Reakcia na: N/A #173770:
Rozumiem, že výhybky sú problém, ale tak osadenie kontaktov tiež niekto navrhoval a ak sa neosvedčilo, dá sa hádam navrhnúť inak.Pri Šafku ale žiadne takéto obmedzenie nie je. A aj tak sa tam bežne zbehnú viacmenej naraz jednotka, trojka a štvorka a robia úplne zbytočný štrúdel. Nadarmo mi je benefit, že som sa pri prestupe nemusel z druhej polohy predierať úzkym nástupišťom, ak kvôli tomu na ňom strávim miesto desiatich sekúnd celý interval.
Pe67
Za najväčší fail považujem že škodovka nemôže zastaviť ani za autobusom, nakoľko mu potom neprehodí výhybku (zjavne cez autobus neprejde signál). Nechce sa mi to tu hľadať, ani opakovať ,ale toto tu už bolo rozoberané ako (ne)funguje systém vektra.
V prípade že ide o K2,T3,T6 (tie systém vektra nemajú) platí že vozidlo nesmie vojsť pod trolejový kontakt, pokiaľ je iné vozidlo v obvode výhybky.