Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
J: No asi nevies o tom ze vodic kym ma vyjazd z vozovne na linku ma povinnu 20min. pripravu na odchod z vozovne. On musi obehnut voz a pozriet ci nema povolene sroby alebo SKRUTKY (aby nas CoLoR pochopil o com hovorim a nemusel sa krtkovat v slovniku) a pritom ani nedostane kluc a musi sa srat zo spinavym kolesom. A je to preto lebo ked su povolene a vodic to nezisti tak na linke na 70% urcite odtrhne sroby a SKRUTKY (opat pre teba CoLoR ;-*) .

J: Videl som ze mal nieco zo zrkadlom, zas daaky haranti nemali co robit. 😞
Jo a vcera sme isli s DuPem L83, na Mjerku nastupili traja chalani a jeden bol uplne mimo, zaspaval a keby ho nedrzali tak sa zvali. Mne lepilo, ze nas otyckuje...
Mimochodom srob je spisovne skrutka (:
J: myslim ze ich je asi 5-6.

Strhavanie premii je svinstvo ale co narobime?
Kto mi vie povedať koľko 15Tr ešte nemá BUSE transparenty. To bude tak na jednu ruku už nie?
Reakcia na: Darro #19664:
V tom voze bol môj kamarát a hovoril mi, že to mala nasvedomí snehová guľa, ktorú niekto hodil tak nešťastne, že zničila zrkadlo. Potom prestúpil do niečoho iného a tam stretol (vnútri) skína, ktorý ogrcal časť busu. Vodič si to nevšimol a našich cestujúcich nič nezaujíma a tak mu nič nepovedali.
Keby vodiči takýchto ožratých,... ľudí vyhadzovali, nemusel to potom čistiť 🙂
Darro: Ako mohli vodičovi strhnúť prémie za stratené šróby, keď vodič NESMIE zasahovať do technického stavu vozidla. Keby tie prachy strhli dielenským, ktorí neskontrolovali šróby tak to je O.K. ale vodičovi? Inšpektorát práce na nich a odbory. (Aj keď ja odbory nemám rád)
No ja som bol v piatok na MANe 83/12, vďaka Jančimu, ktorý mi poslal sms za čo sa mu znova chcem poďakovať a bol som zhrozený. Sprostý bus a sprostý ľudia. To usporiadanie nie je na Bratislavu. To akoby tam poslali Ik435. Sedačky sú tak ďaleko od seba kvôli pohodliu, že ulička je tak pre jedného aj to chudého. Keď bude na 83 dvoj minútový interval, tak to tam môže jazdiť, ale nie takto. Ako ak už 15m tak jedine Solaris Urbino, s inteligentným rozmiestnením sedadiel. Ten voz má kapacitu, ale toto, to môžu dávať na L50 a aj tak sa ľudia budú tlačiť. Vystupovanie neúmerné dlhé.
Čo som si ešte všimol, že 3 náprava sa nenatáča. To má vypnuté, alebo to vôbec nejde.

Mne sa práve na Citare tie dvere lúbili. Boli jednoducho praktické a rýchle. No muselo by to byť bez fotobunky. Tie dvere mali tú výhodu, že nezaberali miesto vo voze, keď boli otvorené.
Reakcia na: Andy #19698:
Pozri ja ti poviem len tak... ty niesi zamestnanec DPB a nemas ziadne pravo zasahovat do informacii tykajucich sa o stave vozidla a tak isto ani ja a ani nikto iny. TO JE BANDA KTORA NEMA NIC INE NA PRACI LEN STRHAVAT PENIAZE... POSLEDNE CO VIEM ZE NIEKOMU STRHLI 3000SK ZA OTRHNUTE SROBY NA KOLESE NA NOVOM IKARUSE, keby aspon dali vodicom kluc aby to mohol skontrolovat poriadnou silou a nie rukou... a rukov velke prd zisti.
Andy, COLOR: No chapci mozno ste mali to stastie ze vodic ktoreho ste spomenuli premie strhnute nemal, alebo ste skor uz s nim neboli a nemohli ste vediet ci mu ich vlastne strhli... Ja som to nechtiac urobil a tak vodic aj dopadol na druhy den bol na koberci... nebudem to tu rozpisovat ale pripomeniem ze to bolo z 4.DPA a to som bol len cistit voz a trosku som sa pozrel tam kam som podla tych smradov z hora nemal.
Maria: áno vodič musí kúriť a väčšina z nich kúri, no po Bratislave s pohybuje okolo 70 starých Ikarusov, ktoré jednoducho vodič nevykúri ani keby všetko fungovalo tak ako má. A ak niekto otvorí okno, pre vodiča to znamená jedno: cestujúcicm je teplo a treba vypnúť kúrenie (inak by sa spotili a vonku keby ich ofúklo zaručene prechladnú) a treba ho mať vypnuté dovtedy, kým sa okná nepozatvárajú. Vodič je v kabíne a ako ste písala, nevie ako je v vozidle. Ďalšia vec je, že kúrením len od motoru toho veľa nenakúri a tak musí pustiť aj bufik, ktorý spaľuje naftu. A vodič nekúri pre pána boha, aby teplo vyletelo hneď von oknom. Ak vôjdete do novšieho typu vozidla a je tam zima skúste pozatvárať okná. Ak sú zatvorené, a to platí aj pre nové aj staré vozidlá, zapíšte si číslo vozidla (tvar napr. 4812, 1410, 4950) pošlite sťažnosť na DPB. Alebo napíšte na magistrát, aby konečne dali peniaze na nové vozidlá a aby sme sa nevozili v 15 ročných autobusoch.

Dnes som sa viezol dvakrát v 4828. Najprv v predu potom vzadu. Otáčkomer ukazoval to, že motor hneď vyletel na 2000 otáčok a tak zostal celú cestu. Ostatné Ik435 tlačia len na 1500. Aj znižovanie otáčok pri brzdení bolo pomalšie ako na ostatných Ik435. Ten musí pekne žrať. Zvuk motoru vzadu len hovoril, že otáčkomer sa nemýli.
Reakcia na: Andy #19712:
Mal som na mysli zastávku.
Reakcia na: Emo #19706:
Preco to vsetci volate Kooperativa? Vsak namestie sa nepremenovalo. Iba zastavka. To teraz aj ked pojdete na zimak, tak poviete, ze idete do ST Areny?
Vcera vecer Zimna hotovost 1061.
Reakcia na: Mat3j #19705:
Tak si pamatam len eksota, teba moc nie (vidis, musis nosit vyraznu vetrovku 😛 )
Reakcia na: Emo #19708:
Mne tie smajly dnes nejako nejdú, takže ešte raz:-)
Reakcia na: Emo #19706:
Ten smajl mal byť 😞
Inak Skoda 21tr bola dnes na testovacej jazde. Okolo 17:30 isla na Hl.Stanicu. 🙂
Reakcia na: MAX #19655:
Ako vidím, ani ty si nemžeš zvyknúť na nový názov Predstaničného námestia.:p(
Reakcia na: COLOR #19704:
Ten druhy. ten v tej cervenej bunde to bol eksot :))

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.