J> tu nejde o to z ktorej vozovne je kratsia cesta na plnicku. Tu ide o to, ze vodici na 1. ani na 4. kolone namaju "Osvedcene o sposobilosti vedenia vozidla na pohon CNG" (mozno az na par vynimiek), takze na 90 ani inych 4.kolonnych linkach ho neuvidis, tak isto ani na ziadnych 1.kolonnych.
Pravdepodobne sa bude testovat prevazne na 83, teda ako Citaro a potom prejde na 3.kolonne linky typu 32 a 33, aby sa vyskusal kopcovity teren. To je moja dedukcia, nic nieje podlozene nejakou oficialitkou.
matoa> fajn, poslem ti mail. Inak budes stihat aj ranne 21cky? tj. 21/16.-18.?
ike> neviem, ci ti uz dakto odpovedal ohladom toho bublifucku, kedze toto tu pisem off-line, ale napisem ti to>
tu su odchody linky 93/11. (kde sa najcastejsie 4400 vyskytuje)
Z HLST>
05:40, 07:00, 13:59, 15:23, 16:47
z Jasovskej>
04:55, 06:22, 07:46, 14:47, 16:11, 17:35
that´s all
V utorok X50 3610 urcite, aj som sa nim viezol a videny bol odchody 18:15 a 18:50 z Niv!!
Re #19341 Matej: Ak ma J eurotel (ako ja) tak mu vediet pouzivat wap prilis nepomoze
Z vcerajsej vypravy:
21: 1407/1, 1302/2, 1914/3, 1405/4, 1406/6, 1813/asi 7, 1218/8, 1920/9, 1915/asi 11, 1212/12, 1216/14.(frenky napis mi prosim ta ako jazdia poradia L21 za sebou v popoludnajsej spicke,prip. aj inokedy, vdaka:-) ulahci mi to robenie vypravy,... ale obavam sa, ze pri pocitaci budem az pondelok)
X50: 3515
70: 2705/ZV
89: 3192/1, 3020/2, 3612/3, 3197/4, 3636/ZV-5(co tam bolo povodne som nevypatral, ale typnem si 3194 a po 19:40 nahradil 3197, ktora uz dlhsie "vonala" najma vzadu tlejucou gumou v motore, co sa stalo mozem len predpokladat :-()
206: 6243/1, 6245/2, 6312/3, 6276/4, 6310/5, 6284/6 (ked nie od Zdenka tak aspon odomna...)
208: 6253/1 uz pomaly tradicne(aj dnes:-))
210: 6290/1, 6277/2, 6235/3
Este o 9:30 boli vypadky prudu a vrbusti tam behali dokola cez krizovatku a asi zistovali poruchu, proste vypadaval prud.
- ZV 4510 na 93
- ZV 6285 na 209 okolo 9:00 a 205 okolo 11:00
- Na AS Mlynske nivy 6625 na vyhybke roztrhol spagat, ale asi ho potom hned uviazal, lebo este stihol aj odchod z Rajskej.
Este o 9:30 boli vypadky prudu a vrbusti tam behali dokola cez krizovatku a asi zistovali poruchu, proste vypadaval prud.
- ZV 4510 na 96
- ZV 6285 na 209 okolo 9:00 a 205 okolo 11:00
- Na AS Mlynske nivy 6625 na vyhybke roztrhol spagat, ale asi ho potom hned uviazal, lebo este stihol aj odchod z Rajskej.
A co teraz, ze si bol Mat3ejom a d3kom? Sa chvalis jak v keby si sa vozil v skolskom autobuse. Si urcite Mat3ejov spoluziak:-D.
Odchody 83/1-06:16, 08:15, 10:12, 12:04, 14:02, 16:12, 18:25, 20:17, 22:01-oDCHODY SU Z Ovsista.
DPB ma dnes opat nemilo prekvapil. 7:38 ma ist zo zastavky Pionierska linka 7, poradie prve. Isla vsak s naskokom minimalne dve minuty, mozno aj tri. Tak som dobiehal. Vodic mi vsak doslova pred nosom zavrel dvere a odisiel. Bola to elektricka cislo 7079. Okamzite som volal dispecing, tam vsak odmietli cokolvek s tym robit, povedali mi aby som podal pisomnu staznost, oni na to nie su kompetentny. Doslova to vyznelo tak, ze "nas to nezaujima, co nas tu otravujete?". Maximalny nezaujem riesit vzniknutu situaciu. Neviem aka partia tam prave bola, ale ani to nechcem vediet! Ing. Sasik by sa nad takymto spravanim svojich dispecerov asi netesil. Nasledne som nastupil na elektricku linky 3 ktora prisla o priblizne dve minuty. A ukazovala cas 7:37, totozne s mojimi hodinkami. Priznavam ze mozno voz 7079 ma rozostavene hodiny, ale pokial viem, tak cas sa pravidelne synchronizuje cez vysielacku. Takisto viem co je to podavat pisomnu staznost, treba uviest vsetky osobne udaje, nebodaj aj cislo topanok, aby sa mohla byrokracia tesit... A z dobre informovaneho zdroja viem, ze je to iba preto, "aby sme sa nemuseli zaoberat vsetkymi *****inami ktore nam sem chodia". Za toto platim cestovne... Som prepravny substrat, naklad a nie zakaznik, ktory pozaduje nejake sluzby. A potom preco ludia na DPB nadavaju...
d3k0: Guri asi myslí ten zlom, čo tam minule vznikol a opravili ho tak nejako povizórne.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mat3j