Trolejbusové a električkové expresy by mohli byť celkom zaujímavé. ? U električiek by to bolo priestorovo náročné, ale u trolejbusov by to šlo, keby sa na zastávkach postavila ešte jedna expresná stopa Niekde niečo podobné vraj existuje. Samozrejme je to asi nezmysel, to len pri písaní úlohy na literatúru mi vždy napádajú kraviny. A dokonca píšem s diakritikou.
Ike: Lenze v 48xx si to mohol pustat nanajvys v kabinke, lebo si nepamatam, ze by niekedy v zivote Ik435 BA mal funkcne repro
? - akoze toto je rasta smajlik? ?
Mensie popisy k smajlom:
? - tesne pred grcanim (copyright Ike)
? - pikachu
? - dispecing
? - Ing. ******
? - Nizkopodlazny voz
? - K2 iduca dole kopcom viac nez 80km/h
? - revizor
? - Lahodny zvuk motora
? - predavac na Mileticovej, ktory si otvoril stanok v trolejbuse
? - 4400
? - jeden nesvietiaci reflektor
? - 3192
? - bigmac ("Teraz to dostanes, ty krabust jeden sprosty, ******)
? - 7732
? - 7111
? - turista zo zapadnej Europy na linke 37 v 1067
? - dochodca vodicom
? - 2001
? - SBS vo vozovni Hrobonova
? - rasta smile
? - vrbust
? - klasicky vodic
? - jednoznacne bigmac
? - pracovnik oddelenia informatiky a koordinacie dopravy
? - vsetci pracovnici DPB
Juj, ludkovia moji mili, privadzate mi silno nostalgicke nalady... ja si sice 1201 pamatam az po vzniku L121 (pravidelne som sa nou vtedy vozieval, a vdaka tomu som sa spriatelil s jej majitelom, Misom Molnarom - to bol veru Pan Vodic, a v jeho rukach bola 1201-cka vozidlom viac nez vzornej kvality...) Potom aj 1200-ka bola stylovy voz, s unikatnou 5-stupnovou Pragovackou automatikou, ktora (zrejme aj vdaka vodicovi) krasne vytacala do otacok, a na L101 lietala fakt krasne... A k linkam...veru, na take skvosty ako 100, 101, 105, 107, 112 sa zabudnut neda, takisto legendy ako 37, 54...na 105 a 109 najma kvoli novuckym B741-ckam, ktore som prvykrat odchytaval hlavne tam, neskor na L105 zacinala 2400 (ktora ma hned uchvatila svojim rozsahom otacok), ale takisto to boli casy vozov ako 1833, 1843, 1854, 2845, 2856, 2871, 2877, 2884, 2888, 2889, 4861(/I), 4874, 4880, 4888, 4895, 4901,... ach, dalo by sa toho pisat... no nic, len som si tak nahlas zaspominal...:)
Inac ak chcete nejaky voz odkupit, 1201-cku nedaju urcite, uz je buduca historicka, ale keby boli peniaze, veru by som im tu 1200-ku v ohrade nenechal, dal by som do nej aj miliony, a ak v UD tu jej stratenu prevodovku stale nenajdu, tak hoci aj na zakazku necham vyrobit novu rovnaku, ale mali by sme voz z overovacej serie C744, a (myslimze) JEDINU C744 vobec s automatikou...nebola by to parada? ?
no ja neviem, ale pokial sa mi linka napraska doplna na prvych 4och zastavkach a potom ludi odvezie s minimom zastaveni niekam kde ich zas vacsina vystupi, tak si nemyslim ze by prevadzka takejto linky bola samovrazdou... a zhustovanim poctu zastavok len vyzenies cast cestujucich do IGK a budes mat vacsiu spotrebu pohonnych hmot a nahradnych dielov...
Hm, co myslite, ze bude rozumnejsie? Rychlodrazna elektricka po celom meste s redukovanym poctom zastavok alebo autobusove expresne linky? Ja by som skor tu elektricku. Aj ked za 1xx busmi mi je luto tiez, financne to musela byt totalna samovrazda. Tie by si podla mna nezarobili ani pri separatnom spoplatnovani expresnych liniek...
Skoro by som zabudol, taktiež ďakujem všetkým, ktorí dnes popriali Matejom všetko najlepšie a ja sa pripájam: TeBeCe, Mat3j, dokonca aj Colorko, a všetci ostatní, ktorých nepoznám, všetko najlepšie k meninám.
No neviem, to je asi vec cisto subjektivna, ale mne hudobna produkcia vsetkych slovenskych medii tak sialene nevyhovuje (o moderatoroch ani nehovoriac), ze byt vo vsetkych vozoch pustene radio, tak asi okamzite setrim bud na IGK alebo aspon dajake dobre izolujuce sluchadla, najlepsie Etymotic ER-4...
No tah hore kopcom to ma na nic, ale vacsi problem bolo to co tusim Ike spominal je ze vela ludi sa nezmestilo. Taka 18m verzia by tu nebola na zahodenie . Alebo to co spominal Weigh v Novom Case(hustejsie intervaly), ale to som zacal snivat . Ale to radio bolo prijemne spestrenie cesty bodaj by to bolo vo vsetkych vozoch.
A co old-skuulova 112 BAZ - Luky V cez Dubravku a Karlovku ? alebo uplne archivna 101 az do Cunova? To by sa mozno hodilo ako oslava vyrocia Ikarusov spravit aspon jeden pamatny spoj... ☺
a 105ka ešte lepšia, perfektný spoj, dobré vozy (rozumej vtedy fungl nové Vrakosy), dobrí vodiči (škoda, že niektorí sú takí sklerotickí, že si nepamätajú, aký mali v tej dobe voz). Nebyť 105ky, zrejme by som nikdy nespoznal Ferka. Jo, a zlatá 34ka na Vazovovu. Aktuálnu trasu síce plne chápem, je to zrejme aj lepšie, ale tá Vazka mi chýba...
jo, to je veru nostalgia. Ja si sice nepamatam ked sa hlasilo, len viem, ze hlasenie bolo z pasky a neskor namiesto pasky vodici pustali do voza radio. ? Ale ta 101 bola fakt dobra, skoda jej...
no jo, kde su tie stare dobre casy...."Slovenske zavody technickeho skla, nasledujuca zastavka na znamenie, Agatova"....ale tos ty asi nezazil ked sa hlasilo a neskor kazde rano 1213 o 7:30 (aj v tej najvacsej kalamite presna ako hodinky) na linke 101 zo zastavky Komsomolska smer DNV
?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
1885