Tak, potom už chápem, prečo má väčšiu kapacitu ako SU8,6, každopádne je to potom taký zvláštny hybrid medzi autobusom a minibusom, ktorý je v BA ťažké niekde nasadiť (na väčšine minibusových liniek je problém práve so šírkou cesty, nie s nízkou vyťaženosťou). Potom už asi zostáva len 58 pre EBN 8. Možno by sa dala aj 77, ak by 77/2 jazdila namiesto k Spaľovni na Povodie Dunaja (minimálne v rannej špičke).
Nad vypravovaním tohto na L51 som sa už zamýšľal pred pár dňami keď som tým išiel z Krasňan k Vivu. Úplný fail, tiež sme mali sardinkáreň keď tam nastúpila kopa deciek idúca zo školy.
Prečo sa vlastne už nejazdí EBN8 na 58? Nemohlo by jazdiť napr. na 35, alebo je to príliš dlhá služba? 35 je navyše aj celkom kopcovitá, takže elektrobus by sa tam hodil.
ZV na Kútikoch je 12metrák a len v pracovných dňoch. Hradí všetko možné, aj trolejbusy na DD.
Záložák Pri Kríži funguje stále a každý deň, ak sa nemýlim.
Na 51 a nie raz bol kĺbový záložák..
Okrem Tehelnej všetko bez problémov. Tam je problém skôr opačný ..
Niekto tam silou mocou cpe na špičky elektro mikrobus , ktorý tam nestíha. Asi ho nemajú , kde použiť.
Mňa by zaujímalo, kam zmizlo to tretie petržalské (kĺbové) ZV, ktoré zvyklo stáť Pri kríži, keďže vo výprave sú stále 3 petržalské ZV, ale ZV Pri kríži bolo nahradené ZV na Kútikoch? Celkovo má severozápadná časť mesta celkom slabé pokrytie ZV. ZV na Kútikoch je asi v tejto časti mesta jediné.
Minibusové linky by mali mať podľa mňa samostatné ZV obsadené Rošerom alebo ideálne FCLEI. Aj v súčasnosti stojí jedno Rošero v Depe Hroboňova, len neviem, či tam je iba na výmenu, alebo ako normálne ZV s vodičom? Tých liniek, kde by minibusové ZV kapacitne postačovalo máme už celkom dosť a na cca polovici z nich by mal 12m voz problémy (27, 35, (51), 58, 77, 130, 145, 147 a 151). Poloha ZV v Depe Hroboňova by bola pre tieto linky tiež celkom dobrá.
Je škoda mať na Kútikoch sólo záložák, keď pri NAD by sa hodil kĺbak a trasy liniek v okolí majú prejazdnosť pre kĺbak okrem L35, ktorú 12m sólo prejde (ak vôbec) len pri vhodnej konštelácii hviezd a zaparkovaných áut a neviem, či by si ho tam niekto trúfol poslať.
Diaľnica D2 v smere do BA uzavretá, od Stupavy cez Záhorskú Bystricu až po kruháč v Lamači sa tiahne súvislá kolóna. Meškanie regiobusov v tomto smere okolo 30 minút.
A ja som sa tešil, že je to príprava na to, aby ten voz po prvej jazde na L49 nestál uprostred špičky pol hodinu naprádzno na hlavnej stanici ale aby urobil nejakú posilu...
Dadino