Maria: áno vodič musí kúriť a väčšina z nich kúri, no po Bratislave s pohybuje okolo 70 starých Ikarusov, ktoré jednoducho vodič nevykúri ani keby všetko fungovalo tak ako má. A ak niekto otvorí okno, pre vodiča to znamená jedno: cestujúcicm je teplo a treba vypnúť kúrenie (inak by sa spotili a vonku keby ich ofúklo zaručene prechladnú) a treba ho mať vypnuté dovtedy, kým sa okná nepozatvárajú. Vodič je v kabíne a ako ste písala, nevie ako je v vozidle. Ďalšia vec je, že kúrením len od motoru toho veľa nenakúri a tak musí pustiť aj bufik, ktorý spaľuje naftu. A vodič nekúri pre pána boha, aby teplo vyletelo hneď von oknom. Ak vôjdete do novšieho typu vozidla a je tam zima skúste pozatvárať okná. Ak sú zatvorené, a to platí aj pre nové aj staré vozidlá, zapíšte si číslo vozidla (tvar napr. 4812, 1410, 4950) pošlite sťažnosť na DPB. Alebo napíšte na magistrát, aby konečne dali peniaze na nové vozidlá a aby sme sa nevozili v 15 ročných autobusoch.
Dnes som sa viezol dvakrát v 4828. Najprv v predu potom vzadu. Otáčkomer ukazoval to, že motor hneď vyletel na 2000 otáčok a tak zostal celú cestu. Ostatné Ik435 tlačia len na 1500. Aj znižovanie otáčok pri brzdení bolo pomalšie ako na ostatných Ik435. Ten musí pekne žrať. Zvuk motoru vzadu len hovoril, že otáčkomer sa nemýli.
Dnes som sa viezol dvakrát v 4828. Najprv v predu potom vzadu. Otáčkomer ukazoval to, že motor hneď vyletel na 2000 otáčok a tak zostal celú cestu. Ostatné Ik435 tlačia len na 1500. Aj znižovanie otáčok pri brzdení bolo pomalšie ako na ostatných Ik435. Ten musí pekne žrať. Zvuk motoru vzadu len hovoril, že otáčkomer sa nemýli.
Darro