Reakcia na: Klepeto #178579:
pokial das na vozidlo klimatizaciu ktora je vykonovo uz pri designe na hrane s tym aby to ako tak vychladila, tak aj otvaranie dveri ak s tym projektant nepocital je problem.... inac aj vymena tepla pri otvarani dveri a vystupovani/nastupovani cestujucich sa da predpokladat a zohladnit pri navrhovani....dalsi problem pri busoch je, ze pokial viem maju zakazane vrcat (mat nastartovane) v obratiskach.... no a pri vypnutom motore klimatizacia s istotou nebezi.... no a co myslis, za ako dlho ten odstaveny bus slnko vyhreje ? to by musela byt tak klima velmi dobre predimenzovana aby to potom po odchode z obratiska v nejakom kratkom case stihla zas vychladit....
tym sa zaroven dostavam aj k tomu, ze ak je klima (ale aj hocake ine zariadenie schopne efektivne pracovat v nejakom vykonovom rozsahu) dostatocne predimenzovana a nie je hnana cely den na hornej hrane svojho vykonu, tak aj jej poruchovost nasledne bude nizsia
PS: vo vozidlach mhd sa vyskytujem velmi zriedkavo, ale toto leto som veru nejak rozumne vychladenu elektricku este nestretol a to ani z tych "novych" dodanych v uplynulom roku.... v minulych rokoch to v nich bolo o poznanie prijemnejsie, takze predpokladam ze zas niekto zauradoval asi v ramci setrenia aby to menej zralo alebo nejaky vituz z tych co tvrdia ze rozdiel teplot nesmie byt viac ako... a tak ked je vonku 37 tak nam vo vnutri musi byt 30 viac nez dost a potit sa mozme rovnako..... (a tak aj preto pouzijem radsej vlastne auto....)
N/A