To len chora vymyslela sola na 96 a nevsimli ze je tam prejazd na dost nafullovane nocaky N33 v soboty. Ale uz treba vydrzat na zmeny. Som zvedavy ci aj L96 prejde na 15min od 1.7. Lebo na 61,63 by mal skoncit 20min int. v sedle a vikend.
Potom ostava este L29 s 20min a L91.
Niekedy zalezi na semafore ktory stihnes/nestihnes a niekedy aj na poradi linky ktore robis, lebo nie kazdemu vyjde pekne interval. Potom uz je to na vodicovi ako si trufne dohanat cas a ci mu to vobec za to stoji riskovat basu kvoli vacsinou nerealne nastavenym jazdnym casom medzi zastavkami.
K prikladu vikendova 63ka cez den ak nestihnes pri odchode nacas zo zast. Na krizovatkach preletiet krizovatkou Galvaniho x Roznavska v lepsom pripade na oranzovu tak vychadza vysledna prestavka v Lamaci z velkorysych 6 minut na cca minutu a pol A tiez bez nejakych inych vplyvov na jazdu.
Dnešná skúsenosť z e3. Z konečnej v Rači po Blumentál 26:50. Má byť v Pd 22, cez víkend asi ešte aj menej. Podľa údajov v mobile meškal 7 min. Samozrejme, len čo električka odišla, už pristála ďalšia presne načas. Keďže som tým išiel od začiatku, môžem potvrdiť, že sa nič nestalo, žiadny vozíčkár, len pri zváračáku chytil práve červenú a musel čakať celý cyklus. Jeden by nepovedal, že pri rovnakej dopravnej situácii môže byť na 8 km úseku 7 min. rozdiel medzi šoférmi...?
dobrý postreh, pri 30/3 dokonca sedí aj čas príchodu pod most s časom odchodu N33 o 23:13 spod mosta, to by mohlo pokračovať ako priamy spoj s tým že od Lafranconi by sa prelistoval na N33 Hlavná stanica
praktických a elegantných riešení je určite mnoho ale čo z toho keď neni vôla
Ak chcú v DPB najviac ušetriť, tak by cez PD mohla krátka 30/3 priamo pokračovať na N33 a cez víkendy zase dlhá 37/3, čím by sa ušetrilo aj na prejazde z Prokofievovej.
inak N33 s odchodmi 23:30 a 0:30 bude už každú sobotu zo zásady krátky voz, lebo šetríme?
je celkom funny že celý týždeň tam behajú klbaky a keď príde sobota kedy by tam ten klbak mal konečne aj význam, tak tam pristavia 12m voz
Dnes sa v patričnej miere ukázalo, prečo sú priame regionálne spoje BA-uzlové mesto-región problém. Vďaka hodinovej kolóne medzi zlatými Pieskami a Metrom jazdili linky BA-SC výrazne zmeškané, v podstate sa na ne nedalo spoľahnúť a odniesli si to aj linky, ktoré sa o Metro ani len nezavadia(napr. spoj 729-ky SC-Tomášov 15:20 zo SC, žel.st. s +49).
Naopak, pri dnešných problémoch v Tvrdošovciach sa ukázala ako dobré riešenie pásmová obsluha 130- osobáky po galantu chodili relatívne načas.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Urbanway 2423