Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ike #179069:
Kútiky podľa mňa pozná rovnaké mizivé percento ľudí ako Metrologický ústav, ale treba odpočítať tak polovicu, ktorá si povie “Odkedy chodia električky na Kolibu?!” :))

Toto ma ale tiež celkom zaujalo. Žeby to s tými premenovávačkami nebolo také horúce? Najbližšie čakám “Pri sade (Aupark)”…
Reakcia na: Color #179068:
Keď sa pomýlia, tak aj vhodný aspoň-niečo-hovoriaci názov zastávky vyprodukujú
Edit: Zastávka Metrologický ústav gdě?!
Krásne prozákaznícky, veľmi informatívny oznam.
[irony off]
Bežný vlčák si ponadáva že sa nedostane domov, profi vlčák bude tušiť, že je nejaká X4 z Kútikov. Ktorých vlkov je viac?
Reakcia na: Ma178rek #179065:
A to len pred pár dňami dolepili poškodenú reklamu po predošlej (septembrovej) nehode na nábreží, tiež bola poškodená časť vpredu na ľavej časti, aj keď tentokrát si zrejme postojí táto súprava dlhšie...
Reakcia na: 6503 #179064:
No je tam vykolaj ale pod pojmom obrovská nehoda si predstavujem niečo iné...
Teraz hlasili, ze obrovska nehoda, elektricka je mimo kolaji!
Reakcia na: mirec240 #179062:
7947 nehoda s autom...
Pravdepodobne nepremávajú električky do Dúbravky (alebo už je to obnovené, keďže oznam na VZT nie je?) Počul som aj hasičov húkať ale neviem či to má súvis...

Edit: už pribudol aj oznam.
Reakcia na: trolejbus6207 #179053:
Limit, teda životnosť autobusov, bola za socíku 6 rokov. Realita bola ale taká, že po VP v ČSAO sa vrátili často ŠM-ky v horšom stave, lebo čo si človek nepostrážil, to sa rozkradlo, prípadne nahradilo horšími a staršími dielmi. Takže voz sa vrátil z VP s novými sedadlami, novým lakom, umakartom a vyzeral fakt dobre, ako nový. Ovšem čo sa skrývalo v útrobách, to nikto nevedel. A potom sa to po pár mesiacoch pokazilo, náhradné diely neboli, voz sa začal kanibalizovať a veru, často mal len 3 roky, je to realita, som pamätník, všetko som sledoval a zapisoval. No a na tie 3 chýbajúce roky sa autobus "zohradoval", teda presunul do ohrady v Čeklíze, pardon, v Bernolákove. Tam dožil svoju životnosť 6 rokov. Alebo variant B, existoval 6-ročný autobus v dobrom stave, škoda ho vyradiť. Takže sa zliqidoval len papierovo, prepísalo sa ev.č. toho novšieho a mladší sa vyradil pod ev.č. staršieho autobusu. A na papieri všetko sedelo. Takže vyraďovanie 3-ročných ŠM-iek bola realita!
Reakcia na: Andrej #179059:
Ja akože T3G nemám obzvlášť v láske ale aspoň 2 súpravy denne by mohli byť v obehu nech sú stále v pohybe nejakom
Reakcia na: Ma178rek #179058:
Žehličkofília.

V dobe keď sú "bezpečnostné problémy" s 7901-7946 mi toto príde ako mimoriadne stupídna vec aj pre DPB, ale čo sa dá robiť.
Aký je dôvod nevypravovania T3G???
Šk. 4 máva prestávky na Dostihovej dráhe?
Reakcia na: S499.1023 #179054:
Netreba uvažovať v binarnej sústave. Že kritizujem jedno, neznamená že velebím druhé.
Reakcia na: Ike #179049:
Oponoval si Autobusárovi86, ktorý na ne nadával.
Reakcia na: upravovač fotiek #179050:
S tými tromi rokmi by som si nebol taký istý, limit pre autobusy bol štyri roky...
Reakcia na: upravovač fotiek #179051:
Však aj jazdené MANy a SOLARISy boli super kúpa 🙂
Reakcia na: Valec #179046:
Ja by som proti ojetinám nič nemal, ak by boli v dobrom stave.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.