Juj, ludkovia moji mili, privadzate mi silno nostalgicke nalady... ja si sice 1201 pamatam az po vzniku L121 (pravidelne som sa nou vtedy vozieval, a vdaka tomu som sa spriatelil s jej majitelom, Misom Molnarom - to bol veru Pan Vodic, a v jeho rukach bola 1201-cka vozidlom viac nez vzornej kvality...) Potom aj 1200-ka bola stylovy voz, s unikatnou 5-stupnovou Pragovackou automatikou, ktora (zrejme aj vdaka vodicovi) krasne vytacala do otacok, a na L101 lietala fakt krasne... A k linkam...veru, na take skvosty ako 100, 101, 105, 107, 112 sa zabudnut neda, takisto legendy ako 37, 54...na 105 a 109 najma kvoli novuckym B741-ckam, ktore som prvykrat odchytaval hlavne tam, neskor na L105 zacinala 2400 (ktora ma hned uchvatila svojim rozsahom otacok), ale takisto to boli casy vozov ako 1833, 1843, 1854, 2845, 2856, 2871, 2877, 2884, 2888, 2889, 4861(/I), 4874, 4880, 4888, 4895, 4901,... ach, dalo by sa toho pisat... no nic, len som si tak nahlas zaspominal...:)
Inac ak chcete nejaky voz odkupit, 1201-cku nedaju urcite, uz je buduca historicka, ale keby boli peniaze, veru by som im tu 1200-ku v ohrade nenechal, dal by som do nej aj miliony, a ak v UD tu jej stratenu prevodovku stale nenajdu, tak hoci aj na zakazku necham vyrobit novu rovnaku, ale mali by sme voz z overovacej serie C744, a (myslimze) JEDINU C744 vobec s automatikou...nebola by to parada? ?
Inac ak chcete nejaky voz odkupit, 1201-cku nedaju urcite, uz je buduca historicka, ale keby boli peniaze, veru by som im tu 1200-ku v ohrade nenechal, dal by som do nej aj miliony, a ak v UD tu jej stratenu prevodovku stale nenajdu, tak hoci aj na zakazku necham vyrobit novu rovnaku, ale mali by sme voz z overovacej serie C744, a (myslimze) JEDINU C744 vobec s automatikou...nebola by to parada? ?
TeBeCe
?