25 15m vozov v Petržalke by sa našlo. Samozrejme so zmenami intervalov a to u väčšiny linek.

Ale napríklad aj L97. Dnes má veľmi dlhý interval. 13/18/20 Pri 15m voze by to mohlo byť 10/15/17. A vypravených 12 - 13 vozov.
Samozrejme úspech by to bol, len ak by bolo nasadený iný voz ako niečo podobné čo teraz testujeme. Najideálnejší by bol asi SU15 s impozantnou spotrebou v KE 28 - 35l na 100km. A to tam jazdia vozy veľmi preťažené aj oproti BA.
TeBeCe mozes mi povedat nieco blizsie o tej nehode pri figare? Totiz ten voz 7941-42 je moj prideleny.Kto to mal tu nehodu?? ?
Reakcia na: COLOR #20182:
Heheheh, zeby som premenoval smajliky? ?

Re #20144 matoa: Stalo sa ?

Re #20127 fobust: Uvazoval som nad nim, mozno nakreslim 😉
Reakcia na: COLOR #20182:
No raz mal primontovany taky repracik aj 4841, ale mal to tam asi mesiac, potom to musel dat prec!!! Tiez to bolo super ?
Tie smajle nemaju chybu ?
Trolejbusové a električkové expresy by mohli byť celkom zaujímavé. ? U električiek by to bolo priestorovo náročné, ale u trolejbusov by to šlo, keby sa na zastávkach postavila ešte jedna expresná stopa 🙂 Niekde niečo podobné vraj existuje. Samozrejme je to asi nezmysel, to len pri písaní úlohy na literatúru mi vždy napádajú kraviny. 😃 A dokonca píšem s diakritikou. 🙂
Reakcia na: si #20179:
Zhustovanim? Ved ja pisem o redukcii. To by bol prvy z krokov, co by som navrhoval vramci zlepsenia urovne dopravy v meste.
Ike: Lenze v 48xx si to mohol pustat nanajvys v kabinke, lebo si nepamatam, ze by niekedy v zivote Ik435 BA mal funkcne repro 🙂
? - akoze toto je rasta smajlik? ?
Mensie popisy k smajlom:
? - tesne pred grcanim (copyright Ike)
? - pikachu
? - dispecing
? - Ing. ****** 🙂
? - Nizkopodlazny voz
? - K2 iduca dole kopcom viac nez 80km/h
? - revizor
? - Lahodny zvuk motora
? - predavac na Mileticovej, ktory si otvoril stanok v trolejbuse
? - 4400
? - jeden nesvietiaci reflektor
? - 3192
? - bigmac ("Teraz to dostanes, ty krabust jeden sprosty, ******)
? - 7732
? - 7111
? - turista zo zapadnej Europy na linke 37 v 1067
? - dochodca vodicom
? - 2001
? - SBS vo vozovni Hrobonova
? - rasta smile 🙂
? - vrbust
? - klasicky vodic
?‍☠️ - jednoznacne bigmac
? - pracovnik oddelenia informatiky a koordinacie dopravy
? - vsetci pracovnici DPB
Juj, ludkovia moji mili, privadzate mi silno nostalgicke nalady... ja si sice 1201 pamatam az po vzniku L121 (pravidelne som sa nou vtedy vozieval, a vdaka tomu som sa spriatelil s jej majitelom, Misom Molnarom - to bol veru Pan Vodic, a v jeho rukach bola 1201-cka vozidlom viac nez vzornej kvality...) Potom aj 1200-ka bola stylovy voz, s unikatnou 5-stupnovou Pragovackou automatikou, ktora (zrejme aj vdaka vodicovi) krasne vytacala do otacok, a na L101 lietala fakt krasne... A k linkam...veru, na take skvosty ako 100, 101, 105, 107, 112 sa zabudnut neda, takisto legendy ako 37, 54...na 105 a 109 najma kvoli novuckym B741-ckam, ktore som prvykrat odchytaval hlavne tam, neskor na L105 zacinala 2400 (ktora ma hned uchvatila svojim rozsahom otacok), ale takisto to boli casy vozov ako 1833, 1843, 1854, 2845, 2856, 2871, 2877, 2884, 2888, 2889, 4861(/I), 4874, 4880, 4888, 4895, 4901,... ach, dalo by sa toho pisat... no nic, len som si tak nahlas zaspominal...:)
Inac ak chcete nejaky voz odkupit, 1201-cku nedaju urcite, uz je buduca historicka, ale keby boli peniaze, veru by som im tu 1200-ku v ohrade nenechal, dal by som do nej aj miliony, a ak v UD tu jej stratenu prevodovku stale nenajdu, tak hoci aj na zakazku necham vyrobit novu rovnaku, ale mali by sme voz z overovacej serie C744, a (myslimze) JEDINU C744 vobec s automatikou...nebola by to parada? ?
Reakcia na: galiyosha #20178:
ono najlepsie by boli expres linky A-BUS s expres E-BUS
Reakcia na: galiyosha #20178:
no ja neviem, ale pokial sa mi linka napraska doplna na prvych 4och zastavkach a potom ludi odvezie s minimom zastaveni niekam kde ich zas vacsina vystupi, tak si nemyslim ze by prevadzka takejto linky bola samovrazdou... a zhustovanim poctu zastavok len vyzenies cast cestujucich do IGK a budes mat vacsiu spotrebu pohonnych hmot a nahradnych dielov...
Hm, co myslite, ze bude rozumnejsie? Rychlodrazna elektricka po celom meste s redukovanym poctom zastavok alebo autobusove expresne linky? Ja by som skor tu elektricku. Aj ked za 1xx busmi mi je luto tiez, financne to musela byt totalna samovrazda. Tie by si podla mna nezarobili ani pri separatnom spoplatnovani expresnych liniek...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.