Reakcia na: Andrej #180300:
a ked budes vsetko tocit v centre a kazda linka len centrum-jedna radiala, tak zas narazis na priepustnosti krizovatiek, vykony meniarni, kablov, ... v centre a ako bonus budu musiet vsetcia co nemaju ako ciel centrum musiet prestupovat (teraz mas stale urcitu mnozinu ludi ktori sa cez to centrum len "prevezu")nebolo by lepsie popracovat na dispecerskom riadeni a "krizovych planoch" ? (aj ked ano, ak skape voz na linke tak ak okamzite uzavries dotknutu radialu a vodicovi sa po 5 minutach podari voz ozivit, tak ten kratkodoby odklon narobi dopravnom v systeme zas viac skody....)

Andrej
Keď sa oznámilo že L7 bude zrušená a L1 nebude potiahnutá do Petržalky tak bolo dosť kritiky že problém v Petržalke obmedzí Raču alebo naopak, a s týmto názorom súhlasím. Pravda je taká, že čím je linka dlhšia tak tým ťažšie sa dodržuje spoľahlivosť a stabilita, takže bolo by na mieste mať doplnkové linky na každej radiále ako na Račianskej, alebo aspoň skrátiť každú linku aby obsluhovala len jednú radiálu.