Trať je vyhotovená na paneloch VÚIS - únosnosť je vynikajúca. Tá lacná záhradkárska dlažba jazdu autobusov takisto vydrží a na rozdiel od výtlkov všade po meste žiadne kolesá nepoškodzuje, ako to donedávna bežne dokazovali trúfalejší autobusári. Vyžadovala by si akurát občasnú údržbu, čo by asi bolo pre podnik sovietskeho typu nesmierne otravné. Zaujímavé, že jazda nočákov po rovnako plánovaných a skolaudovaných tratiach v centre bola zlegalizovaná raz-dva. Výhovorka na nevyhovujúcu šírku električkového pásu takisto neobstojí v dobe, keď sa idú posielať autobusy do ešte tesnejších hrdiel, aby sa ulahodilo znepokojeným matkám a pumpičkárom.
t64 stojí vykapatá i s dispečerským vozidlom v odbočení na Jelačičovu, čiže sa tam nedá dostať. Ďalšia t64 išla preto ďalej po Miletičke. Asi sa išla otočiť na Mliekárenskú.
Ak bola električková trať plánovaná, vyhotovená a skolaudovaná iba na jazdu električiek, tak nerozumiem nad čím mudruješ.
Objednávateľ má jedinú možnosť = stavebne upraviť električkovú trať = projekt + finančné zdroje = 5-10 rokov.
"cesta upchata, BUS pruh volny/volnejsi a on stoji v zapche s autami" - Myslis na uzemi BA? Tam ti vodici zrejme konali spravne, kedze kedysi zial bola moda v Bratislave niektore bus pruhy robit len pre MHD, dokonca mam pocit ze par ich takych prezilo este dodnes. Ak islo o taky bus pruh, tak ti vodici moc inu moznost nemali.
Aký prúser, horší ako je každodenné státie autobusov MHD v zápche vedľa voľného pásu pre MHD, by sa mal stať? A že predĺžená ruka tzv. objednávateľa má jeho samého o niečom informovať? Situácia je predsa dobre známa, pretrváva mnoho rokov, rovnako ako aj nečinnosť tzv. objednávateľa.
Konkrétne úsek, ktorý spomínaš, nie je pojazdný autobusom (ani autom) a jazda autobusu doslova ničí električkovú trať, pričom hrozí poškodenie kolies.
Zase tu budem za nepopulárneho úradníka, ale ak sa stane prúser, potom budeme hľadať vinníka. Autobus má stáť v zápche, DPB má informovať objednávateľa o tom, že nevie splniť zmluvné podmienky z dôvodu prekážok na strane objednávateľa a objednávateľ (mesto Bratislava) to má riešiť. To je správny postup.
Ved to je smutne, ze vodic vyjde v ustrety nam cestujucim a usetri cas, pomoze aj sebe, lebo tolko nemeska a miesto toho, aby vodic bol pochvalen zo strany DPB, ho zdubu.. to je cele zle. Takto by to nemalo byt. Este ked som byval v Stupave som mal obcas nervy na vodicov SlovakLines.. cesta upchata, BUS pruh volny/volnejsi a on stoji v zapche s autami.. ma islo vystrelit od nervov..
teraz som v BA a nastastie vacsinu mam eliny spojenie a ked nie, tak divoke kombinacie ako sa dostat na elinu a ked je mega zle (aj eliny stoja), tak pekne peso..
Ja si pamätám zase viacerých vodičov na 37, ktorí keď bolo ráno upchaté nábrežie tak od Zuckermandlu prešli na električkovú trať, z ktorej rovno odbočili pod Most SNP a nám cestujúcim ušetrili dobrých 5 až 10 minút času. V DP by ich síce asi pokarhali ale pre cestujúcich to bol príjemný bonus.
z rovnakých dôvodov ako na vybraných poradiach 37, 93, 98, 191 atď.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike
Zase tu budem za nepopulárneho úradníka, ale ak sa stane prúser, potom budeme hľadať vinníka. Autobus má stáť v zápche, DPB má informovať objednávateľa o tom, že nevie splniť zmluvné podmienky z dôvodu prekážok na strane objednávateľa a objednávateľ (mesto Bratislava) to má riešiť. To je správny postup.