J: No asi nevies o tom ze vodic kym ma vyjazd z vozovne na linku ma povinnu 20min. pripravu na odchod z vozovne. On musi obehnut voz a pozriet ci nema povolene sroby alebo SKRUTKY (aby nas CoLoR pochopil o com hovorim a nemusel sa krtkovat v slovniku) a pritom ani nedostane kluc a musi sa srat zo spinavym kolesom. A je to preto lebo ked su povolene a vodic to nezisti tak na linke na 70% urcite odtrhne sroby a SKRUTKY (opat pre teba CoLoR ;-*) .
J: Videl som ze mal nieco zo zrkadlom, zas daaky haranti nemali co robit.
J: Videl som ze mal nieco zo zrkadlom, zas daaky haranti nemali co robit.

J
Dnes som sa viezol dvakrát v 4828. Najprv v predu potom vzadu. Otáčkomer ukazoval to, že motor hneď vyletel na 2000 otáčok a tak zostal celú cestu. Ostatné Ik435 tlačia len na 1500. Aj znižovanie otáčok pri brzdení bolo pomalšie ako na ostatných Ik435. Ten musí pekne žrať. Zvuk motoru vzadu len hovoril, že otáčkomer sa nemýli.