Keby bol ten MAN na 33 alebo 32 tak sa vozím celý deň.. :o))

nevieš náhodou odchody 83/1 teda toho MANu? Som inak ten čo bol včera s Mat3jom v tom MANe...( s d3kom a ostatnými)

Ale napriklad taky vodic supravy 7911+7912 by o to urcite stal.
Ta trat je tam este zufalejsia ako na Trnavskom myte. Tam som minule stal pri podchode a ako sla suprava T3, cela zem sa triasla. V podchode to vydava tiez pekne zvuky
cestujuci
DPB ma dnes opat nemilo prekvapil. 7:38 ma ist zo zastavky Pionierska linka 7, poradie prve. Isla vsak s naskokom minimalne dve minuty, mozno aj tri. Tak som dobiehal. Vodic mi vsak doslova pred nosom zavrel dvere a odisiel. Bola to elektricka cislo 7079. Okamzite som volal dispecing, tam vsak odmietli cokolvek s tym robit, povedali mi aby som podal pisomnu staznost, oni na to nie su kompetentny. Doslova to vyznelo tak, ze "nas to nezaujima, co nas tu otravujete?". Maximalny nezaujem riesit vzniknutu situaciu. Neviem aka partia tam prave bola, ale ani to nechcem vediet! Ing. Sasik by sa nad takymto spravanim svojich dispecerov asi netesil. Nasledne som nastupil na elektricku linky 3 ktora prisla o priblizne dve minuty. A ukazovala cas 7:37, totozne s mojimi hodinkami. Priznavam ze mozno voz 7079 ma rozostavene hodiny, ale pokial viem, tak cas sa pravidelne synchronizuje cez vysielacku. Takisto viem co je to podavat pisomnu staznost, treba uviest vsetky osobne udaje, nebodaj aj cislo topanok, aby sa mohla byrokracia tesit... A z dobre informovaneho zdroja viem, ze je to iba preto, "aby sme sa nemuseli zaoberat vsetkymi *****inami ktore nam sem chodia". Za toto platim cestovne... Som prepravny substrat, naklad a nie zakaznik, ktory pozaduje nejake sluzby. A potom preco ludia na DPB nadavaju...
Cest praci!