Lenže predtým sa tak 10 či koľko rokov nemenili. Ale prosím, kľudne daj koľko to robí ročne v reálnych číslach a nie percentách. Ja mám necelých 90€ za skoro 40m2 momentálne za rok.
zvysovali dan s odovodnenim ze mesto nema peniaze a ruka ruku s tym si PRimator navysil pocet darmozracov (nielen) na PR oddeleni....
skus si to iste spravit v sukromnom zivote, teda plakat ako nemas peniaze, popritom si ale nakupit domov kopu novych televizorov, vela flias chlastu, ... a organizovat zurky (teda nic co nevyhnutne potrebujes k zivotu) a chod plakat k tomu co Ta plati ze potrebujes viac, ze Ti to nevychadza.... cely problem je, ze z pozicie zamestnanca len tazko postavis zamestnavatela ze plat mi dvojnasobok (mozno mas taku poziciu, ale aj musis ratat s tym ze ked Ti to aj daju, tak s vysokou pravdepodobnostou sa budu ohliadat po niekom inom co Ta nahradi za mensi peniaz) na rozdiel od magistratu ktory toto spravil s danami a ako obyvatel s tym nemas velmi co spravit (aj ked povedzme si uprimne, v pripade pozemkov sa co-to da poriesit preklasifikaciou na iny typ pozemku - vdacne su napriklad trvale travnate porasty, maju nizku danovu sadzbu )
Semafor je zapnutý len v dopravnej špičke, cez víkendy a mimo špičky je vypnutý. Navyše mimoriadne mätúce je, keď z blikajucej oranžovej je zrazu červená.
Hlavná cesta je podľa mňa v pohode, pretože vodič idúci po Žilinskej idúce električky zdola nevidí, resp. by musel zastaviť až na trati. Električka idúca zdola vidí vozidlá idúce zľava a môže sa trochu viac vytiahnuť, aby bolo vidieť vozidla idúce sprava.
Na danom mieste sú úplne tragické rozhľadové pomery. V podstate električka do poslednej chvíle nevidí auto a auto do poslednej chvíle nevidí električku. Je to podľa mňa dokonalé miesto na zavedenie signalizácie ako je napr. tu(poznajú to aj naše predpisy): https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Straßenbahnübergang_3.JPG
No uvidíme, či príde k nejakému poučeniu z tejto nehody a teda sa zmení buď určenie hlavnej alebo režim semafóru na stálu prevádzku s dopytom prednosti pre električky. Na Mýtnej to funguje rovnako, no tam sú aspoň násobne lepšie rozhľadové podmienky.
Podľa môjho názoru je chyba, ak sú autá na hlavnej a pri príchode električky sa zapína semafor. Tam mala byť hlavná v trase električky, aj keď je to menej frekventovaná cesta a toto by sa nestalo.
Alebo by mali mať električky vždy prednosť, ako je to v civilizovaných krajinách.
Dnes sa konečne normálne cestovalo na Račianskej no, iba vďaka presmerovanej L1 na Vinohrady. Na Blumentáli to riadili dvaja mestský policajti tak bola kolóna áut na Radlinského od Račka pomaly. No a vďaka tej kolóne sa nevedeli zase zaradiť busy L94,31 od Vazovovej vyše 10 min. aj, keď na tabuli ich ukazovalo ako prítomné na zastávke. Ak má význam niekde bus pruh tak práve tu. Vydržal tam iba týždeň.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
david11