Na danom mieste sú úplne tragické rozhľadové pomery. V podstate električka do poslednej chvíle nevidí auto a auto do poslednej chvíle nevidí električku. Je to podľa mňa dokonalé miesto na zavedenie signalizácie ako je napr. tu(poznajú to aj naše predpisy): https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Straßenbahnübergang_3.JPG
No uvidíme, či príde k nejakému poučeniu z tejto nehody a teda sa zmení buď určenie hlavnej alebo režim semafóru na stálu prevádzku s dopytom prednosti pre električky. Na Mýtnej to funguje rovnako, no tam sú aspoň násobne lepšie rozhľadové podmienky.
Podľa môjho názoru je chyba, ak sú autá na hlavnej a pri príchode električky sa zapína semafor. Tam mala byť hlavná v trase električky, aj keď je to menej frekventovaná cesta a toto by sa nestalo.
Alebo by mali mať električky vždy prednosť, ako je to v civilizovaných krajinách.
Dnes sa konečne normálne cestovalo na Račianskej no, iba vďaka presmerovanej L1 na Vinohrady. Na Blumentáli to riadili dvaja mestský policajti tak bola kolóna áut na Radlinského od Račka pomaly. No a vďaka tej kolóne sa nevedeli zase zaradiť busy L94,31 od Vazovovej vyše 10 min. aj, keď na tabuli ich ukazovalo ako prítomné na zastávke. Ak má význam niekde bus pruh tak práve tu. Vydržal tam iba týždeň.
Semafor sa zapína po stlačení tlačidla zatvárania dverí na STU smer Hlavná stanica. Lenže v posledom čase to dosť blbne a neraz mi zhasol pre nosom. Smerom dole sa nezapína.
4:52 mal odtiaľ odísť spoj smer NĽŠ, podľa mna to ten semafor podrží aj tej čo ide zo spodu, táto mala odchod 4:53, pokiaľ teda nemeškal keďže išiel z depa
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Miro
Alebo by mali mať električky vždy prednosť, ako je to v civilizovaných krajinách.