Budem chcieť odísť z centra. Najprv sa musím dogúľať na Mariánsku / Centrum / Šafko, zabiť dve minúty na eskalátore a potom si postáť obligátnych osem v zemi na podvečernú formu jednolikového variantu - aby som sa viezol päť minút k TPD, zasa dve minúty vyliezal von a čakal na prestup. To už pomaly vyjde narovnako chôdza, ktorá nestojí pár miliárd
a vies si predstavit ako by to v tomto meste vyzeralo pri jeho neschopnosti financovat tie sucasne dopravne systemy (ich prevadzku) keby tu bol este dalsi dopravny system ?
nuz, ked nasi voleni zastupcovia ani pri novej vystavbe elektricky v petrzalke nevedeli vyuzit pocas vystavby sidliska komunistami predpripraveny zarez na mimourovnove krizovanie a radsej ho zaviezli a vsade nadrbali urovnove krizovatky, tak by som v tomto smere ziaden optimizmus nemal.....
Bratislava je veľká vzhľadom na plochu a tým aj prepravné vzdialenosti. Švajčiarske Lausanne má 138000 obyvateľov a má metro - jedna linka je takmer celá povrchová, druhá je kompletne segregovaná (pod zemou a nad zemou) - automatická, bez vodiča. Tiež ide o to, že MHD tam obsluhuje veľké vzdialenosti.
Bratislava je v súčasnosti malá na metro. Klasické metro by malo zmysel len pre ľudí, ktorí cestujú z jedného konca mesta na druhý. Pre značnú časť ľudí by mohlo v konečnom dôsledku znamenať predĺženie cestovania.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Color