Dnes sa konečne normálne cestovalo na Račianskej no, iba vďaka presmerovanej L1 na Vinohrady. Na Blumentáli to riadili dvaja mestský policajti tak bola kolóna áut na Radlinského od Račka pomaly. No a vďaka tej kolóne sa nevedeli zase zaradiť busy L94,31 od Vazovovej vyše 10 min. aj, keď na tabuli ich ukazovalo ako prítomné na zastávke. Ak má význam niekde bus pruh tak práve tu. Vydržal tam iba týždeň.
Semafor sa zapína po stlačení tlačidla zatvárania dverí na STU smer Hlavná stanica. Lenže v posledom čase to dosť blbne a neraz mi zhasol pre nosom. Smerom dole sa nezapína.
4:52 mal odtiaľ odísť spoj smer NĽŠ, podľa mna to ten semafor podrží aj tej čo ide zo spodu, táto mala odchod 4:53, pokiaľ teda nemeškal keďže išiel z depa
Tak isto za Valla došlo v rámci vedenia DPB k istým krokom, ktoré schvaľujem. Ale že sa rozhodlo ináč (v priamom rozpore s programom) je vec druhá. Mám pocit, že Vallo dáva moc na "tiktokových" a "facebookových" poradcov, miesto toho, aby dal na tých, ktorí mu pomohli vyhrať voľby (prvé, druhé sa iba viezol). Ja som si prečítal plán bratislava. Obávam sa, že jeho radcovia sú už vzdialení od pôvodného zámeru. Osobne považujem za veľký prúser "živé námestie" (lživé?), ak sa naozaj zrealizuje paškvil na Kamennom, miesto plnohodnotnej prestupnej zastávky pod Manderlákom. To je vec, na ktorej trvám, aby sa nezbastardila do nejakého malomeštiackeho kompromisu. Samozrejme, veľa poradcov má na to odlišný názor. Ja napríklad tvrdím, že 2,5 minútový interval na račianskej radiále je nedostatočný a nikdy by som to nieže nenavrhol, ale ani neschválil. Ale iní radcovia mu to "odklepnú" bez mihnutia oka. A plne chápem, že Vallo nie je odborník na dopravu. Ani byť nemôže. A nevyčítam mu, že by sa obklopil ľuďmi, ktorí doprave nerozumejú. Oni sa mu tam natlačili. Problém je, že na nich až príliš dá. Ale čo už ja viem. Stačilo by mi pár minút "hrania" s Vallom. Ako bubeník viem, čo od basáka očakávať a ako v rámci hudby komunikovať. Viem, ako "rytmika" musí fungovať, najmä v kontexte hudby a zvyku kapely, teda sólovým nástrojom. Lenže je málo basákov, s ktorými sa mi dobre hralo. Lebo vyžaduje to istý prístup. Už splietam veci, ktoré moc nepatria do tejto debaty. Lebo mám v sebe nejaký ten liter vína. S Vallom som nikdy nemal príležitosť ani osobne komnikovať, ani si zahrať. A ten obraz pri hraní vôbec nemusí súvisieť s tým aký človek je v iných veciach.
Bratislava nie je Praha. Bratislava nie je Viedeň. Bratislava nie je Budapešť. Dokonca Bratislava nie je ani Brno. Chceli by sme, aby Bratislava bola viac, ako Bratislava. A ja v určitých otázkach budem trvať na tom, aby viac bola. Nech sa ušetria peniaze inde.
Ďurkovský u mňa navždy pochoval KDH ako stranu, ktorú by som mal brať seriózne. Sú to farizeji a išli by kľudne aj s diablom osobne, keby z toho mali prospech. KDH sú esenciou pokryteckosti.
"Pozitívne hodnotím MIB a že sa vôbec vypracovali nejaké vizuálne štandardy, napr. mestská dlažba."
Problem je, ze MIB navrhol a mesto to prestalo dodrziavat. Tak naco nam potom je?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
[ELITE]Roger
Zastávka pri úrade vlády po rannej nehode.
Auto po kolízii s električkou 7126 na križovatke Žilinská - Námestie slobody.
Električka 7126 na križovatke Žilinská - Námestie slobody po kolízii s autom.