Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Petto #178186:
Budem chcieť odísť z centra. Najprv sa musím dogúľať na Mariánsku / Centrum / Šafko, zabiť dve minúty na eskalátore a potom si postáť obligátnych osem v zemi na podvečernú formu jednolikového variantu - aby som sa viezol päť minút k TPD, zasa dve minúty vyliezal von a čakal na prestup. To už pomaly vyjde narovnako chôdza, ktorá nestojí pár miliárd 😀
Reakcia na: 6503 #178179:
Netreba. Stačí zakopat elektricky pod zem hlavne kde sú najpomalsie tj centrum. A budovat nove trate, no nevieme ani tie. Nie to este metro. 😅
Reakcia na: 6503 #178179:
a vies si predstavit ako by to v tomto meste vyzeralo pri jeho neschopnosti financovat tie sucasne dopravne systemy (ich prevadzku) keby tu bol este dalsi dopravny system ?
Reakcia na: BA2301 #178181:
nuz, ked nasi voleni zastupcovia ani pri novej vystavbe elektricky v petrzalke nevedeli vyuzit pocas vystavby sidliska komunistami predpripraveny zarez na mimourovnove krizovanie a radsej ho zaviezli a vsade nadrbali urovnove krizovatky, tak by som v tomto smere ziaden optimizmus nemal.....
Reakcia na: TomJ #178182:
Bratislava je veľká vzhľadom na plochu a tým aj prepravné vzdialenosti. Švajčiarske Lausanne má 138000 obyvateľov a má metro - jedna linka je takmer celá povrchová, druhá je kompletne segregovaná (pod zemou a nad zemou) - automatická, bez vodiča. Tiež ide o to, že MHD tam obsluhuje veľké vzdialenosti.
Reakcia na: 6503 #178179:
Bratislava je v súčasnosti malá na metro. Klasické metro by malo zmysel len pre ľudí, ktorí cestujú z jedného konca mesta na druhý. Pre značnú časť ľudí by mohlo v konečnom dôsledku znamenať predĺženie cestovania.
Reakcia na: 6503 #178179:
Niektoré mestá to riešili postupným segregovaním električiek (pre-metro), ale to by chcelo koncepčnejšie plánovanie ako je hľadisko volebného obdobia primátora. Segregovať sa dajú električky zakopaním pod zem (v centre) alebo aj segregovaním na povrchu (na radiálach) - nemusí to byť vždy na estakádach, môže to byť aj na úrovni cesty a zakopú sa alebo na most dajú križovatky.
Naša električková sieť je veľmi zraniteľná. Ale na porovnanie - bol som pred mesiacom týždeň v Ženeve a na trase z centra na francúzske hranice, kde nepremáva nič okrem električiek, boli za ten týždeň tri dlhodobé výluky. A kým spustili náhradnú autobusovú dopravu (ak vôbec), tak to trvalo niekoľko hodín (3-4). Takže DPB by si ešte stále zaslúžil medajlu.
Reakcia na: 6503 #178179:
Keby na cestách neboli hlupáci, ako v celej strednej európe, metro by netrebalo.
Skor ci neskor tu to metro bude nutnostou. Doprava je coraz horsia a tyka sa to aj elektriciek zial.
4249 odstavena s poruchou na Starohajskej smer Lachova
Úplne paralyzovaná MHD Prievozská všetky smery, porucha tv vedenia, Miletičova upchata iba smery 15 min sa ide po Central, ďalej všetko stojí úplne, križovatka pri Centráli ťažko prejazdná
Reakcia na: Samčo #178175:
Ďakujem.
Neviete, čo sa menilo v CP a-68?
Reakcia na: Solider #178172:
Zelená vlna hlásila nehodu na križovatke Šancovej s Karpatskou.
Reakcia na: Max #178170:
Kolóna je od rána v smere na stanicu, takže sa už prenášajú meškania. Asi klasika, ráno pršalo, veľa áut.
Reakcia na: Max #178170:
Pred Račkom pracujú vrchári, takže niečo s TV.
49 smer Kramáre na Račku mešká 22 minút,
61 smer stanica 33 minút.
Je tam niekde nejaká MU?
Električka stojaca na Šancovej smer HLS spôsobila zápchu na Šancovej takmer až po Zimný štadión 😣
Reakcia na: ES499.0001 #178167:
Naozaj netuším, nebol som tam - to bolo iba info z virtuálnej tabule.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.