Keby tym kktom co nahlasuju tieto bomby davali EXEMPLARNE tresty, tak by nepribudali! Ale evidentne tych pachatelov nevedia ani len chytit dementni fizli.
Potesi tych X dovolenkarov, korych je letisko kazdy den plne.
Linka 61: premáva skrátenou trasou Hlavná stanica - Fafruny (A) a späť. Neobsluhované zastávky: Fafruny (B) a Letisko / Airport F, C ).
"Na základe prijatého oznámenia o uložení výbušného nástražného systému v priestoroch Letiska M. R. Štefánika v Bratislave policajti aktuálne vykonávajú prvotné úkony, medzi ktorými je aj evakuácia osôb. Na mieste je vykonávaná pyrotechnická prehliadka. Vyšetrovaním tejto udalosti sa zaoberajú policajti druhého bratislavského okresu"
To vôbec nie je potrebné riešiť, nakoľko každé vozidlo má mýtnu jednotku, keďže ju okrem diaľnic (po ktorých linky bežne jazdia) potrebuje aj na cestách I. triedy a ak sa nemýlim, tak aj na cestách II. triedy.
Od zajtrajška má byť úplne uzavretý priamy smer a odbočenie vľavo jak z Prístavnej tak z Landererovej a odbočenie z Košickej na Prístavnú a z Apolla na Landererovu. Myslíte si, že 87čka a 88/90 sa naučia lietať alebo budú mať výnimku prejazdu cez stavenisko? Nevie nikto o tom nič? Lebo teda my sme v práci dostali tento "letáčik" do emailu včera čo je tiež super keď práce začínajú od 1.8.2024 ale teda nikde inde som túto informáciu nenašiel ani nič o zmene liniek. Tak či náhodou niekto nevie niečo viac.
Dôchodca sa vyškriabe, síce to je pomalšie a náročnejšie ale vyškriabe, ak nie, o 7 minút mu ide NP.
Matka s kočíkom? Nástup prednými dverami s asistenciou vodiča, kde je problém?
Áno, vozičkár v tejto veci je najviac diskriminovaný, no fakt pri týchto intervaloch je ten jeden voz prehliadnuteľný, čo ale neznamená, že tento “ťah” ospravedlňujem, opakujem že zrejme to malo nejaký význam a len tak by sa tam ten voz neocitol.
To povedz potom tomu vozickarovi, dochodcovi ci matke s kocikom. Ak su teda NP vozidla zbytocne, naco ich kupujeme? Kupujme lacnejsie VP vozy niekde z Azie ci Afriky.
Tu ide o princíp. Keď raz niečo sľúbili, tak by sa to malo dodržiavať.
To, že tou NP cestou išli úplne nezmyselné je iná vec. Mali najprv zabezpečiť ZV, lebo garantované NP poradie ti bude na nič ak sa tí pokazí eurošalina a musí zaskakovať T6. To čo zostalo sa malo rovnomerne rozdeliť medzi L4 a L9 a žiadna linka by nebola 100% NP. A hlavne, by mali nastaviť počet garantovaných poradí podľa reálneho počtu pojazdných NP električiek. Lenže potom by z toho nemohli robiť taký pekný PR.
L250 bez akéhokoľvek informovania cestujúcich nejde po ul.Hodonínskej. A ani po diaľnici lebo Arivva a.s. nezaplatí autobusom diaľničnú. Ide okolo VW a Bory.
Očakávam že BID bude riešit tento obrovský prúser. Lebo keď sa k informacií nedostane šotouš tak ani vlčák.
Edit: nezastavuje ani na Stn. Lamač Hodonínskej a Vrančovičovej. Po pôvodnej trase ide až od zastávky Patrónka.
Hlavne v normálnom Dopravnom Podniku by nenechali situáciu zájsť tak ďaleko, aby sme nevedeli vypraviť služby tak ako majú byť ...
to že potrebujeme 21(obojsmerných vozov pre linku 3) a celkovo 5(1)+9(4)+14(9) na zabezpečenie základnej výpravy čo je minimálne 21 obojsmerných a 28 jednosmerných.. však potreba vozov počas prázdnin na garantované poradia je cca 55% prevádzkových vozov, čo by malo za každých okolností vychádzať ..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
SixSixTrooper
Očakávam že BID bude riešit tento obrovský prúser. Lebo keď sa k informacií nedostane šotouš tak ani vlčák.
Edit: nezastavuje ani na Stn. Lamač Hodonínskej a Vrančovičovej. Po pôvodnej trase ide až od zastávky Patrónka.