Počkajme si na poobednú 7, na ktorú podľa mňa pôjdu T3G. Výprava sa veľmi nelíši od tej, ktorá bola koncom júna (myslím tým o.i. aj tri súpravy T6 so skladacími dverami na celodenkách).
Dnes zostalo vo vozovni 7 súprav T3P/T3S/T6, vrátane naburaných. To moc štedrá rezerva nie je. A navyše mnohé z nich nemajú odjazdené kilometre do ďalšej prehliadky.
pokial das na vozidlo klimatizaciu ktora je vykonovo uz pri designe na hrane s tym aby to ako tak vychladila, tak aj otvaranie dveri ak s tym projektant nepocital je problem.... inac aj vymena tepla pri otvarani dveri a vystupovani/nastupovani cestujucich sa da predpokladat a zohladnit pri navrhovani....
dalsi problem pri busoch je, ze pokial viem maju zakazane vrcat (mat nastartovane) v obratiskach.... no a pri vypnutom motore klimatizacia s istotou nebezi.... no a co myslis, za ako dlho ten odstaveny bus slnko vyhreje ? to by musela byt tak klima velmi dobre predimenzovana aby to potom po odchode z obratiska v nejakom kratkom case stihla zas vychladit....
tym sa zaroven dostavam aj k tomu, ze ak je klima (ale aj hocake ine zariadenie schopne efektivne pracovat v nejakom vykonovom rozsahu) dostatocne predimenzovana a nie je hnana cely den na hornej hrane svojho vykonu, tak aj jej poruchovost nasledne bude nizsia
PS: vo vozidlach mhd sa vyskytujem velmi zriedkavo, ale toto leto som veru nejak rozumne vychladenu elektricku este nestretol a to ani z tych "novych" dodanych v uplynulom roku.... v minulych rokoch to v nich bolo o poznanie prijemnejsie, takze predpokladam ze zas niekto zauradoval asi v ramci setrenia aby to menej zralo alebo nejaky vituz z tych co tvrdia ze rozdiel teplot nesmie byt viac ako... a tak ked je vonku 37 tak nam vo vnutri musi byt 30 viac nez dost a potit sa mozme rovnako..... (a tak aj preto pouzijem radsej vlastne auto....)
Minule, keď som cestoval MHD vo Viedni, tak vo všetkých vozidlách klimatizácia išla bez problémov. Mám pocit, že otváranie a zatváranie dverí nijak jej funkčnosť neobmedzovalo.
Ach táto výhovorka, že sa často otvárajú dvere ich ešte ako dlho bude držať. Zaujímavé, že trolejbusy a električky s klimatizáciou nemajú problém a nestáva sa mi skoro vôbec, že by mi prišla L42 ako sauna. Za to, keď je na nej cez víkend ako náhrada bus, tak vo všetkých to bolo ako v skleníku. A boli vybavené klimatizáciou.
Ja mám taký jemne konšpiračný pocit, že sa tu akoby zodpovednosť prenáša na cestujúcich. "Nesťažovali sa na nefunkčnú klimatizáciu? Nuž tak asi im to nevadí."
Absolútne sa v poslednej dobe prestupy nestíhajú zobraziť a ja za tým aj vetrím určitú obsesiu marketingom v istých kruhoch.
Akože áno, “nový” marketingový tím si zaslúži aj pochváliť (napr. práve za využitie in-vozových screenov), ale práve to asi podľa niekoho robia tak dobre, že to má prednosť pred reálne užitočnými informáciami. Ktoré nebolo trviálne vyvinúť - na rozdiel od statických vizuálov.
Skrátka sa už toho na tých screenoch točí príliš veľa.
PS: Crush mi žily netrhá, marketing musí zaujať. (Mínusky si môžete ušetriť, je mi jasné, že toto tu nie je populárny názor)
Tak... pričom namiesto energie smerovanej do marketingu a vyvolávania dojmu, že ľudia to zmenia, keď budú písať DPB, by sa tá energia mala smerovať do údržby vozidiel, vrátane údržby/opravy klimatizácií.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
andy27