Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: mirec240 #179062:
7947 nehoda s autom...
Pravdepodobne nepremávajú električky do Dúbravky (alebo už je to obnovené, keďže oznam na VZT nie je?) Počul som aj hasičov húkať ale neviem či to má súvis...

Edit: už pribudol aj oznam.
Reakcia na: trolejbus6207 #179053:
Limit, teda životnosť autobusov, bola za socíku 6 rokov. Realita bola ale taká, že po VP v ČSAO sa vrátili často ŠM-ky v horšom stave, lebo čo si človek nepostrážil, to sa rozkradlo, prípadne nahradilo horšími a staršími dielmi. Takže voz sa vrátil z VP s novými sedadlami, novým lakom, umakartom a vyzeral fakt dobre, ako nový. Ovšem čo sa skrývalo v útrobách, to nikto nevedel. A potom sa to po pár mesiacoch pokazilo, náhradné diely neboli, voz sa začal kanibalizovať a veru, často mal len 3 roky, je to realita, som pamätník, všetko som sledoval a zapisoval. No a na tie 3 chýbajúce roky sa autobus "zohradoval", teda presunul do ohrady v Čeklíze, pardon, v Bernolákove. Tam dožil svoju životnosť 6 rokov. Alebo variant B, existoval 6-ročný autobus v dobrom stave, škoda ho vyradiť. Takže sa zliqidoval len papierovo, prepísalo sa ev.č. toho novšieho a mladší sa vyradil pod ev.č. staršieho autobusu. A na papieri všetko sedelo. Takže vyraďovanie 3-ročných ŠM-iek bola realita!
Reakcia na: Andrej #179059:
Ja akože T3G nemám obzvlášť v láske ale aspoň 2 súpravy denne by mohli byť v obehu nech sú stále v pohybe nejakom
Reakcia na: Ma178rek #179058:
Žehličkofília.

V dobe keď sú "bezpečnostné problémy" s 7901-7946 mi toto príde ako mimoriadne stupídna vec aj pre DPB, ale čo sa dá robiť.
Aký je dôvod nevypravovania T3G???
Šk. 4 máva prestávky na Dostihovej dráhe?
Reakcia na: S499.1023 #179054:
Netreba uvažovať v binarnej sústave. Že kritizujem jedno, neznamená že velebím druhé.
Reakcia na: Ike #179049:
Oponoval si Autobusárovi86, ktorý na ne nadával.
Reakcia na: upravovač fotiek #179050:
S tými tromi rokmi by som si nebol taký istý, limit pre autobusy bol štyri roky...
Reakcia na: upravovač fotiek #179051:
Však aj jazdené MANy a SOLARISy boli super kúpa 🙂
Reakcia na: Valec #179046:
Ja by som proti ojetinám nič nemal, ak by boli v dobrom stave.
Reakcia na: Andrej #179047:
V časoch reálneho socializmu sa v Bratislave vyraďovali aj trojročné autobusy. Takže toľko k veku. A efektivite nakladania s peniazmi.
Reakcia na: S499.1023 #179043:
Niekde som niekedy vychvaľoval Kebaby? Rád si pozriem citáciu.
Zápcha na D2 pri Lamači smer Stupava, 3345 stojí zápche.
Reakcia na: Valec #179046:
Rakúšania zrejme majú až príliš veľa peňazí, keď si môžu dovoliť obnoviť vozový park po 7 rokoch.
Reakcia na: Andrej #179040:
Je to podmienka, ktorá sa do zmlúv dáva úplne bežne. Napr. vo Viedni majú max. vek 7 rokov (pre WL, externí dopravcovia dokonca len 5), takže môžeme obnovovať Capacitami odtiaľ.
Reakcia na: MatejBA #179039:
Určite si to do tej zmluvy dali len preto, aby bolo čo nedodržiavať a nevyhodnocovať.
Reakcia na: Valec #179037:
Musíš ale uznať, že pravidlo je dementné.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.