Dnes som videl ďaľší dôkaz inteligencie výpravcov.
Okolo 19:35 na zastávke ST Aréna na L61 1514. Ako na takúto málo vyťaženú linku, kde by stačil 15m bus dajú najkapacitnejšie čo máme a som si istý, že na L21 bol dnes nejaký 16,5m Ik280, či 17,3m Karosa 741 s "inteligentným" rozmiestnením sedačiek.
Chcem aj pochváliť 4.DTP, bo dnes bolo veľa vyumývaných vozov. Vlastne väčšina iba čo som si všimol tak 4808 a 4812 na L90 škaredé káčatká.
Okolo 19:35 na zastávke ST Aréna na L61 1514. Ako na takúto málo vyťaženú linku, kde by stačil 15m bus dajú najkapacitnejšie čo máme a som si istý, že na L21 bol dnes nejaký 16,5m Ik280, či 17,3m Karosa 741 s "inteligentným" rozmiestnením sedačiek.
Chcem aj pochváliť 4.DTP, bo dnes bolo veľa vyumývaných vozov. Vlastne väčšina iba čo som si všimol tak 4808 a 4812 na L90 škaredé káčatká.
J
Ale to sa zase nesmú hnevať na nich na DPB, pretože kde viazne komunikácia, tam sú nedorozumenia. A keby nám vedenie DPB veľa vecí vystvetlilo, možno aj takých, ktoré obyčajný ľudia nesmú vedieť (spôsobom: "ja som počul a myslím si" s nickom xxx) tak by sme tak nehovorili.
A ja si myslím: že za veľa vecí skutočne nemôže DPB (za veľa áno) a že na magistráte je strááááášne veľa úradníkov, ktorí sú proti veľa dobrým veciam. Ktorí zastavili rušenie zbytočných zastávok, ktorí stále bojujú proti jednotnému intervalu na elinách... A myslím si, že DPB a jeho zamestnanci by mali magistrátnkom a a tomuto mestu ukázať, že ako to bude vyzerať, keď jeden pracovný týždeň výjde na každú linku len jeden autobus (aby bola zachovaná kyvadlová doprava a nehrozili sankcie) a ako sa toto mesto zrúti, ako domček z karát. A tak ako po štrajku v roku 1997 sa začnú kupovať nové busy, že niečo podobné príde aj potom to kroku.